تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آذر,۰۴

خرید کیف پول رمز ارز اکسودوس

نویسنده : تیم محتوا

Exodus  که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، یک کیف پول رمز ارز است که طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند. اما آیا Exodus بهترین کیف پول بازار است؟ برای تعیین اینکه آیا کیف پول اکسودوس برای ذخیره و انتقال ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ مناسب است یا خیر، ادامه مطلب را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه :شرایط بازگشت خرید در ایبی

خلاصه بررسی کیف پول Exodus

Exodus  یک ارائه‌دهنده کیف پول است که فضای ذخیره‌سازی غیرقابل نگهداری را ارائه می‌دهد. این بدان معناست که کاربران Exodus کنترل کامل کلیدهای خصوصی کیف پول را دارند. Exodus برای استفاده رایگان است و در چندین نوع دستگاه وجود دارد. این شامل نرم افزار دسکتاپ برای ویندوز و مک و یک برنامه افزودنی مرورگر برای Chrome است.

همچنین کیف پول اکسودوس به عنوان یک برنامه برای اندروید و iOS ارائه می شود. همه انواع دستگاه های پشتیبانی شده با بیش از ۲۶۰ ارز دیجیتال سازگار هستند. این استاندارد چندین شبکه از جمله بیت کوین، اتریوم، زنجیره هوشمند Binance، Cardano، Polygon و Solana را پوشش می دهد.

کاربران می توانند به صورت دستی هر ارز دیجیتالی را از این شبکه ها اضافه کنند، به این معنی که Exodus در واقع از هزاران توکن ابزار پشتیبانی می کند.

کیف پول اکسودوس

ویژگی های کاربردی اکسودوس

این کیف پول رمزنگاری پیشرو دارای ویژگی های اضافی است که برای سرمایه گذاران کوتاه مدت و بلند مدت جذاب خواهد بود. به عنوان مثال، کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را با نرخ واقعی بازار در ارز محلی خود مشاهده کنند. مدیر پورتفولیوی Exodus بینش‌های ارزشمندی مانند سرمایه‌گذاری‌های با عملکرد عالی را ارائه می‌دهد.

همچنین کیف پول اکسودوس به dApps متصل می شود و از خرید پول فیات پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کاربران Exodus هنگام استفاده از کارت نقدی/اعتباری تا ۵.۴۵٪ پرداخت می کنند. یکی دیگر از اشکالات Exodus ویژگی های امنیتی اولیه آن است. کیف پول ها با یک رمز عبور محافظت می شوند و چیزهای دیگر. این بدان معناست که کاربران مسئول حفاظت از کلیدهای خصوصی خود هستند.

جوانب مثبت اکسودوس

 

  • کیف پول غیر متمرکز که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد.
  • از چندین استاندارد شبکه از جمله بیت کوین، اتریوم، سولانا، کاردانو و پلیگون پشتیبانی می کند.
  • به صورت دستی توکن های سفارشی را به هر شبکه پشتیبانی شده اضافه کنید.
  • استفاده رایگان و بدون علامت گذاری در هزینه های GAS.
  • به dApps متصل می شود و یک ابزار ذخیره سازی داخلی ارائه می دهد.

مشخصاتExodus  چیست؟

Exodus  یک کیف پول رمزنگاری چند دارایی است که فضای ذخیره سازی غیرقابل نگهداری را ارائه می دهد. این نوع کیف پول برای سرمایه گذارانی که می خواهند کلیدهای خصوصی خود را بدون دخالت شخص ثالث مدیریت کنند جذاب خواهد بود. کیف پول اکسودوس به عنوان یک برنامه تلفن همراه، نرم افزار دسکتاپ و افزونه مرورگر ارائه می شود.

Exodus یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری برای ذخیره سازی غیر نگهداری است. این بدان دلیل است که اکسودوس به سرمایه گذاران کنترل کامل ارزهای دیجیتال خود را می دهد. کاربران هنگام تنظیم کیف پول خود برای اولین بار کلیدهای خصوصی خود را ارائه می دهند. کلیدهای خصوصی با یک عبارت عبور ۱۲، ۱۸ یا ۲۴ کلمه ای پشتیبانی می شوند.

مهمتر از همه، Exodus  به اعتبار کیف پول دسترسی ندارد و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال را به دور از احزاب متمرکز ذخیره کنند. با چندین دستگاه و سیستم عامل سازگار است. در تلفن های همراه، این شامل iOS و Android است. نرم افزار دسکتاپ برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. همچنین کیف پول اکسودوس از مرورگرهای وب پشتیبانی می‌شود، از جمله افزونه‌ای برای Chrome و Brave.

پیشنهاد مطالعه :خرید جعبه کمک های اولیه از آمازون

وظیفه اصلیExodus

وظیفه اصلی Exodus ذخیره ارزهای دیجیتال است. بسیاری از استانداردهای شبکه از جمله بیت کوین، اتریوم، پلیگون و کاردانو پشتیبانی می شوند. Exodus به طور پیش فرض از ۲۶۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. تا زمانی که شبکه مربوطه پشتیبانی می شود، کاربران می توانند به صورت دستی هر توکنی را اضافه کنند. به عنوان مثال، Exodus از بهترین توکن های ERC20 پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، Exodus ا رسال و دریافت ارزهای دیجیتال را ساده و مقرون به صرفه می کند. در حالی که کاربران هزینه های GAS را پرداخت می کنند، هیچ نشانه گذاری اضافه نمی شود. Exodus با ویژگی های دیگری از جمله پشتیبانی از dApps همراه است.

این قابلیت کیف پول اکسودوس به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد تا بدون خروج از Exodus، از طریق توکن‌های خود درآمد کسب کنند. به عنوان مثال، از طریق سهامداری، کشاورزی بازده، یا حساب های پس انداز.

Exodus  همچنین به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را با کارت های نقدی/اعتباری و کیف پول های الکترونیکی خریداری کنند. یکی دیگر از ویژگی های Exodus این است که به کیف پول های سخت افزاری Trezor متصل می شود. این امر به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را آفلاین نگه دارند و در عین حال به پرتفوی خود نگاه کنند.

کیف پول اکسودوس

چه کریپتوهایی را می توانید در Exodus ذخیره کنید؟

اگرچه کیف پول اکسودوس ادعا می کند که با ۲۶۰ ارز دیجیتال سازگار است، اما در واقع از هزاران توکن پشتیبانی می کند. این بدان دلیل است که توکن های سفارشی را می توان به صورت دستی اضافه کرد. با این حال، توکن‌ها تنها در صورتی می‌توانند اضافه شوند که شبکه اصلی توسط Exodus پشتیبانی شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید کت های چرم در بلک فرایدی

Exodus  با پشتیبانی از برخی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال، از جمله:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • XRP
  • BNB
  • XRP
  • کاردانو
  • سولانا
  • ترون
  • لایت کوین
  • پولکادوت

گفته می شود، کیف پول اکسودوس از تمام توکن ها برای همه شبکه هایی که با آنها سازگار است پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، Exodus  از زنجیره هوشمند Binance پشتیبانی می کند. به این ترتیب، سرمایه گذاران می توانند به صورت دستی هر توکن BSC را به کیف پول نرم افزار Exodus خود اضافه کنند. به طور مشابه، Exodus با Arbitrum سازگار است. به این ترتیب، همه بهترین توکن های شبکه Arbitrum پشتیبانی می شوند.

Exodus  نه تنها از برخی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید امروزی پشتیبانی می کند، بلکه از NFT ها نیز پشتیبانی دارد. این شامل NFT ها در شبکه های اتریوم، سولانا و الگوراند می شود.

کیف پول اکسودوس

آیا کیف پول Exodus متمرکز است یا غیرمتمرکز؟

کیف پول اکسودوس یک ارائه دهنده کیف پول غیر متمرکز است. این بدان معناست که کاربران ارزهای دیجیتال خود را در یک محیط غیرمتمرکز ذخیره می کنند. علاوه بر این، کاربران Exodus تنها کسانی هستند که به کلیدهای خصوصی خود دسترسی دارند.

یک کیف پول غیر متمرکز تمام دسترسی های امنیتی را به کاربر می دهد در حالی که کیف پول متمرکز به این معنی است که شخص ثالث کلیدهای خصوصی کاربران خود را کنترل می کند. Exodus یک کیف پول کاملا غیر متمرکز برای موبایل، دسکتاپ و مرورگرهای وب است. ارائه دهنده کیف پول هرگز به کلیدهای خصوصی که در اختیار کاربران قرار می دهد دسترسی ندارد.

در عوض، کلیدهای خصوصی به صورت رمزنگاری تولید شده و مستقیماً در دستگاه کاربر رمزگذاری می شوند. به عبارت دیگر، Exodus تضمین می‌کند که کاربران کنترل کامل و بدون محدودیت بر سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال خود دارند. گفته می شود، این نیز با افزایش خطر همراه است.

اگر کیف پول اکسودوس هک شود یا کلیدهای خصوصی در جای خود قرار نگرفته باشند، ارزهای دیجیتال غیرقابل بازیابی خواهند بود. با این حال، این مورد در مورد همه کیف پول های غیر متمرکز، چنین است. برای خرید این کیف پول، راهنمایی های لازم را از کارشناسان زاکولا دریافت کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود