تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,خرداد,۳۰

ابزارآلات صنعتی هیلتی Hilti

نویسنده : تیم محتوا

 

هیلتی پیشرو جهانی در ارائه محصولات و خدمات به صنعت ساخت و ساز است. به گفته متخصصان ساخت و ساز در سراسر جهان، شرکت مستقر در لیختن اشتاین، بادوام ترین ابزار برقی را در جهان تولید می کند. آنها برای تحمل آب و هوای سخت، گرد و غبار و استفاده سنگین ساخته شده اند. پس از آن، هیلتی تنها تامین کنندگانی را انتخاب می کند که می توانند همان کیفیت درجه یک را ارائه دهند. می توانید ابزارآلات صنعتی هیلتی را از طریق زاکولا ، از سایت های معتبر خارجی خرید کنید.

ابزارآلات صنعتی هیلتی

درباره هیلتی

گروه هیلتی محصولات، سیستم‌ها، نرم‌افزارها و خدمات پیشرو در صنعت ساخت و ساز در سراسر جهان را عرضه می‌کند که راه‌حل‌های نوآورانه و ارزش افزوده برتر را به متخصصان ساخت‌وساز ارائه می‌دهد. این گروه بیش از ۲۵۰۰۰ عضو تیم را در بیش از ۱۲۰ کشور به کار می گیرد که مشتاقانه مشتریان وفادار ابزارآلات صنعتی Hilti را ایجاد می کنند و آینده ای بهتر می سازند. هیلتی در سال ۲۰۱۶ فروش سالانه ۴.۶ میلیارد CHF داشت. فرهنگ شرکتی هیلتی مبتنی بر صداقت، کار تیمی، تعهد و شجاعت پذیرش تغییر است. دفتر مرکزی گروه هیلتی در شاآن، لیختن اشتاین واقع شده است.

هیلتی بسیار بیشتر از ابزارهای صنعتی را ارائه می دهد و اکنون فناوری IoT (اینترنت اشیا) را نیز برای گسترش خدمات خود به مشتریان خود معرفی کرده است. این شرکت اوایل تابستان امسال Hilti Connect را راه‌اندازی کرد. برنامه‌ای که به مشتریان خود اجازه می‌دهد ابزارآلات صنعتی Hilti را از تلفن هوشمند خود شناسایی و مدیریت کنند. این سرویس از فناوری NFC ارائه شده توسط Confidex استفاده می کند.

پایگاه کاربران فناوری NFC (ارتباطات میدان نزدیک) امسال به سرعت رشد کرد. زیرا اپل به توسعه دهندگان اجازه داد به تراشه NFC در جدیدترین مدل های آیفون اپل و ساعت های اپل دسترسی داشته باشند. هیلتی NFC را به عنوان یک فناوری اصلی برای ارتقای تجربه مشتری خود به سطح بعدی انتخاب کرده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی

ارائه خدماتی برجسته

هیلتی همواره به ارائه بهترین خدمات ابزارآلات صنعتی هیلتی به مشتریان خود مشهور بوده و این شرکت پیوسته در تلاش است تا آن را به سطح بالاتری برساند. در گذشته، هنگامی که ابزار هیلتی در محل کار خراب می شد، مشتری باید با خط تلفن خدمات ما یا نماینده فروش اختصاصی تماس می گرفت تا خدمات تحویل و تعمیر را ترتیب دهد.

بنابراین، آنها هنوز به مدل ابزار و شماره سریال نیاز داشتند. ارائه این جزئیات در محل ممکن است کمی طول بکشد، به خصوص اگر پلاک و شماره سریال ابزار به دلیل استفاده زیاد فرسوده شده باشد. بنابراین، ابزارآلات صنعتی Hilti به گونه ای طراحی شدند که بتوانند به مشتریان خود کمک کنند تا هر ابزار هیلتی را به طور قابل اعتماد شناسایی کرده و اطلاعات و خدمات مربوط به ابزار را بیابند.

ابزارآلات صنعتی هیلتی

فناوری NFC

هیلتی برای اتصال ابزارها به گوشی هوشمند، فناوری NFC ارائه شده توسط Confidex را انتخاب کرد. البته، بیشتر مشتریان از قبل با فناوری NFC آشنا هستند زیرا بخشی از زندگی روزمره ما است. این در کارت های اعتباری، کارت های مسافرتی یا در شاخه های گوش بی سیم است.

با این حال، گام بزرگ رو به جلو برای NFC قطعا این است که دو پلتفرم بزرگ گوشی های هوشمند، iOS و Android، اکنون هر دو از آن استفاده می کنند و انتظار می رود که استفاده از NFC در آینده نزدیک بیشتر شود. این باعث می شود که مشتریان هیلتی برای خرید ابزارآلات صنعتی Hilti ، در زمان و هزینه صرفه جویی کنند.

پیشنهاد مطالعه :چگونه بهترین هدفون دی جی را انتخاب کنیم

Hilti Connect

Hilti Connect یک سرویس رایگان برای همه مشتریان است. آنها به سادگی باید برنامه را روی گوشی هوشمند خود دانلود کنند. همه ابزارهای جدید هیلتی دارای فناوری NFC داخلی هستند. تراشه NFC در داخل ابزار قرار می گیرد و حتی در شرایط آب و هوایی سخت یا در معرض سایش شدید از بین نمی رود. مشتریان هیلتی می توانند به راحتی ابزارهای قدیمی خود را در مراکز تعمیرات هیلتی با فناوری NFC بازسازی کنند.

هنگامی که مدیر محل کار گوشی هوشمند خود را روی ابزار قرار می دهد، برنامه Hilti Connect فوراً مدل و شماره سریال، کل تاریخچه تعمیر و همچنین پوشش خدمات گارانتی را به آنها اطلاع می دهد. همچنین فیلم‌های آموزشی، دستورالعمل‌های عملیاتی یا لوازم جانبی مرتبط با ابزار، تنها با لمس نوک انگشت، اطلاعات ابزارآلات صنعتی هیلتی به راحتی در دسترس هستند.

کاربران همچنین می‌توانند در هر کجا که هستند، خدمات تحویل تعمیر ابزار را درخواست کنند. هنگامی که مشتریان تجربه کنند که استفاده از برنامه چقدر آسان است، بلافاصله آن را نصب خواهند کرد. این یک روش بدون زحمت برای نشان دادن این است که چگونه این فناوری جدید می تواند به دیجیتالی کردن فرآیند تعمیر ابزار کمک کند و مشتریان این خدمات را بسیار مفید می دانند.

برای Confidex، NFC یکی از فناوری‌های کلیدی امروز و فردا در ابزارآلات صنعتی Hilti است. Confidex متعهد به طراحی و تولید محصولات NFC با کیفیت بالا با همکاری شرکای خود است و آن را به عنوان یکی از فناوری های در حال رشد می بینیم که بازارهای صنعتی را هوشمندتر و کارآمدتر می کند. برچسب Confidex NFC با طراحی سفارشی، ابزار برقی هیلتی را به برنامه Hilti Connect متصل می کند.

ابزارآلات صنعتی هیلتی

توسعه مستمر همراه با مشتریان

هنگامی که برنامه Hilti Connect راه اندازی شد، به سرعت از ۲۰۰۰۰ دانلود فراتر رفت. امروزه، این یک راه حل سریع در حال رشد است که به طور مداوم در حال بهبود است. همانطور که ابزارآلات صنعتی هیلتی مستقیماً به مشتریان بدون واسطه فروخت می شود، بازخورد فوری مشتری دریافت می شود که به توسعه Hilti Connect کمک می کند.

مشتریان و تیم های توسعه هیلتی بسیار خلاق هستند و از مجموعه گسترده ای از ایده ها برای انتشار نرم افزارهای آینده استفاده می کنند که بدون محدودیت و با تنوع بالایی در محصولات خود را نشان می دهد. استفاده از فناوری‌های بی‌سیم مانند NFC، HF، RFID و بلوتوث می‌تواند در بازارهای رقابتی تفاوت ایجاد کند.

در واقع، هیلتی پیشرو در صنعت ابزارهای برقی است که از NFC برای مدیریت ابزار و بهبود آنها استفاده می‌کند. خدمات و رضایت مشتری برای ابزارآلات صنعتی هیلتی بسیار عالی و همراه با نوآوری های کاربردی در صنعت است.

پیشنهاد مطالعه :بررسی بهترین دستگاه بخور

درباره Confidex

Confidex تامین‌کننده پیشرو در جهان برنامه های هوشمند بدون تماس با کارایی بالا، برچسب‌های RFID صنعتی و برچسب‌های تخصصی است. این، فعال‌کننده‌های کلیدی راه‌حل‌های کوتاه برد اینترنت اشیا بی‌سیم که زنجیره‌های تامین، تراکنش‌ها و احراز هویت کالاها یا افراد را کارآمدتر و ایمن‌تر می‌کنند را ارائه می نماید. بدین ترتیب، با شبکه جهانی فروشندگان و توزیع کنندگان خود، به مشتریانی خدمات ارائه می کند که طیف وسیعی از صنایع را در اروپا، آمریکا، خاورمیانه و آسیا نمایندگی می نماید.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود