تاریخ انتشار : ۱۴۰۳,مرداد,۲۷

چگونه با ارز دیجیتال از آمازون خرید کنیم؟

آمازون نویسنده : developer

آمازون به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی و وبسایت خرده فروشی جهان و با آماری که نشان می‌ دهد ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از آن خرید می ‌کنند و جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره مردم دارد، برای مشتری‌هایش این جای سوال را باقی گذاشته است که آیا خرید از آمازون با ارز دیجیتال امکان پذیر است یا نه؟

اما اگر شما هم جزو مشتری های سایت آمازون باشید این را می‌دانید که این وبسایت فروش از سال ۲۰۱۷ روی توسعه رمزارزها سرمایه گذاری کرده است  و شما می‌توانید با روش‌های مختلفی چون گیفت کارت، حساب‌های بین المللی مثل ویزا کارت، مستر کارت و …  پرداخت‌ در این سایت را انجام داهید.

خرید از آمازون با موبایل

اما چرا این روزها همه به دنبال خرید از آمازون با ارز دیجیتال هستند؟ ارز دیجیتال امروزه به یکی از مهم ترین بخش های کیف پول دیجیتال هر کاربر فعالی تبدیل شده است و همزمان با رشد فناوری‌های مالی، ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها نیز به عنوان ابزارهای مالی جدید و نوآورانه مطرح شده‌اند. این ارزها نه تنها به عنوان ابزار سرمایه‌گذاری بلکه به عنوان روش‌های پرداخت در معاملات آنلاین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با رونق گرفتن بازار این ارزهای دیجیتال بسیاری از مردم که از مشتری‌ های سایت آمازون هستند، رویای خرید از آمازون با ارز دیجیتال را در سر می پرورانند و ترجیح آن ها در حال حاضر این است که خریدهای خود را به جای ارز واقعی با ارز دیجیتال انجام دهند.

اگر شما هم به دنبال خرید از آمازون با ارز دیجیتال هستید این مقاله به شما کمک می کند تا با روش‌ های مختلف آن برای خرید از این سایت پر مخاطب به روش دلخواه خود آشنا شوید و هرچه راحت تر خرید خود را ثبت کنید.

کارخانه تقسیم سفارشات آمازون

کوتاه درباره فروشگاه آمازون

خرید از آمازون با ارز دیجیتال برای یک شرکت تجارت الکترونیک چندملیتی که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس در آمریکا راه اندازی شده است یک خبر بسیار خوب است. زمانی زیادی طول نکشید که این فروشگاه که تنها با ۲۵۰ هزار دلار در شهر سیاتل کار خود را آغاز کرده بود به یک امپراتوری تجارت الکترونیکی تبدیل شود. جالب است بدانید این شرکت فعالیت خود را به صورت فروشگاه آفلاین کتاب آغاز کرد و بعد به سمت فروش محصولات نو یا دست دوم از طریق اینترنت رفت.

حالا این فروشگاه با ارائه محصولات و خدمات گسترده در حوزه‌های مختلف از جمله الکترونیک، لوازم خانگی، کتب، لباس‌ها، غذا، و حتی خدمات ابری، به میلیاردها کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می ‌دهد و  مشتری‌ ها در سراسر جهان به دنبال خرید از آمازون با ارز دیجیتال یا به هر صورت دیگری هستند.

آمازون به نماد اصلی تجارت الکترونیک تبدیل شده و به عنوان یک اثرگذارترین و پرافتخارترین شرکت‌های جهان شناخته می‌شود. از ویژگی‌های برجسته آمازون می‌توان به خدمات مشتریان فوق‌العاده، ارسال سریع، برنامه Prime که امکانات اضافی ارائه می‌دهد، اشاره کرد. آمازون با ارائه پلتفرمی گسترده برای کسب و کارها، به عنوان یکی از مقصدهای اصلی خرید آنلاین برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شناخته می‌شود. حالا یکی از مهم ترین دغدغه مشتری ها این است که چگونه خرید از آمازون با ارز دیجیتال را انجام دهند.

نحوه خرید انواع کالا با ارز دیجیتال در آمازون

نحوه خرید از آمازون

قبل از اینکه به نحوه خرید از آمازون با ارز دیجیتال بپردازیم شاید بد نباشید به صورت کلی بدانید به چه روش هایی می شود از این فروشگاه بزرگ اینترنتی خرید کرد.

