قبل از جمعه سیاه محصولات مورد علاقه آمازون درست کنیم

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

لیست علاقه مندی های آمازون راه خوبی برای ساده کردن کارها در این فصل تعطیلات است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ساخت آن بدانید، آورده شده است.

پیگیری همه چیزهایی که می خواهید یا نیاز به خرید در این فصل تعطیلات دارید می تواند مشکل باشد. اما همانطور که مشخص است، یک راه عالی برای آماده شدن و سازماندهی ماندن وجود دارد: ابزار فهرست آرزوهای آمازون

مزایای فهرست آمازون

فهرست‌های آمازون یک راه عالی برای پیگیری مواردی است که بیشتر می‌خواهید و معاملاتی که می‌خواهید از آنها استفاده کنید. در زمان ‌های شلوغ خرید مانند  Prime Day، تولدها یا تعطیلات، این یک راه عالی برای سازماندهی چیزها و پیگیری قیمت‌ها و تخفیف ها در فروشگاه‌های آمازون است.

هنگامی که قیمت یک کالا کاهش می یابد یا یک کوپن یا معامله در دسترس قرار می گیرد، می توانید انتخاب کنید اگر از برنامه آمازون استفاده می کنید از طریق هشدار مطلع شوید. بنابراین، خرید تعطیلات خود را با معاملات جمعه سیاه آمازون از برندهای برتر مانند  Sony، Disney، Dyson، LEGO و غیره شروع کنید.

زمان ایجاد لیست

لیست ها فقط برای فصل تعطیلات مفید نیستند. آنها همچنین برای تولدها و دیگر مناسبت های خاص که ممکن است افراد بخواهند برای شما یا اعضای خانواده تان هدیه بخرند، عالی هستند. هنگامی که عزیزان از شما ایده های هدیه می خواهند، می توانید به سادگی با کلیک یک دکمه لیست را با آنها به اشتراک بگذارید.

همانطور که اقلام خریداری می شوند، دیگر در لیست قابل مشاهده نیستند، بنابراین به طور تصادفی با موارد متعدد مواجه نمی شوید. لیست ها همچنین یک راه عالی برای پیگیری لیست های خرید خود هستند، نه فقط هدایا.

شاید در حال تغییر دکوراسیون اتاقی در خانه خود هستید یا به تعطیلات می روید و به چند چیز نیاز دارید. شاید در میانه پختن یک غذای عالی برای مهمانان هستید و متوجه می شوید که برخی از ابزارهای اصلی آشپزی را از دست داده اید. یک لیست جدید آمازون ایجاد کنید تا همه چیزهایی را که می خواهید یا نیاز دارید پیگیری کنید.

چگونه قبل از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری یک لیست محصولات مورد علاقه آمازون درست کنیم و به اشتراک بگذاریم.

نحوه ایجاد لیست

چند راه برای ایجاد یک لیست جدید وجود دارد:

هنگامی که در یک مرورگر به حساب آمازون خود وارد می شوید، باید «حساب و فهرست ها» را در بالای صفحه ببینید. وقتی ماوس را روی آن نگه دارید، ستونی با عنوان «فهرست‌های شما» مشاهده می‌کنید و از آنجا می‌توانید فهرستی ایجاد کنید.

لیست علاقه مندیها

اگر از برنامه آمازون استفاده می کنید، روی نماد با سه خط افقی در گوشه سمت راست پایین کلیک می کنید و سپس “Lists” را به عنوان یک گزینه در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. هنگامی که آن صفحه را باز کردید، می توانید لیست های موجود خود را ببینید یا یک لیست جدید ایجاد کنید.

راه دیگری برای ایجاد لیست جدید از صفحه محصول است. همانطور که در حال مرور اقلام در فروشگاه آمازون هستید، یک کشویی در سمت راست صفحه خود پیدا می کنید که می گوید “افزودن به لیست”. شما می توانید یک لیست موجود را که ممکن است قبلا ایجاد کرده اید انتخاب کنید، یا یک لیست جدید از آنجا بسازید. همچنین می توانید از دستگاه الکسا خود بخواهید که یک لیست جدید ایجاد کند.

ویرایش لیست علاقه مندی ها در آمازون

اما چگونه لیست های خود را نام گذاری کنید و تنظیمات خود را ویرایش کنید؟ همانطور که لیست های خود را ایجاد می کنید از شما خواسته می شود که آنها را نام ببرید. همچنین می‌توانید تنظیمات هر فهرست را مدیریت کنید.

برای مثال، ممکن است تصمیم بگیرید که آیا آدرس حمل و نقل را اضافه کنید یا خیر. همچنین برای افزودن این گزینه برای هر کسی که به دستگاه‌های الکسا شما دسترسی دارد، امکان لازم را ایجاد کنید. اجازه دهید مواردی را به فهرست‌های شما اضافه کند یا خیر. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که اقلام خریداری‌شده را در فهرست نگه دارید.

چگونه موارد را به لیست خود اضافه کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد، هر زمان که در یک صفحه محصول در فروشگاه آمازون هستید، باید گزینه اضافه کردن مورد را به لیست خود مشاهده کنید. همچنین ممکن است بتوانید با استفاده از دستگاه های الکسا خود، موردی را اضافه کنید، اگر آن تنظیم را روشن کرده باشید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب در لیست ها، امکان افزودن نظرات و اختصاص دادن یک سطح اولویت به هر مورد است.

چگونه لیست خود را به اشتراک بگذارید؟

فهرست‌های شما تا زمانی که آماده اشتراک‌گذاری با دیگران نباشید، خصوصی می‌مانند. (حتی اگر قصد اشتراک گذاری ندارید، یک لیست می تواند راهی مفید برای نگه داشتن چیزهایی که می خواهید یا نیاز به خرید دارید بسیار منظم باشد!)

هنگامی که برای اشتراک‌گذاری آماده شدید، دکمه «دعوت» را در بالای فهرست خود خواهید دید. می توانید پیوند را کپی کنید یا گزینه “ایمیل” یا “پیام متنی” را انتخاب کنید. این امکان را دارید تا از سیاست حفظ حریم خصوصی آمازون استفاده کنید و هر زمان خواستید انصراف دهید

در بخش «فهرست‌های من»، گزینه «یافتن فهرست یا رجیستری» را خواهید دید. می توانید نام فرد مورد نظر را برای جستجو تایپ کنید. همچنین می توانید به سادگی از عزیزان خود بخواهید لیست خود را به اشتراک بگذارند.

جمع بندی

فهرست ها راه آسانی برای سازماندهی کردن چیزها هنگام خرید از آمازون هستند، پس سعی کنید همین امروز یکی را تهیه کنید. با اینکار می توانید در مناسبت های مختلف به ویژه رویدادهایی که تخفیف های قابل ملاحظه ای در آمازون وجود دارد، به فهرست خود مراجعه کنید و به راحتی آن را در سایت آمازون پیدا کنید. در این خصوص و خرید از آمازون، می توانید از تخصص و تجربه کارشناسان زاکولا بهره مند شوید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]