بهترین میکروفون های گیمینگ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

یکی از بهترین میکروفون ها برای استریم و بازی می تواند همراه با ارتقای کیفیت سیستم مورد نیاز شما باشد. البته ما اهمیت کیفیت صدای خوب را درک می‌کنیم، زیرا حتی اگر دوربین شگفت‌انگیزی دارید و مهارت‌های ارائه‌تان زیاد است، میکروفون اولین راه ارتباط و برقراری ارتباط با مخاطبان است. حتی اگر نمی‌خواهید تبدیل به یکی از جذاب‌ترین اخبار پخش جریانی جهان شوید، یک میکروفون گیمینگ عالی تضمین می‌کند که تماس‌های شما برای هم تیمی‌هایتان واضح است.

بهترین میکروفون گیمینگ ها برای استریم و بازی

وقتی صحبت از بهترین میکروفون ها برای استریم و بازی می شود، باید انتخابی داشته باشید. اولین گزینه استفاده از یک میکروفون USB است که کارها را زیبا و آسان می کند زیرا به معنای واقعی کلمه می توانید آن را وصل کنید و از آن استفاده کنید.

از طرف دیگر، می توانید به سراغ میکروفون XLR بروید. به طور کلی، اینها گران تر هستند، به علاوه، آنها به یک رابط صوتی اختصاصی نیاز دارند. با استفاده از ابزار پخش یک لیست خرید بسیار گران قیمت، ممکن است بخواهید به سراغ یک گزینه USB ساده تر بروید. خرید یکی از بهترین کارت های عکسبرداری به اندازه کافی بد است و با رفتن به سراغ میکروفون غیر XLR کیفیت را از دست نخواهید داد.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر از میکروفون گیمینگ بیشترین چیزی را می خواهید، تهیه میکروفون مناسب برای صدای خود است. اگر صدایی غنی و ضعیف دارید، چیزی می‌خواهید که از آن پشتیبانی کند، در حالی که چیزی را ارائه دهید که صدای سه‌گانه را تقویت کند تا همه چیز متعادل بماند. از سوی دیگر، اگر صدای کم به دست اورده اید، میکروفون هایی وجود دارند که صدای بیس را برای شما افزایش می دهند.

میکروفون گیمینگ

بهترین میکروفون ها برای استریم ۲۰۲۴

MV7 Shure، بهترین میکروفون برای استریم

مشخصات فنی

الگوهای قطبی: یک طرفه (کاردیوئید)

اتصال: یو اس بی

ویژگی ها: خروجی دوگانه XLR و USB، رابط صفحه نمایش لمسی، برنامه دسکتاپ SHure MOTIV

Shure به عنوان میکروفون گیمینگ، مطمئناً سابقه ای از برتری صوتی پشت نام خود دارد و میکروفون پادکست SM7B قدرت این برند را فراتر از صدای زنده و استودیویی گسترش داده است. MV7 با دو ورودی XLR و USB و قیمت پایین تر عرضه شده است.

به نظر می رسد غنی و پر از جزئیات بدون نیاز به سرهم بندی پلاگین، با برخی اصلاحات ظریف در پاسخ EQ که صدای ضبط شده را برجسته می کند.

بررسی میکروفون گیمینگ Shure MV7

شگفت‌انگیزتر این است که طرح‌بندی دو ورودی واقعاً مفید است. همه افراد دارای رابط صوتی با ورودی های XLR نیستند، بنابراین اتصال USB این مشکل احتمالی را حل می کند. و برای کسانی که این کار را انجام می دهند، ضبط یک تراک اسکرچ از طریق USB یک خطای مفید ایجاد می کند و می تواند به عنوان یک آهنگ خشک  و آسیب دیده استفاده شود

پیشنهاد مطالعه :ساعت های ورزشی دیجیتال برای روز پدر

میکروفون استریم  RODE X XCM-50

مشخصات فنی میکروفون گیمینگ

الگوهای قطبی: یک طرفه (کاردیوئید)

اتصال: USB-C

پاسخ فرکانس: ۲۰ هرتز-۲۰۰۰۰ هرتز

ویژگی ها: خروجی هدفون ۳.۵ میلی متر، شامل سه پایه ایستاده، برنامه دسکتاپ UNIFY

بررسی RODE XCM-50

چیزهای خوب و کاربردی در بسته بندی های کوچک با RODE XCM-50 عرضه می شوند. این میکروفون USB-C  فوق العاده جمع و جور بخشی از محدوده راه اندازی RODE X و گزینه ای عالی برای استریمرها است. RODE X XCM-50 که به طور خاص با در نظر گرفتن گیمرها و استریمرها طراحی شده بود، در آزمایش عملکرد درخشانی داشته است.

این سیستم میکروفون گیمینگ صدایی متعادل و واضح ارائه می‌کند، بدون اینکه احساس کند بیش از حد اجباری شده است.  XCM-50  صدایی طبیعی‌تر از آنچه که از یک میکروفون پویا می‌بینید به ارمغان می‌آورد و پس پردازش داخلی، برای ارائه صدای کلی باکیفیت عالی عمل می‌کند.

میکروفون گیمینگ

میکروفون گیمینگ ۳ RODE X XDM-100

مشخصات فنی

الگوهای قطبی: یک طرفه (کاردیوئید)

اتصال: USB-C

ویژگی ها: خروجی هدفون ۳.۵ میلی متر، شامل پایه ضربه و فیلتر پاپ، برنامه دسکتاپ UNIFY

پیشنهاد مطالعه :بهترین ساعت های Skeleton

RODE X XDM-100  اولین محصول از بخش جدید استریمینگ و بازی RODE است. یک میکروفون پویا USB-C   که صدایی با کیفیت استودیویی را در یک واحد با تمام کیفیت ساخت معمول RODE ارائه می‌کند.  XDM-100  میکروفون گیمینگ با طراحی فوق‌العاده‌ای که عمدتاً بر اساس پرطرفدار RODE Procaster ساخته شده است.

میکروفون گیمینگ

بررسی میکروفون گیمینگ RODE X XDM-100

این سیستم یک قدم از زیبایی استودیویی معمول RODE فاصله دارد، اما از آن فراتر نمی‌رود و حاشیه های قرمز واقعاً بدنه‌ای کاملاً مشکی را به تصویر می‌کشد که تناسب خوبی دارد. برای اکثر تنظیمات پخش جریانی با این حال، این سیستم بزرگ است، بیش از ۲۱ سانتی‌متر طول و ۱۱ سانتی‌متر عرض زمانی که در پایه ضربه‌گیر قرار می‌گیرد، آن را به یکی از بزرگترین انواع میکروفون گیمینگ تبدیل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :نحوه خرید از سایت علی بابا

عملکرد صوتی به طور شگفت انگیزی چشمگیر است. این سیستم به ویژه وکال های بسیار غنی و گرم را ارائه می دهد. RODE XDM-100 صدای پادکست نزدیک و گردی را ارائه می‌کند که مترادف با میکروفون‌های پویا است و حتی بدون هیچ گونه پردازش اضافی، صدایی عالی دارد.

اتصال USB-C در تلاش و هزینه یک رابط صوتی خارجی صرفه جویی می کند و پس از وصل شدن به برق نمی توانستیم تفاوت بین میکروفون XDM-100 و XLR را بگوییم. برای خرید میکروفون گیمینگ به سراغ دسته بندی آمازون بروید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]