تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مرداد,۰۸

خریدی آسان از آمازون ترکیه

نویسنده : تیم محتوا

هنگامی که برای خرید آسان از آمازون ترکیه اقدام می کنید، از یک سو، در خواهید یافت که آمازون برخی از اقلام، از جمله بسیاری از لباس ها و دکوراسیون منزل خود را به ترکیه ارسال می کند و از سوی دیگر، پیام «این کالا را نمی‌ توان به محل تحویل انتخابی شما ارسال کرد» روبرو خواهید شد. به ‌ویژه زمانی که سعی می ‌کنید محصولات ارزشمندتری مانند دوربین‌ها و لوازم الکترونیکی بخرید. می توانید برای خرید کالاهای خود، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

خرید آسان از آمازون ترکیه

روش های خرید از آمازون ترکیه

صفحه بین المللی آمازون:

احتمالاً نمی دانستید که آمازون یک پورتال جستجوی ویژه دارد که فقط مواردی را به شما نشان می دهد که می توانند به آدرس درخواستی ارسال شوند. اما برای استفاده کامل از آن صفحه، ابتدا باید آدرس “۱-Click” خود را تنظیم کنید تا آمازون بداند به چه کشوری می خواهید ارسال کنید. این تنها راه برای اطمینان از دریافت نتایج جستجوی مرتبط با خرید آسان از آمازون ترکیه است.

برای انجام این کار، به این صفحه بروید، مطمئن شوید که آدرس فعلی شما به عنوان آدرس پیش فرض شما فهرست شده است و ۱-کلیک در سمت راست را فعال کنید.

اکنون وقتی به عقب برمی‌گردید و آنچه را که می‌خواهید بخرید جستجو می‌کنید، فقط مواردی را می‌بینید که به آدرس ترکیه ارسال می‌شوند. اگر چیزی که می خواهید بخرید هنوز برای شما ارسال نمی شود، به روش شماره ۲ نیاز دارید.

پیشنهاد مطالعه : خرید از سایت های معتبر عمان

ارسال اقلام آمازون به ترکیه با حمل و نقل بسته

حتی بعد از اینکه آدرس ۱-Click خود را در خرید آسان از آمازون ترکیه تنظیم کردید، آمازون همچنان اقلام زیادی را برای شما در ترکیه ارسال نمی کند، زیرا آنها فقط آنها را در ایالات متحده ارسال می کنند. خرید لوازم الکترونیکی از Amazon.com در ترکیه بسیار دشوار است، اما حتی اقلام بی‌ضرر مانند کتاب نیز می‌تواند سخت باشد.

خرید آسان از آمازون ترکیه

ارسال آمازون به ترکیه

در این موارد، شما باید با یک ارسال کننده بسته کار کنید، شرکتی که بسته شما را در انبار ایالات متحده خود می پذیرد و آن را به آدرس شما در ترکیه ارسال می کند.

مرحله ۱: ارسال کننده بسته را انتخاب کنید.

انتخاب نوع ارسال بسته مناسب در خرید آسان از آمازون ترکیه کار بزرگی است، زیرا این تصمیم تعیین می کند که چقدر سریع سفارش خود را دریافت می کنید و چقدر باید برای خدمات بپردازید. صندوق های پستی مجازی مختلف، هر یک در طیف گسترده‌ای از معیارهای مرتبط فعالیت دارند که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

هزینه خدمات: برای ارائه خدمات اصلی پذیرش و ارسال بسته‌ها، به علاوه خدمات جانبی مانند ذخیره‌سازی طولانی‌مدت، بسته‌بندی مجدد، یکپارچه ‌سازی بسته‌ها و موارد دیگر، در خرید آسان از آمازون ترکیه چقدر هزینه می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید ساعت هوشمند اپل واچ

هزینه‌های ماهانه/سالانه: اگر اصلاً هزینه ‌های ماهانه یا سالانه را دریافت می‌کنند، چقدر است.

شفافیت قیمت: قبل از ارسال سفارش به انبار آنها چقدر از ساختار قیمت گذاری آنها اطلاع دارند.

سرعت: چقدر سریع بسته را پردازش می کنند.

خدمات مشتری: سایر کاربران تا چه اندازه از خدمات خود راضی هستند و چگونه به سوالات به طور کامل/سریع پاسخ می دهند.

خرید آسان از آمازون ترکیه

Planet Express

Planet Express یک انبار معاف از مالیات دارد، بنابراین می توانید از پرداخت مالیات بر فروش سفارشات خود اجتناب کنید و خرید آسان از آمازون ترکیه را تجربه نمایید. این روش، چندین بسته را در یک جعبه ادغام می کند و در صورت خرید چندگانه هزینه حمل و نقل را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

Planet Express عکس های رایگان بسته شما را به محض رسیدن به انبار برای شما ارسال می کند. همچنین، ذخیره سازی بسیار ارزانی را برای بسته های شما ارائه می دهد. هر بسته ۱۰ روز ذخیره رایگان دریافت می کند، اما پس از آن، Planet Express فقط یک سنت برای هر پوند در روز شارژ می کند. یعنی نگهداری یک بسته ۱ پوندی در انبار آنها برای یک ماه فقط ۰.۳۰ دلار هزینه دارد.

به محض اینکه برای Planet Express ثبت نام کردید، یک آدرس پستی منحصر به فرد در انبار آنها دریافت خواهید کرد. پس از تصمیم گیری در مورد اقلامی که می خواهید بخرید، فقط آدرس پستی Planet Express خود را به جای آدرس پستی منزل خود وارد کنید و همه چیز آماده است. اگر نمی توانید آدرس منزل خود را به عنوان آدرس صورتحساب کارت اعتباری خود وارد کنید، باید بتوانید بدون هیچ مشکلی از آدرس انبار استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی محصولات برند داو

به محض اینکه سفارش شما به انبار Planet Express برسد، آنها عکس هایی از بسته را برای شما ارسال می کنند تا به شما اطلاع دهند که رسیده است. همچنین مجموعه ای از گزینه های حمل و نقل برای انتخاب در اختیار شما قرار می گیرد.

ارسال اقلام آمازون به ترکیه با استفاده از این روش بسیار آسان و روان است. هزینه‌ها کم است و طبق تجربه کاربران، شما در نهایت در پول خود صرفه‌جویی خواهید کرد، زیرا قیمت ‌های آمازون بسیار پایین‌تر از قیمت‌های خرده ‌فروشان محلی در ترکیه است.

شما می توانید برای خرید از آمازون ترکیه و نهایی کردن سفارش خود در این سایت و پرداخت ارزی آن، از خدمات زاکولا استفاده کنید. کارشناسان زاکولا، با تکمیل صورتحساب شما در آمازون، آن را پرداخت کرده و به آدرس شما در ایران تحویل می دهند. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از ایشان دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود