تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,فروردین,۲۱

انواع ماساژور بی سیم پا

نویسنده : تیم محتوا

چه یک ورزشکار دونده ماراتن باشید، چه کارگری که تمام روز روی پاهای خود می ایستید یا می خواهید مراقبت از خود را ارتقا دهید، ماساژور پا در خانه محصولی است که هرگز نمی دانستید به آن نیاز دارید. مزایایی که می توانید از یکی از این تجهیزات به دست آورید بسیار فراتر از احساس خوب بودن در لحظه است.

فواید ماساژور پا

به گفته دانشکده پزشکی هاروارد، ماساژ پا باعث بهبود گردش خون، تحریک عضلات، کاهش تنش و اغلب کاهش درد می شود. بعلاوه، طب چینی بیان می کند که ماساژ پای راست به بازتاب شناسی که سیستمی برای اعمال فشار در نواحی مختلف پا برای تحریک انرژی و رفع انسداد در سایر نقاط بدن است، می پردازد.

اعتقاد بر این است که این عمل باعث درمان برخی بیماری ها و کاهش استرس می شود. با این حال، محبوب ترین سبک ماساژ پا، ماساژ شیاتسو است که در ماساژور پا در نظر گرفته می شود. به گفته دانشگاه مینه سوتا، این روش درمانی باستانی ژاپنی از ورز دادن، فشار دادن، ضربه زدن، تسکین و کشش پاها برای کمک به کاهش سفتی عضلات، تحریک پوست، کمک به هضم غذا و حتی تأثیر بر سیستم عصبی استفاده می کند.

برخی از ماساژورهای شیاتسو خانگی حتی دارای ویژگی‌های فنی گسترده مانند اتصال بلوتوث و برنامه، عناصر گرمایش مادون قرمز و موارد دیگر هستند.

ماساژور پا

دستگاه ماساژور پا شیاتسو

این ماساژور پا پرفروش آمازون است و ثابت می کند که آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. این محصول بهترین ماساژورهای پا با طیف ورز دادن قوی و عمیق است. پنج حالت مختلف را می توان برای ضربه زدن به پا، مچ پا و ساق پا تنظیم کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های مسافرتی

این دستگاه حتی یک حالت بی‌صدا برای جلسات بیشتر شبیه اسپا دارد. بعلاوه، سه سطح مختلف شدت، این را به دلخواه شما قابل تنظیم می کند. این تکنیک شیاتسو را به خانه شما می آورد و دستگاه کمد لباسی است که لمس انسان را تقلید می کند.

کاربران ادعا می کنند که این دستگاه ماساژور پا زندگی را تغییر داده است، به ویژه برای کسانی که از نوروپاتی، دیابت، فاسیای کف پا و سایر مواد غذایی مبتنی بر پا رنج می برند.

ماساژور پا

ماساژور اسپا پا Ivation

دستگاه ماساژور پا  Etekcity با استفاده از فشار و ورز دادن پاهای خسته شما را ناز می کند. دارای دو جیب دنج است که تا یک سایز پای مردانه ۱۲ جا می شود. هنگامی که دستگاه را روشن می کنید، گره های غلتشی شروع به ماساژ کف پا و قوس های شما می کنند، در حالی که فشرده سازی ریتمیک هوا به آرامی پاهای شما را برای آرامش نهایی فشار می دهد.

استفاده از آن آسان است و با ادامه ماساژ بهتر و بهتر می شود. علاوه بر این، ماساژور پا از حرارت ملایم برای گرم کردن عضلات و کمک به کاهش تنش استفاده می کند. شما می‌توانید بین سه سطح شدت هوا و سه سرعت ماساژ انتخاب کنید، بنابراین هر بار فشار مناسبی را دریافت می‌کنید، اما آزمایش‌کنندگان ما حتی هوس فشار بیشتری داشتند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین زانوبندهای طبی

با این حال، این دستگاه ماساژور پا  تقریباً به دلیل سبک بودن در مقایسه با سایر ماساژورهای مشابه پا، امتیازات تقریباً عالی را در طراحی کسب کرد. اگرچه این ممکن است یک عامل راحتی کوچک به نظر برسد، اما نگهداری دستگاه را آسان می کند، بنابراین می توانید آن را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید دور از دید قرار دهید، سپس آن را روی صندلی آرامش بخش مورد علاقه خود حمل کنید. قیمت این محصول تنها ۱۳۰ دلار است که می توانید از آمازون خریداری کنید. برای خرید از آمازون و تحویل کالا در ایران، زاکولا در خدمت شما خواهد بود.

ماساژور پا

دستگاه ماساژور پا Etekcity با Heat و APP Remote

دستگاه ماساژور پا Etekcity از فشار و ورز دادن برای تسکین پاهای خسته و دردناک از طریق یک کنترل از راه دور بی سیم و برنامه تلفن هوشمند مربوطه استفاده می کند. می توانید برای کنترل ماساژور از راه دور به VeSync متصل شوید و بهتر است تنظیمات دلخواه خود را ذخیره کنید.

این ماساژور از ورز دادن گرفته تا نودهای غلتشی، عملکردهای گرما و فشرده سازی هوا همه چیز را پوشش می دهد. مشتریان می توانند بین سه سطح شدت هوا و سه سرعت ماساژ برای یک تجربه سفارشی انتخاب کنند. بسیاری از منتقدان می گویند که این دستگاه کمی ملایم است، بنابراین به زمان کمتری برای عادت کردن نیاز دارد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند عطر کنزو

با این حال، این بدان معناست که ماساژ ممکن است آنقدر شدید نباشد. اگر به دنبال تسکین ظریفی برای آرامش واقعی هستید،  این ماساژور برای شما مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های بارز این دستگاه وزن سبک آن است. سایر ماساژورها می‌توانند سنگین و حجیم باشند، اما این طراحی کم‌حجم به راحتی قابل نگهداری و حمل است  در حالی که می‌تواند تا سایز ۱۲ فوت مردانه را استفاده کنید.

برای خرید از آمازون و انتخاب ماساژور پای مناسب خود، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شده و برای پرداخت ارزی سفارش خود در این سایت اقدام نمایید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود