تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اسفند,۱۴

آشنایی با برند مداد رنگی Faber-Castell

معرفی برند نویسنده : تیم محتوا

Faber-Castell  قدیمی‌ترین تولیدکننده مداد در جهان است که در سال ۱۷۶۱ تأسیس شد. مدادهای گرافیتی با بهترین کیفیت را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع انتخاب کنید. مجموعه مدادهای  Castell 9000، Grip 2001 و بسیاری دیگر از مدادهای با کیفیت برتر، کلید لذت بردن از تجربه خلاقانه شما هستند. برند مداد رنگی   Faber-Castell یکی از شناخته شده ترین ابزارها برای طراحی مطرح می شوند.

پیشنهاد مطالعه :۱۰  بهترین اسپری محافظ حرارت برای موها

مدادهای گرافیکی مشکی تا ۱۶ درجه سختی در دسترس هستند که برای همه اهداف و نیازهای هنرمندان ایده آل هستند. این مدادها برای کارهای اداری یا نیازهای دانش آموزان، انتخاب گسترده ای از مدادهای استاندارد موجود است. چوب های متنوع، همراه با گرافیک های گرافیت کاملاً چسبانده شده، آیتم مناسبی برای نوشتن روزمره است.

در عصری که کامپیوترهای شخصی و اینترنت بر آن تسلط دارند، آیا مردم هنوز هم می توانند در مورد مداد هیجان زده شوند؟ بله، آنها می توانند هر انتخابی داشته باشند و هیچ پایانی برای نوآوری های جذاب وجود ندارد. تنها یک مداد در نوع خود در همه جای دنیا: GRIP 2001. منطقه Soft-GRIP ثبت شده به نام برند مداد رنگی   Faber-Castell از لیز خوردن انگشتان جلوگیری می کند.

شکل ارگونومیک مثلثی، نوشتن بدون خستگی را تضمین می کند. پوشش سطح از رنگ مبتنی بر آب سازگار با محیط زیست ساخته شده است، فناوری که اولین بار توسط Faber-Castell معرفی شد. گرافیک مداد کاملاً با دور چوبی چسبانده شده است و به ویژه در برابر شکستگی مقاوم است.

برند مداد رنگی Faber-Castell

تاریخچه فابر کاستل در یک مداد

CASTELL 9000  یک مداد کلاسیک واقعی است که توسط کنت الکساندر فون فابر کاستل در سال ۱۹۰۵ روانه بازار شد. کیفیت و درجه سختی دقیق آن باعث شده است که مورد علاقه هنرمندان و تصویرگران باشد. گرافیک آن به طور کامل با محیط چوبی چسبیده است و بنابراین به ویژه در برابر شکستگی مقاوم است.

CASTELL 9000 در ۱۶ درجه سختی مختلف موجود است که آن را به مدادی ایده آل برای تمام کاربردهای فنی و هنری تبدیل می کند. این مداد کلاسیک برند مداد رنگی   Faber-Castell به‌عنوان نسخه PERFECT PENCIL – با تراش، اکستندر و پاک‌کن وصل شده است.

در سال ۱۹۰۵، اندکی پس از تصدی سمت مدیر عامل، کنت الکساندر (نسل ششم) مجموعه جدیدی از مدادهای با کیفیت بالا را تولید کرد که آن را کاستل نامید. کنت الکساندر برای متمایز کردن آنها از رقبای خود، رنگ هنگ خود را برای پوشش رنگ انتخاب کرد: سبز و تابلویی به نام “شوالیه های مداد” را سفارش داد، یک موتیف تبلیغاتی که برای چندین دهه جعبه ها و جعبه ها را در چندین نوع مختلف تزئین می کرد. این نقش به سبک های مختلف توسط هنرمندان تجاری که نام آنها ثبت نشده است اصلاح شد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین درمان با بوتاکس مو

ایجاد شرکتی جدید

در اوایل دهه ۱۹۹۰ برند مداد رنگی   Faber-Castell یک تصویر شرکتی جدید برای شرکت ایجاد کرد، شوالیه ها به عنوان نمادی از نام تجاری فابر کاستل دوباره به کار گرفته شدند. آنها بخشی مهم از لوگوی شرکت محسوب می شوند. شوالیه‌های Jousting در لوگوی فابر کاستل نمادی از ویژگی‌های برند است که با ویژگی‌های یک شوالیه مطابقت دارد: قدرت، قاطعیت، اشراف ذهن، روحیه مبارزه، تداوم، حفظ سنت

برند مداد رنگی Faber-Castell

یک مداد طراحی خوب چیست؟

یک مداد رنگی با کیفیت، باید به خوبی “پیوند” باشد. چسباندن به معنای روشی است که گرافیک به بدنه چسبانده می شود  یک مداد گرافیکی با پیوند ضعیف دائماً می شکند. به خصوص وقتی آن را تیز می کنید. خود سرنخ ها نباید به راحتی شکسته و جدا شوند، به عنوان مثال وقتی کاغذ خود را فشار می دهید یا آنها را با یک چاقوی کاردستی تیز می کنید.

نباید گرد و غباری از ذرات ریز گرافیت روی کاغذ شما بریزد، اثری که به عنوان “شبح” شناخته می شود. گرافیک باید به خوبی مخلوط شود. مدادهای گرافیت با یک چسب خاک رس مخلوط می شوند و درجات مختلف نرمی و تیرگی با تغییر نسبت گرافیت و خاک رس ایجاد می شود. برند مداد رنگی   Faber-Castell از جمله مارک های مدادرنگی حرفه ای در سرتاسر دنیاست که به نکات مهم در طراحی دقت دارد.

بسیار مهم است که گرافیت و خاک رس باید به خوبی آسیاب شده و به خوبی مخلوط شوند تا یک ضربه یکنواخت ایجاد شود. اگر اینطور نباشند، زمانی که به یک توده خاک رس برخورد می کنید و مداد شما علامت خوبی نمی گذارد، با آن احساس شن و «خش» (و گاهی اوقات حتی صدای جیر جیر) مواجه خواهید شد.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کیف پول KeepKey

مقایسه تن صداهای طیف های مختلف

قبل از شروع بررسی های فردی، در اینجا مقایسه ای از مقادیر درجه بندی برای همه مارک هایی که به آنها نگاه می کنم وجود دارد. در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد سیستم درجه‌بندی مداد بخوانید، اما به طور خلاصه: مدادها بر اساس مقیاسی درجه‌بندی می‌شوند که از سخت‌ترین درجه‌ها که دارای مقدار زیادی خاک رس هستند و علامت بسیار سبکی ایجاد می‌کنند تا نرم‌ترین درجه‌هایی که کمترین خاک رس و علامت بسیار تیره.

 

درجه “HB” در وسط است، مدادهای نرم با برچسب “B” برای “سیاه” B، ۲B، ۳B  و غیره و مدادهای سخت تر با “H” برای “سخت” شروع می شوند (H, 2H) ، ۳H  و غیره. درجه “F” کمی ناهنجار است و نمره “نیم” بین H و HB در نظر گرفته می شود.

برند مداد رنگی Faber-Castell

درباره فابر کاستل

تاریخچه فابر کاستل زمانی آغاز شد که کاسپار فابر به همراه همسرش ماریا و پسرش آنتون ویلهلم شروع به تولید مداد در استاین نزدیک نورنبرگ کرد. در طول قرن بعد، این شرکت تولید کننده یکی از پرطرفدارترین ابزارهای هنری در جهان شد. مدادهای برند مداد رنگی   Faber-Castell توسط هنرمندان در سراسر جهان استفاده می شد. امروزه این شرکت که دفتر مرکزی آن در اشتاین آلمان قرار دارد، سالانه حدود ۲ میلیارد مداد در بیش از ۱۲۰ رنگ مختلف تولید می کند که آن را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم هنری در جهان تبدیل می کند.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود