معرفی سایت دیفاکتو De Facto

معرفی سایت
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

در سال ۲۰۰۳، سایت De Facto شروع به کار کرد، ایده سایت دیفاکتو این بود که به یک برند مدیترانه تبدیل شود. مجموعه‌هایی که در یک استودیوی طراحی لباس شیک در بارسلونا ایجاد شدند، مشتریان را جلب کردند و به این شرکت اجازه دادند تا به یکی از برندهای برجسته ترکیه تبدیل شود.

در حال حاضر، دیفاکتو دارای ۲۶۶ فروشگاه در سراسر کشور و ۲۱ فروشگاه در خارج از کشور است. DeFacto از زمان آغاز به کار خود و تا به امروز توانسته است به اولین برند شناخته شده ای تبدیل شود که با شنیدن عبارت مد مدیترانه ای به ذهن مشتریان می رسد.

همه مجموعه ها در محدوده قیمتی قابل دسترس به ویژه برای کسانی که می خواهند شیک  و مطابق مد روز به نظر برسند و به دنبال لباس هایی راحت با قیمت مناسب هستند، ارائه می شوند. مجموعه‌های زنانه و مردانه سایت دیفاکتو ، در مجموعه‌ای بزرگ و رنگ‌ها و طرح‌های متنوع عرضه می‌شوند. لباس برای محل کار و همچنین برای ورزش و لباس خانگی و لباس زیر وجود دارد.

سایت De Facto

تاریخچه DeFacto

اولین فروشگاه سایت DeFacto در خارج از ترکیه در سال ۲۰۱۲ در قزاقستان افتتاح شد. امروزه ۱۶ فروشگاه در قزاقستان، ۵ فروشگاه در عراق، ۲ فروشگاه در مصر، ۱ فروشگاه در مراکش و کوزوو و ۴ فروشگاه در بلاروس وجود دارد. در سال ۲۰۱۵، این شرکت قصد داشت ۶ فروشگاه در بلاروس و ۲۹ فروشگاه در ۱۰ کشور از جمله روسیه و عربستان سعودی افتتاح کند.

سایت دیفاکتو به عنوان فروشگاه خرده فروش مد ترکیه، سایت تجارت الکترونیک خود را برای بازار بریتانیا راه اندازی می کند، زیرا به گسترش حضور خود در ۹۰ کشور ادامه می دهد. این برند که به سرعت در حال رشد است بیش از یک دهه است که در اروپا فعالیت می کند و اولین عرضه آن در بریتانیا در بازار است.

آوردن نام تجاری سایت DeFacto به بریتانیا و عرضه تجارت الکترونیک خود در این بازار، با گسترش حضور بین‌المللی، توانسته است موفقیت های چشمگیری را برای این سایت خرده فروشی لباس، ایجاد کند. مصرف کنندگان سایت دیفاکتو ،  با طیف گسترده ای از لباس های مد روز، شیک و با ارزش برای مردان، زنان و کودکان هستند.

پیشنهاد مطالعه :خرید محصولات بی نظیر از Etsy

گسترش فعالیت های دیفاکتو

این خرده‌ فروش ترکیه ‌ای که در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد، اکنون ۵۰۰ فروشگاه فیزیکی دارد و به دنبال ادامه رشد حضور همه جانبه خود است. محبوبیت آن به حضورش در رسانه های اجتماعی گسترش می یابد و تنها در صفحه رسمی اینستاگرامش بیش از سه میلیون دنبال کننده دارد. مجموعه گسترده آن شامل دسته های تخصصی، از جمله سایت DeFacto Baby، DeFacto Fit و DF Plus است.

سایت DeFacto اکنون، یک فروشگاه آنلاین چشم نواز است که به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری کمک می کند تا پتانسیل کسب و کار خود را به حداکثر برساند. تیم مجرب این سایت با طراحی جذاب و کاربرپسند، ایجاد تجربه خرید نهایی برای مشتریان را فراهم می کند.

سایت De Facto

سایت کاربرپسند

سایت دیفاکتو یک راه حل سفارشی است. این سایت تجارت الکترونیک، هم از نظر طراحی و هم از نظر ویژگی ها متناسب با نیازهای خاص، ساخته شده است. محصولات، تصاویر، متن، پیوندها و موارد دیگر، با استفاده از سیستم مدیریت محتوای به روز شده است و عناصر طراحی، قابلیت استفاده اختصاصی و بهینه سازی هوشمند برای موتورهای جستجو طراحی شده است تا سایت، شروعی سریع داشته باشد.

در واقع سایت DeFacto یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای برای موفقیت کسب و کار در بازار آنلاین امروزی است. این یک سایت B2C با قابلیت‌هایی اختصاصی است که می تواند به راحتی آن را با تنوع بالای محصولات با کیفیت خود، به یک برند معتبر تبدیل کند.

خرید از سایت دیفاکتو

وقتی صحبت از لباس در ترکیه می شود، می توانید ده ها فروشگاه لباس را در خیابان ها و مراکز خرید ببینید. این را می توان انتظار داشت زیرا مردم ترکیه دوست دارند برای لباس خرج کنند. علاوه بر فروشگاه های لباس محلی که در خیابان می بینید، بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای لباس نیز در مراکز خرید ترکیه موجود هستند. دیفاکتو یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای پوشاک در ترکیه است.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماوس پد

تولید برند Defacto

تنها ۱۴ سال پیش بود که این شرکت اولین فروشگاه خود را در سال ۲۰۰۵ در استانبول افتتاح کرد. در نتیجه سرمایه گذاری درست آنها، امروز سایت DeFacto به یکی از بزرگترین برندهای پوشاک ترکیه تبدیل شده است. در واقع، دیفاکتو مسیر مشابهی را با دیگر غول های پوشاک در ترکیه دنبال کرده است. ضمن همگامی با مد، با سیاست قیمت ارزان خود به انتخاب میلیون ها ترک تبدیل شده است.

DeFacto محصولاتی را در هر دسته بندی مد که به ذهنتان می رسد به فروش می رساند. این شرکت با فروش در دسته های مردانه، زنانه، کودکان و تجهیزات جانبی پوشاک، لوازم آرایشی و شلوار جین به مشتریان خود خدمات رسانی می کند.

سایت De Facto

قیمت های ارزان دیفاکتو

سایت دیفاکتو با توجه به کیفیتش، واقعاً ارزان است. شاید بیش از نیمی از لباس های فروخته شده در فروشگاه ۱۰ دلار و کمتر قیمت داشته باشند. با توجه به تنوع، بعید است که لباس مناسبی پیدا نکنید. اگر اینطور نبود، دیفاکتو نمی توانست سال ۲۰۲۰ را با درآمد تقریباً ۴۰۰ میلیون دلاری به پایان برساند. با این عملکرد، دیفاکتو در رتبه ۱۰۰ شرکت ترکیه در رتبه بندی درآمد قرار گرفت.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت پوشاک تخفیف دار کودکان

سایت Defacto ، یک برند بسیار جوان است که به راحتی با تغییرات در خرید آنلاین سازگار شده است. دیفاکتو که فروشگاه آنلاین خود را در سال ۲۰۱۲ راه اندازی کرد، امروز یک وب سایت با فناوری های هوشمند و زیرساخت غول پیکری دارد که در آن می توانید با اطمینان به خرید آنلاین بپردازید.

مهم ترین موضوعی که هنگام خرید در  سایت دیفاکتو باید به آن توجه کرد، شلوغی جمعیت است. اگر بعدازظهر یکشنبه به فروشگاه DeFacto در یک مرکز خرید در یک شهر بزرگ بروید، باید همه جا منتظر بمانید. هر از گاهی صف های پرداخت به ۲۰-۳۰ نفر می رسد که نتیجه طبیعی علاقه ترک ها به این برند است. بنابراین، اگر نمی‌خواهید با جمعیت زیادی در صف خرید کنید، خرید از سایت DeFacto را به صورت آنلاین تجربه کنید. در این خصوص، زاکولا می تواند راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]