  • کردیت کارت: با وارد کردن جزئیات کارت اعتباری خود می توانید مبلغ خرید خود را پرداخت و از این روش پرکاربرد استفاده کنید.
  • پرداخت از طریق حساب آمازون: کاربران می‌توانند حساب آمازون خود را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنند. با این روش، مشتریان مبلغ خرید خود را به سرعت و با استفاده از اطلاعات حساب آمازون خود تسویه کنند.
  • گیفت کارت: استفاده از گیفت کارت‌های آمازون نیز یک گزینه محبوب است. کاربران می‌توانند کارت‌های هدیه خود را با مبلغ مشخص شده خرید کنند و از آن به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت در زمان خرید استفاده کنند.
  • پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال:جدید ترین روش پرداختی خرید از آمازون با ارز دیجیتال است که آمازون این امکان را برای مشتری های خود فراهم کرده است. این روش باعث می‌شود تا کاربران به صورت مستقل از ارزهای ملی، خریدهای خود را انجام دهند.

نحوه خرید از آمازون با ارز دیجیتال

فروشگاه های آنلاین بسیاری قبل از آمازون امکان فروش محصول با ارز دیجیتال را برای مشتری های خود فراهم کرده اند. اما قطعا این سوال برای شما پیش آمده است که خرید از آمازون با ارز دیجیتال امکان پذیر است یا نه؟ با وجود اینکه به نظر می رسید آمازون در اجرایی کردن این کار تردید داشته است اما بالاخر اخیرا این مژده را به مشتری های خود داده است که دیگر نگران نباشند و خرید از آمازون با ارز دیجیتال امکان پذیر شده است و درگاه پرداخت خود را از طریق ارزهای دیجیتال برای کاربران فراهم کرده است.

حالا برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال شما می توانید از طریق این درگاه و یا کیف پول های شبکه لایتینگ اقدام کنید. البته استفاده از کیف پول های شبکه لایتینگ بسیار روش مرسوم تری است. بنابراین اگر در کیف پول های لایتینگ دارای ارز دیجیتال هستید، بهتر است از این روش ها بهره ببرید.

نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما دیگر نیاز نیست ارز دیجتال خود را برای خرید به ارز واقعی تبدیل کنید و خرید از آمازون با ارز دیجیتال می تواند به کار شما را در این زمینه آسان کند و به آن سرعت ببخشد.

خرید از آمازون با ارز دیجیتال در ایران

خرید از آمازون با ارز دیجیتال بیت کوین

اگر شما هم با ارزهای دیجیتال سر و کار دارید می دانید که یکی از روش‌های پرداختی محبوب که برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال استفاده می‌شود، بیت‌کوین است. این ارز دیجیتال پراستفاده به دلیل امنیت بالا و ردیابی تراکنش‌های دیجیتال، به کاربران اعتماد بیشتری در انجام معاملات آنلاین می‌دهد. به دلیل اینکه بیت کوین ارز بالایی دارد بسیاری از فروشگاه های معتبر جهانی خرید با این ارز دیجیتال را برای مشتری های خود فراهم کرده اند. بیت‌کوین به عنوان یک ارز دیجیتال و بلاکچین، امکان انجام تراکنش‌های امن و شفاف را فراهم می‌کند و شما می توایند خرید از آمازون با ارز دیجیتال بیت کوین را به راحتی و با خیال راحت تجربه کنید.

امنیت و ارز بالایی که بیت کوین دارد باعث شده است که این ارز دیجیتال نسبت به ارزهای دیگر بیشتر مورد توجه فروشگاه آمازون باشد.

خرید از آمازون با ترز دیجیتال تتر

واضح و مشخص است که همه کسانی که می خواهند خرید از آمازون با ارز دیجیتال را تجربه کنند دارای بیت کوین نیستند. چون بیت کوین ارز گرانبهایی است. از طرفی دیگر اگر از مشتری های ثابت آمازون باشید می دانید که خرید از آمازون با ارز دیجیتال فقط برای ارزهای بیت کوین، لایت کوین و اتریوم امکان پذیر است.

با این حال اگر صاحب ارزهای دیگری هستید برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال نگران نباشید چون از طریق سایت های واسطه و برخی از پلتفرم ها می توانید خرید خود را انجام دهید. در ادامه این مقاله به معرفی برخی از این سایت ها و پلتفرها می پردازیم.

خرید از آمازون با ارز دیجیتال به کمک Moon

برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال مورد نظر خود می توانید از استارت آپ مون استقاده کنید که یکی از محبوب ترین و متداول ترین روش هاست. این استارتاپ به شما این اجازه را می دهد که هزینه مربوط به خرید از آمازون را از طریق شبکه لایتینگ پرداخت نمایید. این پلتفرم دارای یک افزونه است که بر روی مرورگر دستگاه شما نصب می شود.

نیازی نیست برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال به کمک مون نگران عدم هماهنگی افزونه با مرورگر خود باشید زیرا این افزونه برای مرورگرهای معتبر همانند کروم، اپرا و بریو به راحتی در دسترس است.

بیتکوین برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال

خرید از طریق سایت Purse.io

با سایت پورس شما می توانید گیفت کارت های آمازون خود را با ارز دیجیتال نیز تعویض کنید. یعنی برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال فقط کافی است وارد سایت پورس شوید و بعد ارز دیجیتال خود را با گیفت کارت آمازون مبادله کنید. این سایت نیز دارای یک افزونه است که بر روی مرورگر شما نصب می شود. در نتیجه رابط کاربری بسیار آسانی داشته و کار با آن زمان زیادی را از شما نمی گیرد.

خرید از آمازون با ارز دیجیتال از  طریق وب سایت Bit Refill

این سایت هم مانند سایت پورس امکان خرید گیفت کارت آمازون  را برای شما فراهم میکند. می توانید برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال ازاین سرویس استفاده کنید. همچنین این پلتفرم از شبکه لایتینگ مربوط بیت کوین نیز به صورت کامل پشتیبانی می کند. بنابراین اگر بیت کوین دارید، این پلتفرم می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

خرید از Crypto.com

با استفاده از وب سایت کریپتو می توانید به راحتی خرید از آمازون با ارز دیجیتال را انجام دهید. نکته مهم این است که این وب سایت برای خرید از ebay و فروشگاه والمارت نیز کاربرد دارد. بنابراین اگر عادت خرید از این فروشگاه ها را دارید، به راحتی می توانید از کریپتو برای پرداخت با ارز دیجیتال بهره ببرید.

پرداخت با کارت اعتباری کریپتو همانند پرداخت با سایر کارت های اعتباری است. اگر موجودی تان را در حد ۱۱۰۰ دلار نگه دارید، می توانید از تخفیف ۲ تا ۱۰ درصدی نیز بهره مند شوید.

خرید از آمازون با ارز دیجیتال

خرید از آمازون با ارز دیجیتال آری یا نه؟

از آنجایی که آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان است، برای خیلی از مردم در سراسر جهان مهم است تا بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و از آن خرید کنند. خرید از آمازون با ارز دیجیتال آخرین روش پرداختی است که کار را برای خیلی از مشتری ها راحت کرده است. اینکه ارز دیجیتال محدود به یک مکان جغرافیایی نیست و شما برای خرید دیگر نیاز به چنج کردن ارز ندارید.

در این روش برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال دیگر نگران تبدیل کردن ارز دیجیتال به ارز واقعی نیستید و میتوانید به راحتی و با سرعت خرید خود را در این سایت ثبت کنید. پس اگر ارز دیجیتال دارید خرید از آمازون با ارز دیجیتال را فراموش نکنید.

در پایان باید خاطر نشان کنیم به شما عزیزان که به دلیل مشکلاتی که ایرانیان برای خرید از آمازون و تحویل سفارش خود درب منزل در ایران دارند؛ پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از هدر رفتن وقت تان و مشکلات احتمالی در مسیر تحویل سفارش تان در ایران می توانید سفارش خود را در سایت زاکولا ثبت نمایید و با ضمانت تحویلی که شرکت زاکولا به شما می دهد، با خیالی آسوده سفارش خود را درب منزل تان در سراسر ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود