انواع هدفون های مناسب برای خواب

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

همانطور که هدفون مناسب می تواند انجام تمرینات را لذت بخش تر کند، هدفون مناسب برای خواب نیز می تواند به شما کمک کند تا در طول چرخه REM خود راحت باشید. اگر تا به حال به اشتباه با هدفون به خواب رفته اید و با گوش های دردناک از خواب بیدار شده اید، می دانید که پیدا کردن هدفون هایی که مخصوص خواب طراحی شده اند، راحت تر هستند.

راحت‌ترین هدفون‌ها همیشه آنهایی نیستند که بهترین کیفیت صدا را دارند، اگر برای خواب به نوعی ورودی شنیداری نیاز دارید، هدفون‌هایی که به راحتی می‌توانید با آنها چرت بزنید تفاوت بزرگی ایجاد می‌کنند. یک محیط پر سر و صدا برای خواب خوب شبانه مناسب نیست.
اما هدفون های حذف صدا می توانند به جلوگیری از صداهای مختل کننده در محیط کمک کنند. همچنین چیزی به نام «حواس‌پرتی صوتی» وجود دارد و چه موسیقی آرامش‌بخش، مدیتیشن هدایت‌شده، صداهای آرام‌بخش یا نویز سفید باشد، می ‌تواند ذهن شلوغ را هنگام خواب که بسیار رایج است، آرام کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی پوما

به گفته کارشناسان ما، مهم ترین چیزهایی که در هدفون مناسب برای خواب باید به آن توجه کنید راحتی و ایمنی است. خوابیدن با هدفون ایده آل نیست، در اینجا در مورد برخی از هدفون ها، از جمله مواردی که به‌طور خاص برای خواب طراحی شده‌اند و هدفون‌هایی که ویژگی‌هایی مانند حذف نویز را در اولویت قرار می‌دهند، تحقیق کرده‌ایم تا سطح مقطع کامل هدفون‌های ایمن و راحت را پیدا کنیم.

هدفون مناسب برای خواب

بهترین هدفون بی‌ سیم برای خواب

بهترین هدفون برای خواب باید سه چیز باشد. منبع صدای باکیفیت برای موسیقی یا سر و صدای محیط، راحت برای هر موقعیت خواب و ایمن برای استفاده منظم. هدفون خواب بی‌سیم همه آن ‌ها را دارد. به جای قرار گرفتن در گوش یا روی گوش، آنها درست بیرون کانال گوش شما قرار می‌گیرند و می‌توانند با سیم حافظه قابل خم شدن و انعطاف‌پذیر به خوبی روی گوش شما تنظیم شوند.
این اجازه می دهد تا هدفون مناسب برای خواب را در هر موقعیت خواب استفاده کنید. حتی در حالت خوابیدن به پهلو. بلندگوها خارج از مجرای گوش شما باقی می مانند و استفاده از آنها را در شب ایمن تر از مدل های حذف نویز است.

این هدفون های تخت دارای کنترل‌های داخلی برای تنظیم صدا برای کارکرد آسان هستند، شارژ را به مدت ۱۳ ساعت نگه می‌دارند و به صورت بی‌ سیم برای کاهش خطر گره خوردن در طول شب در دسترس هستند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند تامی هیلفیگر

هدفون هدبند بی سیم بلوتوث Perytong

اگر برای خوابیدن مشکل دارید و بودجه کمی دارید، این ست هدبند را از Perytong به شما پیشنهاد می کنیم. این هدفون مناسب برای خواب مناسب بوده و مقرون به صرفه است و به شما این امکان را می دهد که در هر وضعیت خوابی با یک جفت بلندگوی بسیار نازک که به راحتی روی گوش قرار گرفته اند، دراز بکشید.هدبند به خودی خود کششی و یک اندازه است که از مواد تنفسی و رطوبت گیر ساخته شده است. همچنین بی سیم با یک ماژول کوچک در مرکز پیشانی شما برای دسترسی آسان به کنترل صدا و سایر عملکردهای پخش است.

هدفون مناسب برای خواب

ماسک چشم بی سیم سه بعدی LC-dolida

هنگامی که خواب بد شما به دلیل صداهای مخرب و نور محیطی ایجاد می شود، ایده پوشیدن ماسک چشم و هدفون ممکن است ایده آل به نظر نرسد. اینجاست که Sleep Mask 3D وارد می شود و راهی برای گوش دادن به موسیقی یا سر و صدای محیط و جلوگیری از نور منحرف کننده هنگام خواب ارائه می دهد.
مانند بسیاری از هدفون‌های هدبند دیگر، این هدفون مناسب برای خواب، روی سر شما قرار می‌گیرد و دو بلندگوی نازک را در خارج از گوش ‌ها برای صدایی بی ‌وقفه تراز می‌کند. در حالی که ترکیب ‌های دیگری از هدفون ماسک چشم وجود دارد، Sleep Mask 3D به دلیل طراحی کانتور محبوب است. با پوشش مموری فوم در اطراف طرح کلی چشم‌های شما، ماسک هرگز به چشم‌ها یا پلک‌های شما فشار وارد نمی‌کند.

هدفون خواب بلوتوثی AcousticSheep

بسیاری از هدفون های سبک هدبند کاربردهای متعددی دارند (مانند خوابیدن، ورزش کردن، یا مدیتیشن)، و در حالی که SleepPhones توسط AcousticSheep با هدف خواب طراحی شده اند، ممکن است در داخل و خارج از اتاق خواب خود از آنها استفاده کنید.
این هدفون مناسب برای خواب، کاملاً بی سیم است و دارای کنترل های داخلی است که صدا و پخش را برای ایمنی در هنگام خواب کار می کند. اسپیکرهای دوتایی در پارچه نرم پیچیده شده اند و خوابیدن آنها را بسیار راحت می کند و می توان آنها را به گونه ای تغییر مکان داد که به درستی روی گوش شما قرار گیرند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ایربادهای انکر

هدفون بلوتوث بی‌سیم تاشو Zihnic

بسیاری از مردم از هدفون برای خوابیدن در سفر استفاده می کنند، چه در هواپیما در طول پروازهای طولانی چرت بزنند و چه در اتاق های ناآشنا و پر سر و صدا هتل. اگر این شما هستید، پس می دانید که به یک جفت هدفون نیاز دارید که به راحتی در کیف دستی قرار گیرد، بتواند مدت زیادی با یک بار شارژ دوام بیاورد و اگر برای شما مهم است، مانند یک هدفون استانداردتر به نظر برسد.
با در نظر گرفتن این عوامل، هدفون بلوتوث بی‌سیم تاشو Zihnic را به عنوان بهترین هدفون مناسب برای خواب انتخاب کردیم. آنها نه تنها به خوبی در یک کیف امن جمع می شوند، بلکه می توانند موسیقی یا صداهای محیط را تا ۱۴ ساعت پس از یک بار شارژ ۲ و نیم ساعته پخش کنند.
از دیگر ویژگی ‌های مناسب سفر می‌توان به طراحی سبک وزن برای استفاده طولانی‌تر و دکمه‌های مبتنی بر دستگاه برای پخش و صدا اشاره کرد که به این هدفون اجازه می‌دهد کاملاً بدون سیم و بدون گره خوردن در حرکت باشد.
اگر قصد دارید از آنها در خارج از هواپیما، قطار یا سایر حالت های سفر استفاده کنید، ممکن است خواب راحت در شکم و پهلوها دشوار باشد، زیرا آنها صاف روی سر قرار نمی گیرند.

هدفون مناسب برای خواب

هدفون خواب MAXROCK

فقط به دنبال یک هدفون راحت هستید؟ این هدفون‌های سبک و زیبا یک گزینه بدون دردسر برای تنظیم کردن در هنگام خواب هستند. به معنای واقعی کلمه هر کسی می‌تواند بدون نیاز به منحنی یادگیری از آنها استفاده کند. همین امر، آنها را به یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.
این هدفون مناسب برای خواب که با دو گوشی سیلیکونی برای تناسب به سبک گوش‌گیر ساخته شده است، به خوبی به داخل کانال گوش شما می ‌چرخد و در جای خود باقی می‌ماند و در این فرآیند کمی کاهش نویز اضافی را ارائه می‌دهد.
این هدفون‌ها به اندازه‌ای ارگونومیک هستند که می‌توان آن‌ها را حتی در حالت خوابیدن به پهلو استفاده کرد و اگرچه سیمی هستند، اما کنترل‌های درون خطی را برای صدا و پخش راحت ارائه می‌دهند. برای خرید این محصولات از آمازون، می توانید از طریق خدمات زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]