تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۲۱

لوازم برقی آشپزخانه همیلتون

نویسنده : تیم محتوا

همیلتون تولیدکننده پیشرو لوازم آشپزخانه از جمله قهوه ساز، توستر، مخلوط کن، آرام پز، گریل داخلی و غیره است. اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید لوازم برقی آشپزخانه همیلتون را خریداری کنید، می توانید این کالاها را با اصالت از خرده فروشی آمازون تهیه نمایید.

درباره شرکت همیلتون

شرکت همیلتون سازنده محصولات آشپزخانه همیلتون است. آنها لوازم آشپزخانه کوچک نوآورانه ای را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کنند که به بهبود کیفیت و لذت بردن از زندگی هر روز کمک می کند. این محصولات شامل لوازم خانگی از جمله اجاق های توستر، توستر و وافل اتو، ساندویچ سازها، مخلوط کن، آبمیوه گیری و موارد مشابه هستند.

شرکت Hamilton Beach Brands، ۷۵ سال است که محصولات نوآورانه ای ارائه می دهد و امروزه بیشتر محصولات این شرکت را تولید می کند. با این حال، لوازم برقی آشپزخانه همیلتون در سال ۲۰۰۵ از طریق ادغام Sunbeam Corporation و Jarden Consumer Solutions که قبلا به عنوان Sunbeam Appliance Company  شناخته می شد، راه اندازی شد.

لوازم برقی آشپزخانه همیلتون

آیا همیلتون یک برند خوب است؟

همیلتون یک برند خوب است. این یک نام ثابت شده و قابل اعتماد برای بسیاری از خانواده ها است. آنها در تولید لوازم خانگی تخصص دارند و ظروف آشپزخانه بادوام و مفید برای خانواده با قیمت مناسب را فراهم می کنند. همچنین محصولات آنها عموماً به کیفیت بالا و قیمت مناسب شهرت دارند.

محصولات مستحکم و خوش ساخت هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارند که تجربه کاربر را افزایش می دهد. با وجود ارائه طیف گسترده ای از لوازم خانگی، آنها به سرعت به مشکلات مشتریان با محصولات خود پاسخ می دهند.

همیلتون کجا ساخته شده است؟

لوازم برقی آشپزخانه همیلتون در ایالات متحده طراحی، مهندسی و تولید می‌شوند. از آنجایی که محصولات در ایالات متحده ساخته و مونتاژ می شوند، در بیش از ۶۰ کشور در سراسر جهان فروخته می شوند. در واقع، همیلتون یک برند آمریکایی لوازم آشپزخانه کوچک است که متعلق به جاردن است که این برند را در سال ۲۰۱۵ خریداری کرد.

در سال ۱۹۱۱، والتر هس و الکساندر تی براون این برند را در شهر نیویورک با نام شرکت W. C. Hamilton & Son تأسیس کردند. این برند به افتخار بنیانگذار آن والتر چارلز همیلتون نامگذاری شد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بطری های آب فیلتردار

انواع محصولات ساحلی همیلتون

برند همیلتون انواع مخلوط کن را برای همه نیازهای ترکیبی شما ارائه می دهد. با راهنمای خرید همیلتون، از میان مخلوط کن های رومیزی و تجاری می توانید گزینه مناسب خود را تهیه کنید. هر مخلوط کن کنترل کاملی بر سرعت مخلوط کردن دارد در حالی که شیشه های مخلوط بدون BPA هستند.

اگرچه همیلتون مدل هایی را ارائه می دهد که از اندازه های مختلف پارچ استفاده می کنند، اما محبوب ترین آنها مخلوط کن پنج سرعته همیلتون با یک ظرف شیشه ای ۱۰ فنجانی است. تیغه های رفت و برگشتی، تیغه های مونتاژ برش فولاد ضد زنگ و موتور قدرتمند ۶۰۰ وات نیز در این لوازم برقی آشپزخانه همیلتون تعبیه شده است.

ماشین آلات نان

نان ساز همیلتون کار پخت نان تازه را آسان میکند. با ۱۳ عملکرد پخت و تنظیم پخت خودکار، مطمئناً راهی برای پخت نان خانگی عالی پیدا خواهید کرد. ال سی دی بزرگ خواندن دستور العمل شما را آسان می کند، آیکون های مفیدی که شما را در تمام مراحل راهنمایی خواهند کرد.

عملکردهای لوکس شامل حالت بدون گلوتن و چرخه پخت سریع است که به شما امکان می دهد نان تازه را در کمتر از یک ساعت بپزید. یک پد همزن قابل جابجایی برای سهولت در تمیز کردن، یک تایمر تاخیری ۹ ساعته برای برنامه ریزی زمانی که نان شما آماده است و چرخه گرم نگه داشتن نان شما تا زمانی که آماده سرو شود. همگی این دستگاه را به یک دستگاه نان ایده آل تبدیل می کنند.

در میان لوازم برقی آشپزخانه همیلتون، دستگاه های نان به شما این قدرت را می دهد که نان خانگی تازه و خوشمزه را به سرعت و به راحتی تهیه کنید. ایده آل برای خانواده های پرمشغله، حتی در یک برنامه شلوغ است.

لوازم برقی آشپزخانه همیلتون

قهوه ساز

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در آمریکا است و دستگاه یکی از محبوب ترین محصولات Hamilton Beach است. انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله سازندگانی که قهوه لذیذ را دم می کنند. حتی می‌توانید از نمونه هایی استفاده کنید که قهوه دم کرده را تا زمانی که آماده باشید، داغ نگه می‌دارد. با قهوه سازهای فولادی ضد زنگ ظاهر آشپزخانه خود را زیبا نگه دارید.

همچنین، برند قهوه ساز هامیلتون شامل برخی از ویژگی های منحصر به فرد است که اغلب از قلم می افتند. به عنوان مثال، کاراف های حرارتی قوی در اندازه های مختلف وجود دارند و برخی از مدل ها دارای یک فنجان گرم کن عایق برای گرم نگه داشتن قهوه شما هستند.

در میان لوازم برقی آشپزخانه همیلتون شما پرس‌های مناسبی را خواهید یافت که شامل دهانه ریزش بدون چکه، انتخابگر قدرت دم کردن برای سفارشی کردن فنجان، خاموشی خودکار ۲ ساعته برای راحتی صرفه‌جویی در مصرف انرژی، و مکث دم کردن برای مواقعی است که نیاز به برداشتن فنجان دارید یا هنگامی که چرخه دم کردن به پایان رسیده است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین هارد دیسک های گیمینگ

آسیاب های قهوه

آسیاب های قهوه همیلتون بهترین فنجان قهوه را به شما خواهند داد. بسته به اینکه تفاله قهوه تان چقدر درشت یا خوب باشد، تنظیمات متفاوتی دارند. آسیاب‌های قهوه در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا با سبک آشپزخانه شما مطابقت داشته باشند. آسیاب‌های قهوه ساحلی همیلتون با طیف وسیعی از قیمت‌ها در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

لوازم برقی آشپزخانه همیلتون

پرکلاتورهای قهوه

پرکولاتورهای قهوه نوعی قهوه جوش هستند که به کاربران اجازه می دهند با عبور آب داغ از دانه های آسیاب شده قهوه، آنرا دم کنند. پرکلاتورها هنوز هم محبوب هستند. با این حال، این مورد نادیده گرفته می شود زیرا گرمای شدید در دستگاه پرکولاتور می تواند قهوه را بسوزاند و طعم آن را بسیار تلخ کند.

دستگاه های پرکولاتور قهوه می توانند چندین فنجان قهوه را در یک زمان درست کنند و برای این منظور مناسب هستند. دستگاه پرکولاتور همیلتون دارای یک دسته کنترلی قابل تنظیم است تا بتوانید هر بار از قهوه تازه دم شده یکسانی در کل ظرف لذت ببرید. شما می توانید طرح های شیک و رنگارنگ مختلفی را انتخاب کنید که به طور یکپارچه در خانه شما قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین دستگاه های اسپرسو ساز

تمام لوازم برقی آشپزخانه همیلتون را به سادگی در آمازون می یابید. برای خرید آنها و تحویل در آدرس ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود