خرید ابزارهای برند دیوالت DeWalt

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند دیوالت از اوایل دهه ۱۹۲۰ کار خود را شروع کرده است. از آغاز فعالیت خود در پنسیلوانیا، به یک ارائه دهنده ابزار جهانی تبدیل شده است. برند DeWalt چه در ساخت و ساز، چه تولید یا نجاری، به ایجاد ابزارهای برقی و دستی برای کمک به متخصصین در سراسر جهان طراحی شده است تا کارهای خود را به موقع انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین برندهای پوشاک ترکیه

برند DeWalt

درباره برند دیوالت

ریموند ای. دیوالت در ۹ اکتبر ۱۸۸۵ در اوکلند، پنسیلوانیا به دنیا آمد. او در سنین جوانی کار خود را با ابزارسازی آغاز کرد. دی‌والت از زمان ترک تحصیل، از مشاغل کارخانه‌ای و ساختمانی به سایر مشاغل کارخانه‌ای و ساختمانی روی آورد. ریموند دیوالت بدون توجه به اینکه کجا می رفت، همیشه نگران هزینه های بالای نیروی کار بود، اما می خواست کارایی بالا را حفظ کند. برند دیوالت ، معمولاً سعی می‌کند ماشینی را برای کمک به رفع نیازهای لحظه‌ای تنظیم کند.

در نهایت، برند DeWalt در یک کارخانه نجاری که طیف وسیعی از اقلام از جعبه گرفته تا خانه‌های کامل را تولید می‌کرد، به سمت رئیس پیشنهاد شد. در نهایت تقاضا شروع به افزایش کرد و روسای کارخانه خواهان تولید بیشتر از کارگران خود شدند. دی والت سعی کرد پول بیشتری برای افزایش حقوق و دستمزد به دست آورد، اما رئیس شرکت نپذیرفت.

دیوالت با احساس فشار، یوغی ایجاد کرد و آن را مستقیماً به یک موتور و یک اره متصل کرد. سپس آن را روی یک بازوی استاندارد نصب کرد. به طوری که می توانست این ابزار را بالا برد، پایین آورد، به جلو و عقب لغزید، به هر زاویه ای حرکت داد یا به هر اریب کج کرد. اره کار چهار مرد را کاهش داد و هزینه ها را فراتر از انتظار او کاهش داد. سپس در سال ۱۹۲۲ سرپرست Seabrook شد. در آنجا بود که او اولین ماشین بازوی شعاعی را به منظور ارائه عملیات نجاری همه کاره تر به کمال رساند.

پیشنهاد مطالعه :خرید پوشاک تک سایز ارزان

تاریخچه ابزارهای برقی دیوالت

پس از موفقیت در کارخانه نجاری و مزارع سیبروک، دی والت در سال ۱۹۲۴ شرکت محصولات برند DeWalt را راه اندازی کرد. دفاتر و کارخانه ها به لئولا، پنسیلوانیا منتقل شدند. در آنجا بود که برند دیوالت ، شروع به تولید و بازاریابی DeWalt Wonder-Worker کرد.

The Wonder Worker موفقیت بزرگی بود و دنیای نجاری را متحول کرد. وقتی نوبت به برش عرضی می رسید، بر خلاف اره های رومیزی یا نواری، اره شعاعی استوک را روی میز نگه می داشت و تیغه از آن کشیده می شد. اره‌های رومیزی استوک را خراب می کردند و برای کارگران سخت بود که چوب ها را به داخل اره فشار دهند. The Wonder Worker در زمان و پول بسیاری از مؤسسات نجاری صرفه جویی کرد. تا سال ۱۹۲۹، برند دیوالت به تأسیسات مدرن تر در لنکستر، پنسیلوانیا نقل مکان کرد.

در سال ۲۰۰۵، برند DeWalt کمک فنرهایی را برای ابزارها ایجاد کرد که باعث کاهش لرزش ابزارهایی مانند SDS Rotary Hammers شد که لرزش را تا ۵۰٪ کاهش داد. این SHOCKS  کنترل لرزش فعال نامیده شد. همچنین خطی از باتری‌های لیتیومی را معرفی کرد که ابزارهای بی‌سیم را حتی همه کاره‌تر کرد.

برند DeWalt

ابزار برقی برند DeWalt

امروزه، DeWalt همچنان به نوآوری خود ادامه می دهد و نشان خود را در صنعت ابزارهای برقی به جا می گذارد. در مورد ریموند دیوالت، او شاهد رشد شرکتش به ارتفاعات جدیدی بود و از موفقیت خود لذت برد. او در ۸ مه ۱۹۶۱ در مکانیکسبورگ، پنسیلوانیا درگذشت.

برند DeWalt اکنون یک برند محبوب ابزار برای پیمانکاران تجاری است. در سال ۲۰۰۴، بلک اند دکر، سازنده ابزارهای برقی رقیب Porter-Cable را خرید و آن را با DeWalt در جکسون، تنسی ترکیب کرد. در سال ۲۰۱۱، DeWalt خطی از ابزارهای دستی پیمانکاران راه اندازی کرد. در سال ۲۰۱۳، این خط به ابزارهای مکانیکی گسترش یافت.

در دسامبر ۲۰۱۳، برند دیوالت بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرد که در آن بیان می شد بخشی از مجموعه کوچکی از محصولات خود را با استفاده از قطعات تولید شده جهانی از برزیل، چین، جمهوری چک، ایتالیا، مکزیک، بریتانیا و … به ایالات متحده می‌آورد.

پیشنهاد مطالعه :خرید پوشاک از سایت علی اکسپرس

گسترش فعالیت های دیوالت

از سال ۲۰۱۵، دی‌والت دارای هفت مرکز تولیدی است که محصولات با برند دی‌والت را در ایالات متحده ایجاد می‌کنند که شامل New Britain، CT، Hampstead، MD، Shelbyville، KY، Greenfield، IN، Cheraw، SC، Charlotte، NC، و Jackson، TN می باشد.

در آوریل ۲۰۱۶، DeWalt یک گوشی هوشمند مجهز به اندروید طراحی کرد که برای کارگران صنعت ساختمان طراحی شده بود. این دستگاه ۵۴۴ دلار قیمت دارد و به گونه ای طراحی شده است که از سقوط ۲ میلیونی روی بتن جان سالم به در ببرد و می تواند در دماهای بین ۲۰- تا ۶۰ درجه سانتیگراد کار کند.

در ۱ سپتامبر ۲۰۱۶، برند DeWalt اولین بسته باتری هیبریدی ولتاژ صنعتی را با نام تجاری FLEXVOLT معرفی کرد. بسته به ۲۰ ولت (نامی ۱۸ ولت) یا ۶۰ ولت (نامی ۵۴ ولت) بسته به اینکه در ابزار ۶۰ ولت FlexVolt یا یکی از ابزارهای حداکثر ۲۰ ولت آنها قرار داده شود، کار می کند.

بسته بین اتصال سلول های باتری به صورت سری (۶۰ ولت، ۲ آمپر ساعت) یا موازی (۲۰ ولت، ۶ آمپر ساعت) بسته به پیکربندی پین فعال تعیین شده توسط ابزار برقی تغییر می کند.

برند DeWalt

ابزار برقی بی سیم دیوالت

در می ۲۰۱۸، دیوالت خطی از ماشین های چمن زنی بی سیم را منتشر کرد که از باتری های ۲۰ ولت یا ۶۰ ولت آنها استفاده می کند. شما می توانید در صنایع مختلف، ابزارهای برقی مدرن از برند دیوالت را تهیه کنید. این یکی از برندهای معتبر جهانی است که دارای ابزارهایی قدرتمند در مشاغل مختلف بوده و کار با آن ها را به شکلی حرفه ای، گسترش داده است. برای خرید این محصولات با اصالت کامل، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]