تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اسفند,۰۸

۱۰  بهترین اسپری محافظ حرارت برای موها

نویسنده : تیم محتوا

سشوار کردن، صاف کردن و فر کردن موهای شما می تواند باعث شود که نسبت به صحرای صحرا احساس خشکی بیشتری داشته باشید، البته به طور کامل و کاملا آسیب دیده. اما هنوز هم می توانید موهای خود را نجات دهید و آنها را در برابر سشوارهای حرارتی و ابزارهای مضر گرما محافظت کنید. اسپری محافظ حرارت مو گزینه ای مناسب برای شماست.

اسپری محافظ حرارت مو چیست؟

اسپری محافظ حرارتی که به عنوان اسپری دفاعی در برابر حرارت نیز شناخته می شود، فرمولی است که به طور ویژه برای محافظت از موهای شما در برابر آسیب های ناشی از ابزارهای حالت دهنده مانند سشوار، بیگودی و صاف کننده ساخته شده است.

این می تواند به صورت اسپری، سرم، کرم یا لوسیون باشد و قبل از حالت دادن به موهای مرطوب یا خشک استفاده شود تا احتمال خشکی و دوشاخه شدن آن کاهش یابد. حتی فرمول هایی وجود دارد که می توانید هنگام حمام آنها را بشویید. هر نوع مو، از صاف گرفته تا مجعد و رنگی، می‌تواند از استفاده منظم از اسپری محافظ حرارت در روتین مراقبت از موهای خود بهره مند شود.

اسپری محافظ حرارت مو

محافظ های حرارتی برای مو چگونه کار می کنند؟

اسپری محافظ حرارت مو به عنوان یک مانع بین ابزار حالت دهنده حرارتی و مو مناسب است. آنها با تشکیل یک لایه محافظ در بالای ساقه مو کار می کنند تا موهای شما کمتر در اثر گرمای شدید وز شوند. برخی موها را با یک لایه نامرئی ایجاد می کنند که برای محافظت عالی است، اما همچنین می‌تواند انواع خاصی از موها مانند فر را کاهش دهد.

چه زمانی باید از محافظ حرارتی برای موهایم استفاده کنم؟

این بستگی به نوع محافظ حرارتی دارد که انتخاب می کنید، بنابراین به یاد داشته باشید که دستورالعمل های محصول خاص خود را بررسی کنید. به طور معمول، فرمول های محافظت در برابر حرارت قبل از حالت دادن به موهای شما با وسایل گرم مانند سشوار، اتوهای فر و اتو استفاده می شود.

می‌توانید از اسپری محافظ حرارت مو روی موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید و برای توزیع یکنواخت آن را شانه کنید. آنها را می توان به صورت روزانه استفاده کرد (تا زمانی که مرتب موهای خود را شامپو می شویید) و واقعاً مکملی برای هر روتین مراقبت از مو هستند.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کیف پول KeepKey

آیا می توان از محافظ حرارتی برای انواع مو استفاده کرد؟

در واقع، انواع موهای مجعد به احتمال زیاد از فرمول های محافظت در برابر حرارت سود می برند. این بدان دلیل است که فرهای ریز باعث می‌شود روغن و رطوبت در تمام طول ساقه مو حرکت کنند، به این معنی که موهای ضعیف بسیار بیشتر در معرض آسیب‌هایی مانند خشکی، دو شاخه شدن و شکستگی هستند.

موهای تحت درمان شیمیایی نیز در برابر آسیب بسیار آسیب پذیرتر هستند. بنابراین، به یاد داشته باشید که از اسپری محافظ حرارت مو و درمان های مو برای حالت دادن به موهای خود استفاده کنید و همیشه قبل از برداشتن ابزارهای حرارتی، از موهای خود محافظت کنید.

اسپری محافظ حرارت مو

اسپری های محافظت کننده مو در برابر حرارت

ghd Bodyguard – Heat Protect Spray 120ml

خرید از آمازون۱۷.۹۵ پوند به جای ۲۳.۹۵ پوند (۲۶٪ تخفیف)

هیچ برندی به اندازه GHD وجود ندارد که در مورد موهای خود به آن اعتماد کنیم. این اسپری محافظ حرارت کاملاً با هر یک از ابزارهای حالت دهنده حرارتی آنها جفت می شود و به شما این امکان را می دهد تا از هر رشته ای در برابر آسیب گرما محافظت کنید و در عین حال موهای خود را با فرمول ثبت اختراع شده احساس سبکی و درخشندگی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه :۶  بهترین آبرنگ در سال ۲۰۲۴

R+Co Bleu Hypersonic Heat Styling Mist

خرید۴۳.۹۹ پوند به جای ۵۵.۵۰ پوند (۲۱ درصد تخفیف)

این اسپری محافظ حرارت مو فوق العاده حالت دهنده، ترمیم کننده و محافظ است. یک اسپری همه جانبه واقعی و یکی از بهترین گزینه ها برای بند های آسیب دیده. فرمول نرم کننده معجزه آسا موهای شما را از حالت دادن گرما در امان نگه می دارد و در عین حال هر رشته شکننده را ترمیم می کند و حالت کلی موهای شما را تقویت می کند.

محافظ حرارتی Cantu Thermal Shield Heat Protect 151ml

خرید به قیمت۸.۸۱ پوند به جای ۹.۰۰ پوند (۳٪ تخفیف)

با کشیدن ناامیدانه شانه روی موهایتان خداحافظی کنید زیرا این اسپری چند کاره معجزه آسا اینجا برای شماست. غنی شده با کره شی، تغذیه شدیدی را ارائه می دهد و مسواک زدن از طریق آن گره ها را راحت می کند. به همان اندازه که حالت دهنده و محافظ است، بهترین اسپری محافظ حرارت مو برای کسانی است که موهای خشک، گره دار و بافت دارند.

اسپری مو محافظ حرارتی Hot Off The Press Flexible Style

خرید به قیمت۱۹.۴۵ پوند به جای ۲۴.۸۵ پوند (۲۲ درصد تخفیف)

۱۰۰%  وگان با ارائه ۱۰۰% محافظت در برابر حرارت، چه چیز دیگری نیاز دارید؟ نه تنها رشته های  موی شما از آسیب گرما محافظت می شوند، بلکه از مزایای محافظت در برابر رطوبت و آلودگی در این فرمول نوآورانه نیز بهره مند خواهید شد.

اسپری محافظ حرارت مو

WE ARE PARADOXX Moisture Heat Protect Spray

۱۹.۹۱ پوند ۲۰.۰۰ پوند (۱٪ تخفیف)

WE ARE PARADOXX  محافظت را با این اسپری محافظ حرارت مو ۹۹٪ مشتق شده طبیعی در یک بطری فلزی سازگار با محیط زیست ارتقا می دهد. این اسپری علاوه بر محافظت از موهای شما در برابر حرارت تا دمای ۲۰۵ درجه سانتیگراد، فرآیند سشوار کشی را تسریع، تقویت و نرم می کند، گره می زند، با موخوره مبارزه می کند و درخشندگی می بخشد. می‌توانید از روغن آرگان، پروویتامین B5 و سرکه سیب موجود در فرمول برای اینکه موهایتان بعد از استفاده از آن براق، سالم و آبدار به نظر می‌رسند لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین درمان با بوتاکس مو

اسپری Moroccanoil Prevent & Protect 160ml

خرید با قیمت۲۳.۹۴ پوند به جای ۲۸.۲۵ پوند (۱۶٪ تخفیف)

یکی دیگر از گزینه های طبیعی تر برای همه شما دوستداران زیبایی تمیز، این اسپری محافظ حرارت مو، محافظت رنگ از Moroccanoil است. آنتی اکسیدان ها و ضد آفتاب ها موهای شما را در برابر رادیکال های آزاد و اشعه ماوراء بنفش نیز در امان نگه می دارند، در حالی که فناوری ریز محصور شده آرگان آی دی، کوتیکول های آسیب دیده را برای قفل شدن رنگ می پوشاند. برای خرید این محصولات به صورت اورجینال، به سایت آمازون مراجعه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود