تاریخ انتشار : ۱۴۰۳,اردیبهشت,۱۸

معرفی چراغ مطالعه GRITIN

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال یک چراغ مطالعه سبک و کاربردی هنگام مطالعه کتاب قبل از خواب هستید، چراغ مطالعه GRITIN می تواند کاربردی باشد. برای خرید این ابزارهای کارآمد می توانید به سایت آمازون مراجعه کنید و محصول مورد نظر را خریداری کنید. برای خرید از آمازون، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

مشخصات  فنی

  • Meterats ABS & Siicone
  • منبع نور ۱۱ LED
  • تک LED قدرت ۰.۲ وات
  • ورودی DC 5V/1A
  • باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری قابل شارژ
  • Gritin G1322 Book Light
  • قابل شارژ

چراغ مطالعه GRITIN

دستورالعمل استفاده چراغ مطالعه GRITIN

  • دکمه روشن/خاموش و کم نور را فشار دهید تا چراغ روشن یا خاموش شود.
  • برای انتخاب روشنایی مناسب، دکمه روشن/خاموش و کم نور را به مدت طولانی فشار دهید: کاهش تدریجی نور.
  • دکمه دمای رنگ را فشار دهید تا دمای رنگ مناسب را انتخاب کنید: ۳ درجه حرارت رنگ o انتخاب از بین، رنگ سفید و چشم. محافظ گرم Iight made، حالت‌های خنک وای، حالت نور گرم محافظ چشم.

توجه داشته باشید که روشنایی و دمای رنگ را فقط زمانی می توان تنظیم کرد که چراغ روشن باشد.  Memory Functon  هنگامی که چراغ روی آن مسلح می شود، نور و دمای رنگ را مانند قبل از آخرین تنظیم کردن، حفظ می کند.

نکات مهم برای چراغ کاربردی مخصوص مطالعه GRITIN

  • از سقوط، ضربه و له شدن خودداری کنید.
  • دور از آب، آتش، گازهای قابل اشتعال و مایعات خورنده نگهداری شود.
  • از کلاه و محیط های بسیار سرد این محصول استفاده نکنید.
  • لطفاً قبل از اولین استفاده حداقل ۲ ساعت محصول را شارژ کنید. توصیه نمی شود که محصول را در حالت بدون شارژ رها کنید.
  • اگر برای مدت طولانی استفاده نمی شود، حداقل یک بار نور را شارژ کنید.

پیشنهاد مطالعه :فروش در آمازون امارات

شارژ محصول

هنگام شارژ چراغ مطالعه GRITIN ، لطفاً از کابل شارژ ارائه شده یا کابل شارژ تایید شده با کیفیت برای شارژ محصول استفاده کنید، مدار را بیش از حد بار نکنید زیرا ممکن است باعث شوک الکتریکی شود. برای افزایش عمر باتری، لطفا بیش از حد شارژ نکنید و بیش از حد تخلیه نکنید. وقتی نور به طور محسوسی کم شد، لطفاً لامپ را به موقع شارژ کنید و پس از شارژ کامل کابل USB را از برق بکشید.

برای جلوگیری از تحریک چشم، لطفاً مستقیماً به منبع نور نگاه نکنید. این دستگاه برای استفاده توسط افرادی (از جمله کودکان) که از نظر جسمی، حسی یا ذهنی آسیب دیده، بی‌تجربه یا بی‌سواد هستند، مناسب نیست، مگر اینکه تحت نظارت یا آموزش فردی مسئول ایمنی آنها باشد.

چراغ مطالعه GRITIN

تعویض قطعات

منبع نور موجود در چراغ مطالعه GRITIN را می‌توان تنها توسط نمایندگی خدمات تولیدکننده یا افراد واجد شرایط تعویض کرد.  قطعات داخلی لامپ را خودتان جدا نکنید و یا تعویض نکنید زیرا ممکن است به محصول آسیب برساند یا حتی خطر ایمنی ایجاد کند.

Gritin G1322 Book Light Rechargeable  نماد این محصول مشمول مفاد دستورالعمل اروپا ۲۰۱۲/۱۹/EC است. نمادی که سطل زباله چرخدار را نشان می دهد نشان می دهد که محصول به جمع آوری زباله جداگانه در اتحادیه اروپا نیاز دارد. این امر در مورد محصول و تمام لوازم جانبی که با این علامت مشخص شده اند صدق می کند.

محصولاتی که با این نماد مشخص می شوند را نمی توان با زباله های معمولی خانگی دور ریخت، اما باید به محل جمع آوری برای بازیافت وسایل برقی و الکترونیکی منتقل شود. این نماد بازیافت به عنوان مثال نشان می دهد. یک شی یا قطعاتی از مواد به عنوان ارزشمند برای بازیافت. بازیافت به کاهش مصرف مواد خام و حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه :تولید کنندگان برتر شلوار جین ترکیه

در سه حالت دمای رنگ

چراغ مطالعه GRITIN دارای ۳ حالت دمای رنگ است: نور مخلوط (۳۴۰۰K)، نور سفید (۶۰۰۰K)، نور کهربایی (۱۸۰۰K). دکمه را فشار دهید تا به راحتی حالت روشنایی را تغییر دهید. دکمه را به مدت طولانی فشار دهید تا به کاهش نور بدون پله (۱۰-۱۰۰%) برسید.

چراغ کتاب دارای عملکرد حافظه روشنایی و دمای رنگ است، بنابراین می توانید به راحتی ترکیب دمای رنگ و روشنایی مورد نیاز خود را برای انطباق با محیط های مختلف مطالعه بدست آورید.

چراغ مطالعه محافظ چشم LED

چراغ مطالعه GRITIN مجهز به ۱۱ مهره LED با کیفیت بالا است، نور نرم و طبیعی، روشن و یکنواخت است، بدون سوسو زدن، ایجاد سایه یا ایجاد تابش خیره کننده. حتی استفاده طولانی مدت چشمان شما را خسته نمی کند و به شما این امکان را می دهد که از خواندن لذت ببرید بدون اینکه مزاحم خواب شریک یا هم اتاقی خود شوید.

چراغ مطالعه GRITIN

باتری شارژی USB با ظرفیت بالا

باتری داخلی ۱۲۰۰ میلی آمپری با ظرفیت بالا، نور می تواند ۸ تا ۸۰ ساعت روشنایی طولانی مدت (بسته به روشنایی) فراهم کند. ۴ نشانگر LED سطح باتری را در زمان واقعی نشان می دهد و می توان آن را در منابع برق مانند تلفن همراه / کامپیوتر / لپ تاپ شارژ کرد. با کابل Type-C همراه تنها در دو ساعت به طور کامل شارژ می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین اتو مو

لوله یقه غاز انعطاف پذیر

لوله یقه غاز انعطاف پذیر ۳۶۰ درجه چراغ مطالعه GRITIN از فلز ساخته شده است که می تواند به هر زاویه ای بچرخد و برای نگهداری و حمل آسان به راحتی تا شود. دهانه گیره مجهز به یک پد ضد لغزش است که می تواند بدون لغزش روی کتاب خوان های الکترونیکی، کتاب ها، قفسه ها یا هر سطح جسم دیگری محکم شود. همچنین هیچ اثری بر جای نمی گذارد، که می تواند کتاب های مورد علاقه شما را از خراشیدگی یا فشرده شدن محافظت کند.

سبک و قابل حمل

طراحی جمع و جور و انعطاف پذیر آن حمل و نگهداری آن را در کوله پشتی بدون اشغال فضا آسان می کند. ایده‌آل برای محیط‌های مختلف مطالعه، چه در مسافرت باشید و چه در خانه، چراغ مطالعه GRITIN یک انتخاب عالی برای مطالعه شبانه شماست.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود