صندل های برند کروکس

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

صندل های برند کروکس که در Boulder، به‌ عنوان یک کفش ساده و راحت تولید شده‌اند، امروزه در سراسر جهان و در بیش از ۱۲۰ سبک برای مردان، زنان و کودکان یافت می‌شوند. Crocs با مجموعه های متمایز، راحتی رنگارنگ و سبک وزن را برای هر مناسبت و هر فصل ارائه می دهد.

کفش ‌های Crocs

همه کفش ‌های Crocs به طور منحصربه‌فردی با استفاده از رزین سلول بسته اختصاصی این شرکت، Croslite، طراحی و تولید می‌شوند، فناوری که به هر جفت کفش ویژگی‌های نرم، راحت، سبک، بدون علامت و مقاوم در برابر بو را می‌دهد که پوشندگان کروکس آن را می‌شناسند و دوست دارند.

صندل های Crocs برای استفاده روزمره و همچنین برای استفاده حرفه‌ای و فعالیت‌های تفریحی ایده‌آل هستند. تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون جفت صندل های برند کروکس فروخته شده است.

صندل های برند کروکس

تاریخچه کروکس

نام تجاری Crocs مخفف نوآوری، سرگرمی و راحتی برای افرادی است که می خواهند کفش هایی مطابق با شخصیت و سبک زندگی و همچنین پاهایشان داشته باشد. اکنون در سبک‌های بیشتر و در مکان‌های بیشتر برای موقعیت‌های بیشتر از همیشه، Crocs  قدم بزرگی در ارائه راحتی بصری به پاها در همه جا برداشته است.

در سال تاسیس خود، ۲۰۰۲، Crocs یک کفش ابتکاری ساخته شده از مواد انقلابی به نام Croslite را معرفی کرد. فناوری Croslite دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بود که به آن اجازه می‌داد هم در خشکی و هم در آب کار کند، ویژگی‌های جدید در صنعت کفش. این شرکت نام Crocs را به خود اختصاص داد.

پیشنهاد مطالعه :درباره برند معتبر لاجیتک

صندل های برند کروکس با ایجاد حرکت با کفشی که شبیه کفش‌های دیگر نیست، کفش‌های مبتکرانه، سرگرم‌کننده و راحت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داد که می‌توان آن را برای موقعیت‌های مختلف سبک زندگی پوشید. نام تجاری Crocs شروع به ایجاد یک تجربه فیزیکی و احساسی خوب با زندگی خاص خود کرد.

Crocs به سرعت به مرزهای بین فرهنگی تبدیل شده است و اکنون منجر به یک جنبش مصرف کننده جهانی با بیش از ۱۰۰ میلیون جفت کفش فروخته شده تا به امروز است.

ویژگی های برند

صندل های برند کروکس دارای ویژگی هایی است که بشرح ذیل آمده است:

صندل های برند کروکس

خلاقانه

چه چیزی Crocs را از کفش های معمولی متمایز می کند؟ نوآوری پیشرو در صنعت، تحقیقات دقیق سلامت محور از جمله مشخصه محصولات خلاقانه این برند است.

سرگرم کننده

Crocs چه با رنگ، طراحی هوشمندانه و یا نحوه انتقال پیام خود، همیشه در تلاش برای ایجاد یک تجربه احساسی خوب است.

راحتی

آسایش عمیق ما به یک تجربه فیزیکی با احساس خوب مربوط می شود. نوآوری‌هایی مانند طراحی ارگونومیک پیشرفته، فن‌آوری سبک وزن، و تخت ماساژ پا، همگی باعث می‌شوند که از نوک پا تا سر با صندل های برند کروکس راحت باشید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی

ساده

طراحی مفید با عملکرد همه کاره به Crocs کمک می کند تا متمایز شود. در دنیای پر از زرق و برق، زیبا به نظر برسد. این برند محصولات منحصر به فرد و رنگارنگی را برای بچه ها ایجاد می کند تا کفش ها و لوازم جانبی Crocs خود را شخصی سازی کنند.

تولید متنوع در برند کروکس

در سرتاسر جهان، میلیون ‌ها نفر از صندل های شخصی‌ سازی کفش‌های Crocs خود با طرح‌های منحصربه‌فرد، مجوزهای سرگرمی و ورزشی و سبک‌های جدید سه بعدی استفاده کرده‌اند. اکنون، آن ها را را می‌توان با مچ‌بند، کیف، کیف تلفن همراه، کیف‌های ساحلی و کوله‌پشتی برای شخصی‌سازی آن اقلام نیز استفاده کرد. هر وسیله برای نشان دادن جذابیت‌های مورد علاقه شما طراحی شده است!

اقلام جانبی صندل های برند کروکس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کفش‌های Crocs مورد علاقه شما را تحسین کنند. همه چیز از مدل‌های جدید Crocband گرفته تا پرفروش‌ترین پاپوش‌های ماموت برای آن ماه‌های سرد زمستان، بنابراین می‌توانید استایل خود را نشان دهید.

صندل های برند کروکس

پیشرکت برند Crocs

Crocs که در بولدر، کلرادو به‌عنوان یک پاپوش تک‌سبک در شش رنگ تأسیس شد، به یک برند شناخته‌شده در سطح جهانی برای شبح‌های پوشیده نمادین خود تبدیل شده است. Crocs Inc.  در زمینه طراحی، توسعه، بازاریابی، توزیع، و فروش کفش‌ها و لوازم جانبی سبک زندگی روزمره برای زنان، مردان و کودکان فعالیت می‌کند.

Crocs بر ارائه سبک‌های کفش راحت، غیررسمی، رنگارنگ و نوآورانه به مصرف‌کنندگان تمرکز می‌کند، با تمرکز بر ترکیب زیبایی‌شناسی طراحی ساده با راحتی مدرن و به طیف گسترده‌ای از محصولات کفش‌های غیررسمی از جمله صندل های برند کروکس مطابقت دارند گسترش یافته است.

نیازهای کل خانواده اکثریت قریب به اتفاق کفش‌های Crocs دارای مواد Croslite هستند، یک فناوری اختصاصی کفش قالب‌گیری شده که به هر جفت کفش ویژگی‌هایی نرم، راحت، سبک، بدون علامت و مقاوم در برابر بو می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع بالم نرم کننده ریش

خرید صندل های برند کروکس

اگر قصد دارید از این صندل های زیبا برای خود و خانواده خرید کنید، می توانید در اندازه و رنگ های مختلف، آنها را از آمازون خریداری نمایید. فقط کافیست این برند را در فیلتر آمازون ثبت کرده و طرح و مدل دلخواه خود را انتخاب نمایید.

اگر برای پرداخت ارزی و تحویل در ایران مساله دارید، می توانید با کارشناسان زاکولا تماس گرفته و از آنها برای خرید صندل های برند کروکس کمک بگیرید. خدمات با کیفیت زاکولا در این خصوص، رضایت شما را کسب خواهد کرد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]