تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۲۴

معرفی برند کفش ورزشی فیلا Fila

نویسنده : تیم محتوا

برادران فیلا، برند فیلا را در سال ۱۹۱۱ در شهر کوگیولا در پیمونت تاسیس کرده و یک شرکت نساجی لباس زیر و لباس بافتنی افتتاح نمودند. با این حال، در سال ۱۹۲۶ شرکتی که ابتدا Maglificio Biellese نام داشت و لباس زیر مردان، زنان و کودکان تولید می کرد، رسماً متولد شد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا

فیلا اسپورت، بین تاریخ و مد

Fila در سال ۱۹۶۷ به Maglificio Biellese Fratelli Fila Spa تغییر نام یافت و موفقیت شرکت در بازار به لطف تحقق کل تولید در داخل تثبیت شد. در طول دهه هفتاد توجه به ورزش و اوقات فراغت به طور مداوم در حال افزایش بود.

برند فیلا از فرصت های جدید استفاده کرده و در سال ۱۹۷۳ فیلا اسپورت را ایجاد کرد. خط جدید انواع پارچه های نوآورانه ای را معرفی نمود. به عنوان مثال آجدار، الاستیک و بدون درز، و به طور کامل به لباس های ورزشی اختصاص دارد.

این برند بلافاصله با تبدیل شدن به اسپانسر قهرمان سوئدی بیورن بورگ در سال ۱۹۷۴ و پوشاندن لباس ورزشکاران دیگری مانند گیلرمو ویلاس و آدریانو پاناتا، خود را به ویژه در دنیای تنیس تثبیت کرد. برای بورگ، مجموعه White Line ایجاد شده است. لباس های تنیس از خطوط سفید زمین الهام گرفته شده اند و با الگوهای گرافیکی آبی و قرمز مشخص می شوند که روی رنگ سفید همپوشانی دارند.

لوگوی برند فیلا با مشخصه قرمز و آبی F که در یک جعبه گنجانده شده است نیز توسط Sergio Privitera بازطراحی شده است. ساده و بلافاصله قابل تشخیص است و به یکی از محبوب ترین لوگوها در جهان تبدیل شده است. از آن زمان تنیس همیشه یکی از قوی ترین بازارهای فیلا باقی مانده است و قهرمانان زیادی از این برند استفاده کرده اند.

برند فیلا

فیلا، سفر به ورزش

Fila نه تنها محدود به تنیس نیست، بلکه حامی ورزشکاران در مناطق دیگر، برای مثال اسکی، با آلبرتو تومبا و دبورا کامپاگنی است. در سال ۱۹۷۸ راینهولد مسنر با پوشیدن لباس فنی با امضای فیلا، شاهکار تاریخی صعود به اورست را بدون اکسیژن انجام داد.

در دهه نود برند فیلا با بازیکنان بسکتبال و NBA مانند گرنت هیل یا کوین جانسون شراکتی داشت که برای آنها خطوط ویژه کفش های کتانی ایجاد شد. اینها حتی خارج از میدان نیز موفقیت فوری داشتند. به خصوص در محیط هیپ هاپ خود را به خوبی نشان داد. تاریخ عکسی را نشان می دهد که توپاک رپر را با پوشیدن یک جفت فیلا گرانت هیل نشان می دهد که در آن کف کفش با علامت F برند نشان داده می شود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی ساعت برند آلپینا

در سال ۱۹۸۳ برند فیلا در تولید کفش تخصص داشت و در سال ۱۹۹۶ کفش های کتانی Fila Disruptor که نمادی واقعی در دنیای لباس های خیابانی بود به بازار عرضه شد. این کفش ورزشی به دلیل سایز حجیم و زیره حجیم زیگ زاگ خود متمایز است و اخیراً به ترند کفش های کتانی اولیه بازگشته است. از آن زمان، فیلا دیگر محدود به محیط ورزشی نیست، بلکه از همه جهات بخشی از دنیای مد شد و یکی از پیشگامانی شد که شلوار گرمکن و کفش ورزشی را در ترندهای مد روز معرفی کرد.

برند فیلا

فیلا امروز

از سال ۲۰۱۷، فیلا مجموعه‌ای از همکاری‌ها را راه‌اندازی کرد که باعث شد کت‌واک‌های سراسر جهان و تاثیرگذارترین افراد مشهور از آن استفاده کنند. اولین همکاری مهم با گوشا روبچینسکی، طراح روسی است که مجموعه‌ای را ایجاد کرد که شامل تی‌شرت‌ها و گرمکن‌هایی است که لوگوی معروف فیلا با حروف سیریلیک در کنار آن قرار دارد.

اما ورود واقعی برند فیلا به مد لباس با همکاری Fendi در سال ۲۰۱۸ حاصل می شود موارد موجود در مجموعه توسط یک بازی لوگو پوشیده شده است که توسط هنرمند Hey Relly ایجاد شده است، جایی که فونت و F قرمز و آبی فیلا در واقع این را می نویسند.

Fila برای جدیدترین مجموعه خود به سمت کوه ها، جنگل ها و دره ها می رود. این شرکت Explore، مجموعه‌ای محدود از کفش، پوشاک و لوازم جانبی مردانه و زنانه را ایجاد کرده است. همچنین، فیلا برای حمایت از راه اندازی برند خود، فروشگاه های پاپ آپ تجربی را در SoHo در نیویورک، لس آنجلس و چندین شهر دیگر در سراسر جهان در ۲۶ جولای افتتاح نموده است.

برند فیلا

ورود به ورزش اسکی

پیدایش این مجموعه به سال ۱۹۷۸ برمی گردد، زمانی که کوهنورد، ماجراجو و کاشف، راینهولد مسنر، اولین کسی بود که بدون کمک اکسیژن تکمیلی با تجهیزات پیشرفته برند فیلا به قله اورست صعود کرد. در حالی که Explore از این شاهکار و میراث برند در فضای باز در اسکی، پیاده‌روی و پیاده‌گردی الهام گرفته شده است، طبق گفته لوئیس دبلیو کولون ۳، معاون فیلا آمریکای شمالی، این مجموعه بیشتر مد محور است.

فیلا از چندین گونه از لوگوی خود استفاده کرده است تا محصولات خود را گسترش دهد که از آن جمله تعدادی از محصولات شامل گرافیکی از نقشه با تاریخ ۱۹۱۱، سال تاسیس برند، عرضه شده است. این لباس ها با قیمت ۳۵ دلار برای یک کفش و ۹۵ دلار برای یک ژاکت بادگیر تا ۱۱۰ دلار برای یک آنوراک فروخته می شود. لوازم جانبی شامل جوراب ۸ دلاری و کوله پشتی ۷۵ دلاری خواهد بود. کفش از ۴۵ دلار برای یک صندل Drifter زنانه تا ۱۰۰ دلار برای یک Trailpacer مردانه متغیر است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند عینک SOJOS

پاپ آپ ها به گونه ای طراحی شده اند که اینستاگرام دوستانه باشند و بازدیدکنندگان را در مناطق اکو با الهام از چهار دسته موجود در مجموعه راهنمایی می کند. همچنین میزگردهایی با اینفلوئنسرها و سایر برنامه های موجود در محل در فروشگاه ها برگزار می شود.

فیلا کفش دویدن Mindblower خود را که در ابتدا در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود و همچنین مجموعه ای مکمل از پوشاک مردانه و زنانه را با مشارکت ۴۷ خرده فروش، هنرمند، اینفلوئنسر و طراح، دوباره معرفی کرد. موفقیت این ابتکار که شامل افتتاح اولین پاپ آپ برند فیلا در نیویورک بود، این برند را بر آن داشت تا Explore را ایجاد کند.

برای خرید محصولات این برند می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید. برای خرید محصولات فیلا از سایت های معتبر خارجی، زاکولا شما را یاری خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود