تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,خرداد,۰۸

خرید تجهیزات هاکی حرفه ای

نویسنده : تیم محتوا

آیا آماده هستید تا بازی خود را به سطح بالاتری ببرید؟ می توانید تجهیزات هاکی حرفه ای را به همراه لوازم جانبی آن، از سایت های خارجی معتبری همچون آمازون، ایبی، علی اکسپرس و دیگر سایت های خرده فروشی آنلاین تهیه کنید. این تجهیزات حرفه‌ای شامل چوب، دستکش، اسکیت، لباس‌های محافظ، لباس‌های بازی، لباس‌های تمرین است که در اصل برای بازیکنان هاکی ساخته شده‌اند.

انتخاب مناسب تجهیزات

شما می توانید بهترین ها را در تجهیزات هاکی سایت های خارجی، با کیفیت بالا، حرفه ای و مقرون به صرفه داشته باشید. موجودی فروشگاه ها را بررسی کنید، خواهید دید که قیمت های آنها با یکدیگر رقابتی بوده و به راحتی قابل دسترس است. هنگامی که از یک سایت خرده فروشی آنلاین همچون آمازون خرید می کنید، تجهیزات هاکی حرفه ای ۱۰۰٪ معتبر را می خرید که در اصل برای لیگ های حرفه ای مختلف و تیم های هاکی حرفه ای ساخته شده است.

تجهیزات هاکی

لیست تجهیزات هاکی

تجهیزات اولیه مورد نیاز برای بازی هاکی روی یخ، Puck and Hockey Stick است. The Puck یک پوک دایره ای سه بعدی است که از مواد لاستیکی ولکانیزه سیاه رنگ ساخته شده است. قطر آن معمولاً ۸۰ تا ۸۵ میلی متر و ضخامت آن ۲۵ تا ۳۰ میلی متر است. پوک به عنوان یکی از تجهیزات هاکی ، معمولاً بین ۱ تا ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد. همچنین دارای یک پوشش محافظ به ضخامت ۲ میلی متر در قسمت بیرونی است.

ضمن آنکه چوب هاکی اساساً از چوب و گرافیت ساخته شده است و طول آن بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ سانتی متر است و با امتداد افقی مسطح به نام تیغه شناخته می شود. تیغه در زاویه ۱۳۵ درجه قرار گرفته است و چوب هاکی را شبیه الفبای “L” می کند. طول این تیغه ۲۵ تا ۴۰ سانتی متر است و در انتهای آن کمی خم شده است تا بازیکن بتواند پوک را روی زمین بازی نگه دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی

در میان تجهیزات هاکی ، ابعاد چوب هاکی از بازیکنی به بازیکن دیگر بسته به قد او متفاوت است. چوب هاکی دروازه‌بان دارای تیغه‌ای پهن‌تر با موقعیت زاویه کوچک‌تر در مقایسه با چوب‌های هاکی اسکیت‌باز است تا مسدود کردن پوک در نزدیکی  دروازه را راحت کند.

کلاه هاکی روی یخ همراه با سپر برای همه بازیکنان اجباری است. این کلاه‌ها از یک ترموپلاستیک بیرونی سفت، اما انعطاف‌پذیر، با لایه‌های ضربه‌گیر قوی در داخل برای جلوگیری از آسیب‌های سر و صورت ساخته شده‌اند. محافظ دهان نیز، برای جلوگیری از آسیب دیدگی دندان ها، فک در اثر زمین خوردن و افتادن استفاده می شود. محافظ دهان پلاستیکی سفارشی برای بازیکنان روی یخ الزامی است.

تجهیزات هاکی

لوازم کاربردی در هاکی

در ادامه تجهیزات هاکی ، باید گفت که محافظ گردن  دارای صفحات نایلونی بیرونی و بالشتک داخلی به عنوان یک لایه مقاوم، برای اسکیت باز و دروازه بان و جهت جلوگیری از آسیب در ناحیه گردن و گلو است. پدهای شانه و بازو  نیز از تجهیزات کلیدی است که با بیرونی سخت ساخته شده از پلاستیک و فوم ضربه گیر درون آن است. این به بازیکنان ظاهری با شانه گسترده می دهد. این پدها عمدتاً از شانه ها، سینه، ستون فقرات و دنده ها در صورت برخورد اسکیت بازان در بازی محافظت می کنند. پدهای آرنج نیز، از مفاصل آرنج، بالا، پایین بازوها و ساعد در برابر شکستگی محافظت می کنند.

همچنین با تهیه دستکش می توانید لیست تجهیزات هاکی را برای خود کامل تر کنید. دستکش‌های دستی ساخته شده از چرم با کتانی ضخیم به محافظت از انگشتان و دست‌های بازیکن در برابر ضربه‌های شدید روی پیست مراقبت می‌کنند. شلوار هاکی همچنین، شلوارهای نایلونی است که تا زانو دارای کمربند ایمنی است و برای نگه داشتن لگن، استخوان دنبالچه، ران و لگن در قسمت داخلی هستند.

پدهای ساق پا نیز برای محافظت زانو و ساق پا با بخش بیرونی پلاستیکی قوی، برای محافظت در برابر اسکیت، چوب، پوک و سایر صدمات تعبیه شده است. در مقیاس های اندازه های مختلف بر اساس اندازه قد و پاهای بازیکن موجود است. این در حالی است که در میان تجهیزات هاکی و کمی متفاوت از جوراب های اصلی، جوراب هاکی روی یخ از پشم بافتنی بدون قسمت پا برای پوشاندن بالشتک ها ساخته شده است. قسمت پای بازیکن در این بازی برای متعادل کردن اسکیت ها استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین بالشتک طبی خودرویی

اسکیت روی یخ با تجهیزات هاکی

اسکیت بازها به چکمه های بیرونی محکم و کفی داخلی با فوم حافظه دار با پاشنه های گرد و تیغه های اسکیت قابل اتصال نیاز دارند که برای اسکیت بازان هاکی روی یخ کاملا ضروری است. برخلاف اسکیت بازها، دروازه بان ها به تیغه های ضخیم و با شعاع بیشتر و مقدار کمتری از مچ پا نیاز دارند تا به راحتی با اسکیت های خود سر بخورند.

چکمه دروازه‌بان در نزدیکی سطح یخ قرار دارد تا کفش اسکیت‌باز تا بدین ترتیب، مانع از سر خوردن پوتین‌ها بین چکمه‌ها و تیغه‌های اسکیت او شود. ضمن آنکه جرسی، یک پیراهن رنگی گشاد از جنس نایلون با پانل های کناری رنگی توسط همه بازیکنان پوشیده می شود. معمولاً نام و شماره بازیکنان با رنگ تیم او ذکر می شود و از تجهیزات هاکی محسوب می شود.

تجهیزات هاکی

تجهیزات کاربردی هاکی

لازم به ذکر است که دروازه‌بان‌ها باید محافظ سینه و بازو با فوم ضخیم را که تا شکم کشیده شده و با شلوار هاکی گره‌دار شده است بپوشانند تا به صورت یکپارچه از ساعد، عضله دوسر، دنده‌ها و شکم دروازه‌بان محافظت کرده و از سلامت آنها اطمینان حاصل کنند.

ضمن آنکه دروازه‌بان‌ها برای نگه داشتن چوب هاکی، باید از یک دستکش مسدودکننده استفاده کنند. این دستکش‌های مستطیلی برای مسدود کردن پوکه‌ها و بازگرداندن آن‌ها روی یخ استفاده می‌شوند که در لیست تجهیزات هاکی است. همچنین آنها معمولاً دستکش ضخیم‌تر از دستکش چرمی معمولی می‌بندند تا با نگه داشتن یک شوت سریع، پوک را مسدود می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

قابل توجه ترین تجهیزات دروازه بان ها روی یخ، پدهای پا کاملاً صاف و کاملاً کف شده هستند. این پدها توسط دروازه‌بان‌ها در بالای بالشتک‌های ساق پای خود قرار می‌گیرند تا از این پدها محافظت بیشتری داشته باشند و به‌طور مناسب پوک را با این پدها مسدود کنند. در صورتی که تجهیزات هاکی را نیاز داشته و به این ورزش هیجان انگیز، علاقه مند هستید، می توانید آن ها را به راحتی و در اصالت کامل از سایت های خارجی خرده فروشی خرید کرده و برای تحویل در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود