تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,فروردین,۰۷

معرفی برند ساعت فسیل

نویسنده : تیم محتوا

برند فسیل ، برای طراحی، ساخت و توزیع ساعت های با کیفیت و مد روز در سراسر جهان شناخته شده است. با این حال، نه تنها یک طراح مد آمریکایی است، بلکه تولید کننده برندهای مختلف ساعت نیز می باشد. می توانید برای خرید انواع ساعت های این برند معتبر جهانی، از طریق زاکولا اقدام کنید.

برند فسیل

ساعت فسیل

این شاید جالب باشد که Fossil Group، دارای مجموعه‌ای از مارک ‌های فسیل، BMW، Relic، Michele Watch، Misfit، Skagen Denmark، WSI، و ساعت‌های زودیاک است. برند فسیل همچنین لوازم جانبی دارای مجوز را برای برندهایی مانند آدیداس، آرمانی اکسچنج، باربری، چاپس، دیزل، DKNY، امپوریو آرمانی، کارل لاگرفلد، کیت اسپید نیویورک، مارک جاکوبز، مایکل کورس، پوما، و توری برچ تولید می‌کند.

لیست برندها همچنان در حال رشد است. زیرا این شرکت برخی از مارک های ساعت مستقل، مانند مارک ساعت دانمارکی Skagen و برند سوئیسی Zodiac را خریداری کرده است. اکثر ساعت‌های این برند دارای حرکات کوارتز ژاپنی هستند.

با این حال، برند فسیل ، اخیراً به بازار ساعت های ساخت سوئیس نیز نفوذ کرده است، از جمله معرفی ساعت های فسیلی سوئیس، ساعت های با کوارتز و حرکات مکانیکی است که توسط شرکت های تابعه آن در کانتون تیچینو سوئیس تولید می شود. گنجاندن Emporio Armani و Tory Burch در میان برندهای فرعی آن جایگاه آن را در بازار سوئیس بیشتر تقویت می کند.

علاوه بر این، برند فسیل همچنین محصولات دیگری مانند لوازم جانبی، چرم و جواهرات را طراحی، تولید و توزیع می کند. با این حال، سود حاصل از آن ها هنوز با سود ساعت ها قابل مقایسه نیست.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک های لوازم آرایشی

تاریخچه ساعت های فسیلی

در سال ۱۹۸۴، تام کارتوسیس، که در آن زمان یک اپراتور کارگزاری بلیط تگزاس بود، شرکت Fossil as Overseas Products International را تأسیس کرد. این زمانی بود که ساعت‌های مد در حال ظهور بودند تا به یک لوازم جانبی مهم فروشگاه بزرگ تبدیل شوند. برادر بزرگتر تام، کوستا کارتوسیس، به برادرش در مورد سودهای بالقوه زیادی که می توان از واردات کالاهای خرده فروشی در خاور دور به دست آورد، گفت.

آنها به ویژه ساعت های مد برند فسیل با قیمت متوسط ​​را هدف قرار دادند. از آنجایی که تام قبلاً از تجارت خود خسته شده بود، پس انداز خود را برداشت و به هنگ کنگ پرواز کرد. او با حدود ۱۵۰۰ ساعت که اکثر آنها ظاهری رترو دارند بازگشت و آنها را در ایالات متحده فروخت.

سال بعد، ۱۹۸۵، این شرکت اولین ساعت های خود را با نام تجاری برند فسیل  معرفی کرد. در این زمان، ساعت‌های مد به تازگی شروع به هجوم به بازار کرده‌اند و سواچ رهبری را در دست گرفته است. هنگامی که برند فسیل به این روند پیوست، ساعت های مد مطمئناً محبوب شدند.

در سال ۱۹۸۹، این برند، بسته بندی جعبه نمادین خود را معرفی کرد که با گرافیکی بر اساس دوران دهه ۵۰ ایالات متحده طراحی شده بود. این استراتژی بسته بندی مورد حمایت گسترده بازار مصرف کنندگان قرار گرفت، بنابراین از آن زمان، تمام ساعت های فسیلی در جعبه های ساده قرار می گیرند.

برند فسیل

توسعه فعالیت ها

در سال ۱۹۹۰، برند فسیل کالاهای چرمی را همراه با خط ساعت های Relic معرفی کرد. در همان سال، این برند در اولین نمایشگاه جهانی ساعت و جواهرات بازل در بازل، سوئیس شرکت کرد. تا سال ۱۹۹۲، فسیل با ترجمه تخصص لوازم جانبی خود و راه اندازی طیف وسیعی از کالاهای چرمی کوچک و کمربند برای زنان، به سمت گسترش بازار خود حرکت می کند.

این برند همچنین با تأسیس شرکت Fossil Europe GmbH (آلمان) شروع به گسترش جغرافیایی کرد. این شرکت توزیع و بازاریابی محصولات فسیلی را در سراسر اروپا انجام می دهد. در سال ۱۹۹۳، برند فسیل عرضه عمومی اولیه خود را در بورس نزدک به نام FOSL انجام داد.

علاوه بر این، این برند خط تولید اجناس چرمی کوچک مردانه خود را راه‌اندازی کرد که شامل جاکلیدی، سازمان‌دهنده شخصی و کیف پول می‌شد. در سال ۱۹۹۵، فسیل اولین فروشگاه خود را افتتاح کرد و سپس اولین فروشگاه لوازم جانبی خود را در شیکاگو و دالاس در سال ۱۹۹۶ افتتاح کرد.

در همان سال ۱۹۹۶، Fossil.com راه اندازی شد و آن را به یکی از پیشگامان تجارت الکترونیک ساعت و لوازم جانبی تبدیل کرد. برند فسیل در سال ۱۹۹۷ شروع به تولید و توزیع ساعت در سرتاسر جهان برای نام‌های تجاری دیگر کرد و اولین مجوز برند Emporio Armani بود.

پیشنهاد مطالعه :خرید ارزان از ایبی eBay

دیزل و DKNY پس از آن با امضای قراردادهای مجوز مربوطه خود با برند فسیل در سال ۱۹۹۹، همین روند را دنبال کردند. قبل از پایان دهه ۹۰، این برند همچنین اولین خط فریم های نوری خود را در سال ۱۹۹۹ با همکاری یکی از تولیدکنندگان برجسته عینک در جهان، Safilo، راه اندازی کرد.

ساعت های برند فسیل

در سال ۲۰۰۰، برند فسیل مجموعه گسترده ای از لباس و جین خود را در فروشگاه های لباس و وب سایت خود، fossil.com راه اندازی کرد. این برند همچنین فروشگاه های خود را در بریتانیا، آلمان و سنگاپور افتتاح کرد. در همان سال، فسیل جواهرات خط تولید خود را در آلمان نیز معرفی کرد. سپس در سال ۲۰۰۱، یک برند سوئیسی به نام ساعت‌های زودیاک را از جندر اینترنشنال به قیمت ۴.۷ میلیون دلار خریداری کرد.

نه تنها این، بلکه Fossil همچنین یک فناوری تغییر رنگ برای صفحه های ساعت به نام Kaleido توسعه داد که اکنون تحت خط تولید Big Tic این برند است. برند فسیل همچنین با Emporio Armani به توافق رسید تا به طور انحصاری طراحی، تولید، بازاریابی و توزیع یک خط از جواهرات خود را انجام دهد.

برند فسیل

جایگاه امروزی برند فسیل

در سال ۲۰۰۴ با مایکل کورس و مارک جاکوبز ساعت‌های مردانه و زنانه شراکت شد. در همان سال، این برند ساعت‌های Michele را خریداری کرد و با آدیداس قرارداد مجوز جهانی منعقد کرد. سال بعد، ۲۰۰۵، برند فسیل یک قرارداد مجوز جهانی جدید با دیزل برای جواهرات منعقد کرد.

در سال ۲۰۰۷، فسیل جواهرات را در ایالات متحده راه اندازی کرد و اولین سایت تجارت الکترونیک خود را در خارج از ایالات متحده – در آلمان راه اندازی کرد. این برند در سال ۲۰۰۸ سایت‌های تجارت الکترونیکی را در استرالیا، سنگاپور و بریتانیا راه‌اندازی کرد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کفش ترکیه

در سال ۲۰۰۸، برند فسیل، قرارداد مجوز با جواهرات DKNY را برای بازارهای بین المللی منتخب اعلام کرد. تا سال ۲۰۱۱، دفتر مرکزی خود را در یک پردیس، ایستگاه مرکزی فسیل، در ریچاردسون، تگزاس، ادغام کرد. همچنین نام تجاری رسمی خود را به “زنده باد Vintage” تغییر داد.

تا سال ۲۰۱۲، برند فسیل Skagen Designs, Ltd را به همراه شرکت های شریک خود به ارزش کل تقریباً ۲۳۷ میلیون دلار خریداری کرد. سال بعد، ۲۰۱۳، خط جدیدی از ساعت‌های ساخت سوئیس را به نام «فسیل سوئیس» معرفی کرد. این ساعت از ساعت‌های گران‌قیمتی تشکیل شده است که گران‌تر نیز هستند.

برند فسیل به خرید خود ادامه داد و این بار Misfit را به قیمت ۲۶۰ میلیون دلار خریداری کرد. هدف این شرکت ادغام فناوری مورد استفاده توسط Misfit در ساعت‌های سنتی است. برای خرید انواع ساعت برند فسیل ، از طریق ۲۰پیمنت اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود