تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۰۳

راه اندازی دستگاه جدید اکو Echo آمازون

نویسنده : تیم محتوا

الکسا یک مکمل عالی برای خانه یا محل کار شما است. اگر یک دستگاه Echo جدید دریافت کرده‌اید و آماده راه‌اندازی آن هستید، ممکن است به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی راه اندازی آن هستید و اینکه از کجا شروع کنید. ما برای کمک اینجا هستیم. هر آنچه را که باید در مورد راه ‌اندازی و استفاده از الکسا بدانید، بدون توجه به دستگاهی که دارید، را خواهیم گفت.

راه اندازی دستگاه اکو

راه اندازی یک دستگاه اکو نسبتاً ساده است، اما روند آن در هر دستگاه کمی متفاوت است. اگر بلندگوی هوشمند Echo را راه‌ اندازی می‌کنید که مانند Echo Dot صفحه نمایش ندارد، به سادگی آن را وصل کنید و برنامه الکسا را باز کنید.

سپس، دستورالعمل های برنامه الکسا را برای اتصال دستگاه خود دنبال کنید. وقتی برنامه را باز می‌کنید، دستگاه باید فوراً ظاهر شود، اما اگر باز نشد، برگه «بیشتر» را بزنید و «افزودن دستگاه» را فشار دهید. برای افزودن بلندگوی خود، اعلان های روی صفحه را دنبال کنید.

اگر دستگاه اکو را با صفحه نمایشی مانند Echo Show 15 راه اندازی می کنید، آن را وصل کرده و روشن کنید و دستورالعمل های روی خود دستگاه را دنبال کنید. این شامل وارد کردن اطلاعات Wi-Fi و ورود به حساب آمازون شما خواهد بود.

دستگاه Echo

دستگاهی با قابلیت الکسا

هنگامی که دستگاه Echo شما راه اندازی شد، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید واقعاً از آن استفاده کنید. البته نحوه استفاده از آن، مجدداً به نوع دستگاه آن بستگی دارد. اگر دستگاه اکو شما صفحه نمایش ندارد، با گفتن کلمه بیدار انتخابی خود که به طور پیش فرض «الکسا» است، دستگاه را فعال می کنید.

سپس می‌توانید از الکسا بخواهید کارهایی مانند پخش موسیقی، تنظیم آلارم، پاسخ به سؤالات، کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند با قابلیت الکسا و موارد دیگر را انجام دهد. اگر دستگاه اکو شما صفحه ‌نمایش دارد، می ‌توانید همانطور که در بالا توضیح داده شد از الکسا از طریق صدا استفاده کنید، اما همچنین می ‌توانید از طریق نمایشگر هوشمند کارهای بیشتری انجام دهید و تجربه زیبای استفاده از یک دستگاه پیشرفته را داشته باشید.

به عنوان مثال، الکسا می‌تواند دستور العمل‌ها را نمایش دهد، ویدیوها یا تصاویری را به شما نشان دهد که به سؤالات پاسخ می‌ دهند، فیلم‌هایی را از دستگاه‌های سازگار با الکسا مانند زنگ در Ring شما و موارد دیگر نمایش دهد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ایربادهای انکر

نکات و ترفندهای الکسا

آیا می خواهید نگاه عمیق تری به نحوه استفاده از دستگاه اکو خود داشته باشید؟ در اینجا چند نکته و ترفند الکسا برای استفاده حداکثری از دستگاه خود آورده شده است. تنظیم پروفایل های الکسا: پروفایل های الکسا به هر فردی در خانه شما تجربه الکسا اختصاصی خود را می دهد.

هنگام تنظیم دستگاه خود می توانید یک نمایه الکسا برای خود و اعضای خانواده خود ایجاد کنید. این بدان معناست که الکسا می‌تواند به خدمات پخش موسیقی ترجیحی، مهارت‌های الکسا و موارد دیگر دسترسی داشته باشد، زمانی که یکی از اعضای خانواده از الکسا بخواهد کاری انجام دهد.

برای ایجاد نمایه های الکسا، برنامه را باز کنید و برگه More را انتخاب نمایید، سپس روی تنظیمات > نمایه و خانواده شما > افزودن شخص دیگری ضربه بزنید. افزودن مهارت های الکسا مانند برنامه های الکسا هستند. با افزودن مهارت های آن، الکسا می تواند حتی بیشتر برای گسترش و شخصی سازی تجربه الکسا شما انجام دهد.

به عنوان مثال، می‌ توانید مهارت‌های الکسا را برای انجام بازی‌ها و موارد دیگر اضافه کنید. برای جستجوی مهارت های الکسا، برنامه را باز کنید، تب More را انتخاب کنید، سپس روی Skills & Games ضربه بزنید. سپس می‌توانید مهارت‌ها را مرور کنید و مهارت‌های جدید را جستجو کنید.

دستگاه Echo

سفارشی کردن کلمه بیدار

اگر نمی خواهید از «الکسا» به عنوان کلمه بیدار استفاده کنید، می توانید آن را به «آمازون»، «اکو» یا «کامپیوتر» تغییر دهید. می‌توانید از کلمات بیدار جایگزین در همه دستگاه‌های اکو استفاده کنید. برای انجام این کار، اپلیکیشن الکسا را باز کرده و تب Devices را انتخاب کنید، سپس روی Echo & Alexa ضربه بزنید.

سپس دستگاه خود را انتخاب کنید، روی تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و به سمت پایین به Wake Word بروید. سپس می توانید از میان کلمات بیداری انتخاب کنید.

کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند

الکسا می‌تواند نقش مهمی در هر خانه هوشمند داشته باشد و به کنترل یا خودکارسازی تعدادی از دستگاه‌های مختلف خانه هوشمند، از جمله چراغ‌ها، دوربین‌ها، ترموستات‌ها و موارد دیگر کمک کند. برای اتصال الکسا به دستگاه های خانه هوشمند خود، اپلیکیشن الکسا را باز کرده و تب Devices را انتخاب کنید. سپس روی دکمه «+» در بالا سمت راست ضربه بزنید و برای افزودن دستگاه‌های جدید، دستورات را دنبال کنید.

۳ ویژگی جدید الکسا برای امتحان کردن در Echo Show

برای حذف تایمرها، دست خود را بالا ببرید، عبارات را تایپ کنید و با صدای بلند بیان کنید، و سه نوع مختلف زیرنویس را با یک کلیک فعال کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند تامی هیلفیگر

راه‌اندازی روال‌ها

روال‌ها میانبرهایی برای الکسا هستند، که با گروه‌بندی مجموعه‌ای از اقدامات، به خودکارسازی روزمره شما کمک می‌کنند تا مجبور نباشید هر کدام را جداگانه بخواهید. راه‌های زیادی برای فعال‌سازی روال‌ها وجود دارد که از طریق صدا، زمان روز، با دستگاه‌های خانه هوشمند، زمانی که زنگ هشدار خود را خاموش می‌کنید و موارد دیگر انجام می شود.

برای مثال، می‌توانید روال «صبح بخیر» ایجاد کنید که چراغ‌ها را روشن می‌کند، وضعیت آب و هوا را به شما می‌گوید و وقتی زنگ ساعت شما به صدا در می‌آید، فهرست پخش مورد علاقه‌تان را شروع می‌کند. برای ایجاد روال الکسا، برنامه را باز کنید، برگه More را انتخاب کنید و روی Routines ضربه بزنید تا مشخص کنید که چگونه می‌خواهید روال فعال شود و چه اقداماتی انجام خواهد شد.

گوش دادن به موسیقی در خانه

در صورت تمایل می‌توانید در تمام دستگاه‌های اکو در اطراف خانه خود به موسیقی گوش دهید. این کار از طریق راه‌اندازی Groups انجام می‌شود، که الکسا می‌تواند از آن برای همگام‌سازی موسیقی در تمام دستگاه‌های Echo شما به طور همزمان استفاده کند.

برای راه‌اندازی گروه‌های بلندگو، برنامه الکسا را باز کنید، برگه دستگاه‌ها را انتخاب کنید و به پایین به گروه‌ها بروید. سپس می‌توانید دستگاه‌های خاص اکو را که می‌خواهید در گروه باشند، اضافه کنید. سپس، می‌توانید از الکسا بخواهید که موسیقی را در یک گروه خاص پخش کند.

دستگاه Echo

استفاده از الکسا به عنوان یک دستگاه مخابره داخلی

دستگاه های الکسا همچنین می توانند به عنوان یک سیستم مخابره داخل خانه در خانه شما استفاده شوند و به شما امکان می دهند با دیگران در خانه خود ارتباط برقرار کنید. برای استفاده از الکسا به عنوان اینترکام، کافی است اپلیکیشن الکسا را باز کنید و روی تب Devices ضربه بزنید. سپس روی Echo & Alexa کلیک کرده و دستگاه خود را انتخاب کنید. سپس روی Communications ضربه بزنید تا ویژگی های ارتباطات فعال شود. پس از راه‌اندازی، می‌توانید از الکسا بخواهید که اعلامیه‌ای ایجاد کند که به شما امکان می‌دهد پیام‌های یک طرفه را به سایر دستگاه‌های Echo پشتیبانی شده در خانواده خود پخش کنید یا می‌توانید برای ارتباط دو طرفه، دستگاه‌های Echo را در اطراف خانه خود رها کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی پوما

سفارش اقلام از آمازون

سفارش اقلام از آمازون با الکسا بسیار ساده تر است. می‌توانید از الکسا بخواهید موارد خاصی را فقط با صدای شما اضافه کند. برای فعال کردن خرید الکسا، برنامه الکسا را باز کنید و تب More را انتخاب کنید، سپس روی تنظیمات > تنظیمات حساب > خرید صوتی ضربه بزنید و تنظیمات خرید صوتی را از آنجا تغییر دهید. برای خرید از آمازون و تحویل کالاهای تهیه شده در ایران، از خدمات زاکولا استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود