نحوه خرید از سایت علی بابا

معرفی سایت
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

سایت علی‌بابا، بخشی از گروه وب ‌سایت ‌هایی مانند Taobao و Tmall، یک بازار آنلاین B2B است که به خرده ‌فروشان این فرصت را می‌دهد تا محصولات را به صورت عمده با قیمت‌های مقرون به صرفه خریداری کنند. البته علی بابا فقط برای عمده فروشی نیست، حتی اگر بازار عمدتاً برای فروش عمده محصولات عمده فروشی ساخته شده است. با داشتن درک بهتر از نحوه عملکرد علی بابا و نحوه خرید از علی بابا، کسب و کار شما می تواند بهترین معاملات ممکن را در مورد محصولات عمده فروشی دریافت کند.

درک نحوه خرید از سایت علی بابا

درک نحوه خرید از سایت علی بابا می تواند به تجارت الکترونیک شما یک مزیت کلیدی بدهد. علی‌بابا، یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک جهان، منبعی عالی برای استفاده در خرید عمده محصولات به صورت عمده است و امکان فروش مجدد آنها را با سود خوب فراهم می‌کند.

با این حال، قبل از شروع خرید از علی بابا، مهم است که بدانید پلتفرم تجارت الکترونیک چگونه کار می کند و چگونه محصولات را روی آن خریداری کنید. برای این منظور، در اینجا نگاهی دقیق‌تر به چیستی علی‌بابا، نحوه عملکرد آن، نحوه خرید از علی ‌بابا و موارد دیگر را آورده ایم.

علی بابا چیست؟

در علی بابا، بازرگانان آنلاینی که قصد واردات از چین و جاهای دیگر را دارند، می‌توانند محصولات را مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری کنند و به آنها فرصتی برای خرید موجودی با نرخ‌های تخفیف داده می‌شود. خریدهای انبوه در علی بابا غالب است و اغلب، تولیدکنندگان تنها در صورتی با شما معامله می کنند که مایل به خرید حداقل مقدار سفارش باشید. تعداد حداقل سفارش از یک تامین کننده به دیگری متفاوت است.

جدا از بهره مندی از نرخ های بسیار با تخفیف، شما همچنین می توانید محصولات سفارشی خود را از ابتدا با استفاده از طرح های منحصر به فرد خود ایجاد کنید، فرآیندی که به عنوان برچسب گذاری خصوصی شناخته می شود. علاوه بر علی بابا، Aliexpress و Alibaba Wholesaler نیز گزینه هایی برای خرید هستند.

نحوه خرید از علی بابا

علی اکسپرس

Aliexpress  نسخه خرده فروشی Alibaba است و در درجه اول با در نظر گرفتن نحوه خرید از علی ‌بابا توسط مصرف کنندگان طراحی شده است، زیرا هیچ نیازی به حداقل سفارش وجود ندارد. اما قیمت محصول به طور قابل توجهی بالاتر از Alibaba است. از سوی دیگر، Alibaba Wholesaler یک بازار عمده فروشی آنلاین است که شامل محصولات ساخته شده از چین است که به طور خاص برای SMB هایی که به دنبال خرید محصولات هستند طراحی شده است.

علی بابا چگونه کار می کند؟

در این وب سایت عمده فروشی چینی، هم مشاغل و هم افراد می توانند محصولات را با قیمت عمده فروشی مستقیماً از تولید کنندگان محصول دریافت کنند. اصول اولیه نحوه عملکرد پلتفرم عبارتند از:

۱.تعیین دسته محصولی که می خواهید از آن خرید کنید:

در نحوه خرید از علی ‌بابا، محصولات نمایش داده شده در چندین دسته مختلف، از جمله لوازم الکترونیکی، پوشاک، محصولات بهداشتی و زیبایی و غیره را پیدا کنید.

۲.تماس با تامین کنندگان بالقوه و مذاکره در مورد قیمت با آنها:

ثبت سفارش شما پس از رسیدن محصول، می توانید آن را در فروشگاه اینترنتی خود بفروشید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ماسک های صورت برای پوست های خشک

آیا خرید از علی بابا ایمن است؟

بله، اما بسیار مهم است که مشروعیت تامین کنندگان را قبل از خرید از آنها بررسی کنید و مراقب کلاهبرداران باشید.

خرید از سایت های خارجی

همیشه تحقیقات بیرونی کاملی انجام دهید تا تایید کنید تامین کننده قانونی است و سعی کنید فقط از تامین کنندگانی که از تضمین تجارت علی بابا استفاده می کنند، خرید کنید، برنامه ای رایگان که در آن علی بابا از محموله ها با قبول مسئولیت کامل در صورت عدم رسیدن آنها محافظت می کند، به اختلافات خریدار و تامین کننده رسیدگی می کند و تضمین می کند. اگر در مسیر و نحوه خرید از علی ‌بابا سفارش با الزامات مورد توافق شما و تامین کننده مطابقت نداشته باشد، پول بازگردانده می شود.

آیا علی بابا فقط برای سفارش انبوه است؟

علی بابا فقط برای سفارش انبوه نیست. اگرچه بازار عمدتاً برای فروش عمده محصولات ساخته شده است، اما در صورت موافقت عرضه‌کننده، افراد همچنان می‌توانند اقلام واحدی را خریداری کنند. با این حال، خرید اقلام تکی در علی بابا به طور کلی گرانتر از خرید عمده در پلتفرم است.

نحوه خرید از علی بابا

آیا خرید از علی بابا برای تمامی افراد ممکن است؟

بله، همه می توانند از علی بابا خرید کنند. چه یک فرد یا شرکت باشید که می‌خواهید از چین وارد کنید، می‌توانید محصولات را مستقیماً از تولیدکنندگان در علی‌بابا سفارش دهید. این وب‌سایت اساساً به‌عنوان یک فهرست اینترنتی عمل می‌کند که هر کسی می‌تواند مستقیماً با تولیدکنندگان تماس گرفته و خرید کند.

مسیر خرید از علی بابا

برای شروع آگاهی از نحوه خرید از علی بابا، مهم است که بدانید چگونه از علی بابا خرید کنید! در اینجا مراحل خرید موفقیت آمیز در وب سایت آمده است:

  • یک حساب کاربری Alibaba ایجاد و تأیید کنید.
  • جستجوی محصولات بر اساس دسته بندی های مختلف
  • با تامین کنندگان تماس بگیرید.
  • در مورد حداقل مقدار سفارش مذاکره کنید.
  • برای جلوگیری از پرداختن به هزینه های پنهان، قیمت پیشنهادی را تأیید کنید.
  • قیمت و روش پرداخت مذاکره کنید.
  • نمونه بخواهید.
  • تایید کیفیت محصولات با دریافت نمونه انجام شود.
  • خرید خود را انجام دهید.
  • پس از رسیدن محصول، آن را در فروشگاه اینترنتی خودتان دوباره بفروشید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین محصولات کراتینه درمانی

مزایا و معایب خرید از علی بابا

نحوه خرید از علی بابا مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد. در اینجا نگاهی دقیق تر به برخی از آنها داریم!

مزایای خرید از علی بابا:

  • امکان طراحی محصولات سفارشی خودتان
  • خرید عمده محصولات از تولیدکنندگان ( عمده و مستقیم)
  • قیمت های مقرون به صرفه
  • افزایش کنترل بر بسته بندی محصول
  • هزینه های تولید کمتر
  • تعداد زیادی از تولید کنندگان و تامین کنندگان برای انتخاب
  • گزینه خرید تک مرحله ای

نحوه خرید از علی بابا

معایب خرید از علی بابا:

  • هزینه اولیه بالاتر
  • ممکن است واقعیت محصولات با تصاویر نمایش داده شده در وب سایت متفاوت باشد
  • حداکثر مقدار سفارش مورد نیاز برای قیمت با تخفیف

پیشنهاد مطالعه :برندهای محبوب ایرباد

نکاتی برای خرید از علی بابا

نکات و بهترین روش ها را در خصوص نحوه خرید از علی بابا در ذهن داشته باشید:

  • به دنبال تایید در محل تامین کنندگان بالقوه خود باشید.
  • انجام تحقیقات خارجی از تامین کنندگان برای تایید مشروعیت و کیفیت آنها
  • وقت بگذارید و به محصولات چندین تامین کننده نگاه کنید.
  • قیمت و کیفیت محصولات را با دقت مقایسه کنید.
  • ارتباط شفاف با تامین کنندگان بالقوه را حفظ کنید.
  • هنگام مذاکره در مورد قیمت گذاری با تامین کنندگان، سخت اما انعطاف پذیر باشید.
  • برای جلوگیری از مشکلات قانونی فقط محصولات معتبر خریداری کنید.
  • هرگز محصولات با نام تجاری اصلی را نخرید، زیرا این احتمال وجود دارد که یا از بین بروند یا برای فروش محصولات دارای مجوز بدون تایید با مشکل قانونی مواجه شوید.
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]