لپ تاب HP All in one

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

HP All in one

صرفه جویی در فضا، قدرت و انعطاف پذیری، همه در لپ تاب HP All in one که یک رایانه رومیزی کارآمد است، طراحی و عرضه شده است. در این جا سعی خواهیم کرد که این دستگاه های زیبا و کارآمد را معرفی کنیم تا بتوانید به جدیدترین مدل های ارائه شده در اچ پی دست یابید. برای خرید لپ تاب HP All in one می توانید با زاکولا همراه باشید.

شاید شما با یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی لپ تاپ احساس خوبی نداشته باشید. اگر بیشتر اوقات در یک مکان کار می کنید، مطمئناً  می توانید یک صفحه نمایش دوم به نوت بوک خود متصل کنید، یا یک دسک تاپ با مانیتور جداگانه انتخاب کنید، اما گزینه مهم این است که در یک میز کار محدود بتوانید این امکانات را در یک رایانه رومیزی HP All in one برای خود فراهم نمایید. با تقریباً همان پولی که برای یک لپ تاپ میان رده تا سطح بالا با صفحه نمایش ۱۷ اینچی می توانید هزینه کنید، می توانید یک کامپیوتر AIO با نمایشگر ۲۳ اینچ یا بزرگ تهیه کنید.

مطمئناً ، خرید یک سیستم کاملاً یکپارچه مانند این کمی بیشتر از خرید برای دسک تاپ متوسط خواهد بود اما شما در حال خرید یک رایانه و مانیتور در یک واحد هستید و در واقع، خرید HP All in one مناسب بیشتر شبیه خرید لپ تاپ است تا خرید یک دسکتاپ. در اینجا عوامل کلیدی را بررسی خواهیم کرد.

پیشنهاد مطالعه : ۷ سایت برتر خرید آنلاین سال ۲۰۲۰

صفحه نمایش لپ تاپ All in one

اولین چیزی که باید مشاهده شود، صفحه نمایش است. در حالی که برخی از رایانه های شخصی ارزان قیمت AIO با پنل های کوچکتر از ۲۳ اینچ ارائه می شوند، آنها برای فضاهای کوچک مانند آزمایشگاه یا اتاق های کار مناسب هستند. آنچه شما واقعاً می خواهید یک صفحه نمایش حداقل ۲۳ اینچ مورب است. بزرگترین اندازه ای که تا به امروز دیده ایم دارای صفحه نمایش های ۳۴ اینچی خمیده هستند.

با صفحه نمایش ۲۳ اینچ یا بزرگ تر، شما تقریباً رزولوشن حداقل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (فول اچ دی) را تضمین می کنید و در صفحه های بزرگ تر حتی این وضوح تصویر بالاتر می روند. در بسیاری از موارد، این برای صفحه نمایش با شکل معمولی تا ۴K – 3840 در ۲۱۶۰ پیکسل است، یا ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل در یک صفحه نمایش فوق العاده گسترده می باشد. وضوح بالا HP All in one به شما امکان می دهد چندین پنجره را در کنار هم مشاهده کنید، یا در یک صفحه گسترده، سه تا چهار صفحه را به نمایش درآورید.

صفحه بزرگ تر و وضوح تصویر بالاتر به شما امکان می دهد اندازه قلم را در اسناد Word یا صفحات گسترده اکسل خود افزایش دهید و در عین حال اطلاعات زیادی را همزمان بر روی صفحه داشته باشید. صفحات این دستگاه رومیزی معمولاً از صفحه نمایش لپ تاپ های معمولی نیز روشن تر هستند. به دنبال فناوری سوئیچینگ (IPS) از بهترین کیفیت صفحه بهره می برید. در صفحات IPS برای دیدن رنگ های دقیق و تمام جزئیات تصاویر نیازی به نشستن کاملاً متمرکز نخواهید داشت.

HP All in one

پانل های لمسی لپ تاپ HP All in one

رابط HP All in one در ویندوز ۱۰ با در نظر گرفتن پانل های لمسی طراحی شده است و تعامل با برنامه های مختلف شما را مانند همیشه آسان می کند. اگرچه این موارد برای خانواده ها می توانند سرگرم کننده و کاربردی باشند، اما صفحه نمایش لمسی برای همه صد درصد ضروری نیست، به خصوص اگر قصد دارید مانند رایانه های سنتی از All in one استفاده کنید.

پیمایش با ماوس در صفحه لمسی همچنان با سرعت مناسبی خواهد بود، با AIO ، باید دست خود را از صفحه کلید بردارید تا درصفحه بالا بروید. انتخاب متن برای کپی و چسباندن با ماوس نیز آسان تر است. اگر فرم ها را بصورت آنلاین پر کنید و در جعبه های ورود متن، منوهای کشویی و کادرهای تأیید جابجا شوید ، می توانید با استفاده از صفحه کلید و ماوس، اطلاعات را با سرعت بیشتری وارد کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیف گلف از آمازون

به کارگیری از صفحه لمسی به صورت افقی یا عمودی

اگر قصد دارید حداقل ۵۰ درصد از صفحه لمسی استفاده کنید، به دنبال سیستم هایی با صفحه نمایش باشید که بتوانند به حالت افقی قرار بگیرند. با این کار می توانید مانند یک تبلت بزرگ از سیستم استفاده کنید، بنابراین برای استفاده از صفحه لمسی نیازی نیست که دائما بازو را بیرون بگیرید.

صحبت از جهت گیری عمودی، AIO گاه به گاه با یک پایه ارائه می شود که به شما امکان می دهد صفحه را به صورت عمودی بچرخانید. حالت عمودی به شما امکان می دهد محتوایی مانند صفحات وب و تصاویر با شکل مناسب و بدون فضای تلف شده در کناره های صفحه را مشاهده کنید.

این یک مزیت برای توسعه دهندگان وب و همچنین طراحان است که هنوز روی انتشارات چاپی کار می کنند. اگر حالت عمودی مورد علاقه شماست، اطمینان حاصل کنید که ویژگی های سیستم قابلیت چرخش خودکار را دارند. بدون آن، باید هر بار که صفحه را جابجا می کنید تنظیمات صفحه را تغییر دهید. چرخش عمودی در مانیتورهای دسک تاپ مستقل بسیار بیشتر از HP All in one است.

HP All in one

معرفی لپ تاپ های HP All in one

 HP Elite 1000 Series

سری HP Elite 1000 دارای طراحی زیبا و دوام و امنیت پیشرو در صنعت بوده و ابزار مناسب برای ایجاد یک تعامل مناسب در یک روز کاری بوده و ایده آل است. با استفاده از ویندوز ۱۰ ، این دستگاه ها با دستیار شخصی دیجیتال،  به محافظت کامل رایانه های شخصی و Windows Defender و راه های جدیدی برای اشتراک سریع تر با افرادی که بیشترین ارتباط را دارید، می رسند.

HP EliteBook x360 1030

 HP EliteBook x360 1030 فقط ۲.۷۶ پوند وزن دارد. و ۱۵.۸ میلی متر ضخامت آن است که در واقع نازک می باشد. حداکثر ۱۸ ساعت عمر باتری دارد بنابراین می توانید به راحتی در حین جابجایی، کار کنید. به علاوه اتصال ۴G Cat9 LTE ​​برای نهایت اتصال دارا می باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید دوربین عکاسی از آمازون

HP Elite x2 1013

 HP Elite x2 1013now با نمایشگری ۱۳ اینچی در یک شاسی ۱۲ اینچی قرار دارد، HP Sure Viewto در برابر هکرهای مجازی، پردازنده های IntelQuadCorevPro و ۴G Cat9 LTE ​​محافظت می کند.

HP EliteBook 1050

 HP EliteBook 1050 نوت بوکی فوق العاده باریک با NVIDIA GeForce GTX1050graphics است، دارای عملکردی قدرتمند با پردازش اختیاری هگزاکور و حداکثر ۴ ترابایت حافظه SSD و حداکثر ۱۶ ساعت عمر باتری برای اتصال و بهره وری تمام روز می باشد.

در صورتی که تصمیم دارید دستگاه لپ تاپ HP All in one را از سایت های خارجی خرید کنید، می توانید از خدمات زاکولا بهره بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]