بهترین ابزارهای حالت دهنده مو

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

ابزارهای عالی برای حالت دادن به موها کلیدی برای یک استایل زیبا هستند. چه بخواهید آنها را صاف کرده یا فرهای متفاوتی را ایجاد کنید. اما با گزینه‌های بسیار زیادی در بازار از جمله سشوار، اتوی صاف کننده، اتوی فرکننده، برس سشوار و بسیاری دیگر از ابزارهای حالت دهنده مو روبرو هستید.

تشخیص اینکه کدام یک را با توجه به نوع مو، نیازها و بودجه‌ی خاص خود انتخاب کنید، می‌تواند دشوار باشد. می توانید در این خصوص، به فروشگاه اینترنتی خارجی وارد شده و بهترین های موجود در بازار را پیدا کنید. توجه داشته باشید که کارشناسان زاکولا می توانند شما را در این خصوص یاری کنند.

ابزارهای حالت دهنده مو

در اینجا بهترین ابزارها و محصولات آرایش مو ، شامل مدل‌هایی برای موهای کوتاه، موهای ظریف و وز، موهای فر و ابزارهای حرفه‌ای که آرایشگران استفاده می‌کنند، به‌علاوه خریدهای مقرون‌به‌صرفه آورده شده است.

ابزارهای حالت دهنده مو

بهترین سشوار نانو تیتانیوم

این محصول از ابزارهای حالت دهنده مو را می توانید با قیمت ۸۹.۹۹ دلار از آمازون تهیه کنید. این مدل در سریع‌ترین زمان، موها را خشک می کند. در محاسبات زمان خشک کردن نمونه‌های موی استاندارد شده، امتیاز کاملی را به دست آورد که از سشوارهای آزمایش‌شده دیگر بهتر بود. همچنین به دلیل جریان هوای قوی و دکمه‌ها و ضمیمه‌های ساده برای کارکردن، امتیاز بالایی دریافت کرد.

سشوار یونی FORMAWELL BEAUTY

این ابزار را با قیمت مناسب ۳۳.۷۴ دلار می توانید تهیه کنید. سشوار Formawell Beauty کمترین هزینه را در بین دستگاه های هم رده خود داشت. تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی نشان داد که همچنین سبک ترین محصول با وزن ۱.۳ پوند بوده و دارای کمترین میزان صدا می باشد و اتصالات آسان برای استفاده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

اتوی یون تیتانیوم طلایی فر ۱/۴ اینچ

این از ابزارهای حالت دهنده مو بوده و از بهترین اتوی مو می باشد که می توانید با قیمت ۴۲.۹۹ دلار تهیه کنید. برای ساده‌ترین ابزار برای فر کردن موها با قیمتی مقرون به صرفه است. این دستگاه برنده تست فر کردن مو در آزمایشگاه زیبایی برای ایجاد فرهای ماندگار، حتی روی موهای ضخیم و زبر می باشد. در ارزیابی‌های آزمایشگاهی، این مدل بالاترین امتیاز را برای گرفتن و مانور، کنترل آسان، اندازه جمع‌وجور و تولید فرهایی که در جای خود باقی ماندند، کسب کرد.

دستگاه فر کننده مو CHI

این محصول را می توانید با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار تهیه کنید. ابزار ۱ اینچی CHI، بهترین ابزار در آزمایشگاه زیبایی است که با طراحی زاویه‌دار همراه است تا به راحتی به پشت سر برسد. بهترین مدل، ارزیابی‌های آزمایشگاهی نشان داد که برای تولید مدل موی مورد نظر، نکشیدن موها و سبک وزن بودن، عملکرد بالایی دارد.  این دستگاه می تواند فرهای بی نقص ایجاد کند و عملکردی ساده و راحت را برای کاربر داشته و از بهترین ابزارهای حالت دهنده مو می باشد.

ابزارهای حالت دهنده مو

اتو حرفه ای مخروطی Hot Tools

می توانید این ابزار کاربردی را با قیمت ۵۱.۴۹ دلار تهیه کرده و بهترین عملکرد را از آن دریافت کنید. با این مدل Hot Tools، موج‌ها و فرهایی در اندازه‌های مختلف ایجاد کنید. این محصل بهترین عملکرد را در آزمایشگاه زیبایی داشته است.  عرض میله آن آن از ۳/۴ اینچ تا ۱۱/۴ اینچ است. این ابزار با وزن ۰.۷۳ پوند، سبک‌ترین وزن در محصولات مشابه داشته و دارای طراحی جمع و جور می باشد. ضمن آنکه کاربران استفاده از آن را آسان می‌دانستند. این از بهترین ابزارهای حالت دهنده مو است که قادر است تا فرها و موج های طبیعی را ایجاد کند.

اتو مو سرامیکی لاوا

قیمت این محصول در فروشگاه اینترنتی آمازون ۱۵۹.۹۹ دلار است که می توانید به راحتی برای خرید ارزی آن و تحویل در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید. اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی این اتوی مو، نشان داد که در ۶۰ ثانیه تا میزان ۹۶ درصد از حداکثر دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت خود را گرم کرد.

همچنین در صاف کردن کامل موها و بدون ایجاد موخوره بهترین عملکرد و امتیاز را در مقایسه با محصولا مشابه داشته است. با این اتوی مو می توانید ظاهری فوق العاده و متفاوت را داشته باشید. این از ابزارهای حالت دهنده مو کاربردی است که به سرعت گرم می شود و موها را در تمام طول روز صاف و بدون وز نگه می دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین بالشتک طبی خودرویی

اتوی مسطح سرامیکی مروارید پرو

قیمت این محصول در آمازون ۵۸.۲۱ دلار است . مدل مقرون به صرفه رمینگتون که در تست آزمایشگاه زیبایی عمل کرد، به طور موثر موها را با نتایج طولانی مدت صاف کرد. اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی آن را با وزن ۰.۷۷ پوند، سبک‌ترین ابزار نشان داد و بالاترین امتیاز را برای براق نگه داشتن مو به‌دست آورد.

ابزارهای حالت دهنده مو

REVLON بهترین ابزارهای حالت دهنده مو

این اتوی مو مناسب موهای ضخیم است و به قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه می شود. این اتوی مو، در صاف کردن موهای ضخیم و متراکم و حفظ نرمی در بالاترین رتبه قرار گرفت. ارزیابی‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که دارای بیشترین محدوده دمایی، از ۱۸۰ درجه فارنهایت تا ۴۵۵ درجه فارنهایت، برای صاف کردن مؤثر انواع موها است. همچنین با طولانی ترین صفحات برای کار بر روی بخش های بزرگتر یا ضخیم تر از مو ساخته شده است.

حرارت بالا و صفحات بلند برای صاف کردن موهای ضخیم در این دستگاه به خوبی طراحی شده است و می تواند صافی مو را حفظ می کند که این یک ارزش خود در این ابزار مو می باشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی

سشوار DYSON

این از بهترین ابزار حرفه ای آرایش مو می باشد که در سایت فروشگاه آنلاین آمازون به قیمت ۳۹۹.۰۰ دلار ارائه می شود.

اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی نشان داد که یک نمونه موی هشت اینچی را تنها در ۵۴ ثانیه خشک کرد. کاربران همچنین اشاره کردند که موهایشان را سریعتر از حد معمول خشک و صاف می کند. این دستگاه دارای قیمت مناسبی می باشد.  این امکان را دارید که در فروشگاه های خارجی آنلاین، آن را تهیه کنید.

برای خرید از سایت های آنلاین خارجی همچون آمازون، ایبی، علی اکسپرس و دیگر سایت های معتبر جهانی، می توانید به راحتی از طریق زاکولا اقدام کرده و با استفاده از تجربه و تخصص آنها، بدون داشتن حساب ارزی، برای پرداخت آنلاین ارزی سفارش خود اقدام نمایید. ضمن آن که زاکولا می تواند سفارش شما را در صحت کامل و در مدت زمان مناسب به آدرس شما در ایران، تحویل نماید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]