تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,آذر,۱۷

COVID-19 و آمازون

نویسنده : تیم محتوا

COVID-19

اخبار COVID-19 آمازون

در اینجا بررسی چگونگی حمایت آمازون از کارمندان ، کمک به مشتریان، کمک به آسایش جامعه و ادامه تحقیقات در طول بیماری همه گیر COVID-19 را آورده ایم.

۲۷ نوامبر

آمازون کارمندان خط مقدم را با پرداخت پاداش اضافی حمایت می کند. با این اعلامیه توسط SVP of Operations Worldwide ، دیو کلارک، آمازون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار پاداش برای تیم های خود در سطح جهانی در سال ۲۰۲۰ فراهم کرده است.

۲۱ اکتبر

راهنمایی کار از خانه به روز شده است. سلامتی و ایمنی کارکنان اولویت اصلی است و مدتی طول می کشد تا شرایط به حالت عادی برگردد. بر این اساس، کارهایی که می تواند به طور موثر از خانه انجام شوند طراحی شده است تا بتوانند تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ از خانه انجام دهند.

۲۲ سپتامبر

آمازون با کمک مالی به صندوق بازیابی COVID-19 در انگلیس از کارگران سینما، تلویزیون و سینما حمایت می کند. موسسه خیریه فیلم و تلویزیون اعلام کرده است صندوق بازیابی COVID-19 جدیدی که مبلغی بالغ بر ۲ میلیون پوند به کارگران فیلم، تلویزیون و سینما در انگلیس که تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند، توزیع می شود.

 آنهایی که شغلشان در طی راه اندازی صندوق بازیابی جدید و با کمک ۱ میلیون پوندی آمازون Prime Video تأسیس شده است، با تمرکز بر حمایت از افرادی که در معرض خطرهای شخصی و شغلی ناشی از همه گیری هستند و از استعدادهای متنوع صنعت محافظت می کند.

تحقیقات اخیر انجام شده توسط خیریه نسبت به تأثیر نامتناسب همه گیری در برخی از گروه ها هشدار داده است، به ویژه افرادی که ممکن است از قبل با موانعی برای ماندن در صنعت روبرو شده اند، از جمله کارگران قومی سیاه پوست، آسیایی و اقلیت، زنان، کسانی که خارج از لندن زندگی می کنند و افراد معلول.

۳۰ آگوست

از ابتدای بیماری همه گیر COVID-19 ، آمازون مانند بسیاری از سازمان ها وارد عمل شد و سعی کرد با جلوگیری از انتقال ویروس در محل کار، همکاران را ایمن نگه دارد. برای ایمن سازی افراد در فرآیندهای جدید، تجهیزات محافظت شخصی، فناوری، مزایای مرخصی و روشهای تمیز کردن شدید سرمایه گذاری شد.

 از مراحل اولیه شیوع، آمازون در اتخاذ رویه های جدید مبتنی بر بهترین دانش موجود، از خط مقدم این همه گیری کرونا جلوتر است. برای درک ویروس و جلوگیری از شیوع آن از نزدیک با کارشناسان و دانشمندان بهداشت و ایمنی جهان کار کرده است. از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر بسیاری از راه های تغییر روندهای خود را با کارشناسان در میان گذاشته و امروز نحوه آموزش و ادامه آموزش تیم های خود در سراسر جهان را در مورد نحوه ایمن ماندن در محل کار و خانه با به اجرا درآورده است.

۲۸ آگوست

سرویس های وب آمازون (AWS) و مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی (NCBI) موسسه ملی بهداشت (NIH) از ایجاد مجموعه داده دنباله ژن Coronavirus برای پشتیبانی از تحقیق و مدیریت ویروس COVID-19 خبر دادند. این مجموعه داده توسط برنامه حامی مالی Open Data AWS میزبانی می شود و در رجیستری داده های باز در AWS قابل دسترسی است. آمازون دسترسی سریع و آسان محققان به داده های توالی ویروس کرونا را بدون استفاده از تحقیقات COVID-19 فراهم می کند.

۲۷ آگوست

آمازون اولین فروشگاه تازه فروشی مواد غذایی آمازون را در وودلند هیلزکالیفرنیا را افتتاح می کند و ده ها اقدام ایمنی را اعمال می کند. فروشگاه خواربارفروشی تازه آمازون، یک فروشگاه مواد غذایی جدید که از ابتدا طراحی شده است تا یک تجربه خرید بی نظیر از مواد غذایی را اعم از اینکه مشتری در فروشگاه به صورت حضوری یا آنلاین خرید می کند، ارائه دهد.

ما در اینجا همان اقدامات ایمنی را که در Whole Foods Market انجام داده است اعمال کرده است. مانند نیاز به بررسی درجه حرارت روزانه برای همه کارمندان و نیاز به پوشش صورت برای همه کارمندان و مشتریانی که وارد فروشگاه می شوند.

همچنین اقدام به ارائه ماسک های یکبار مصرف رایگان برای هر مشتری نموده است. فروشگاه را با ظرفیت ۵۰ درصد فعال کرده و ویژگی های جدیدی را اضافه کرده است که فاصله اجتماعی را بیشتر تقویت می کند مانند Amazon Dash Cart و کمک خرید الکسا.

۴ آگوست

اگر افراد نتوانند به اطلاعات مهم در مورد این بیماری همه گیر در زبان محلی خود دسترسی پیدا کنند، چگونه می توانند از خود در برابر COVID-19 محافظت کنند؟ با در نظر داشتن این چالش، AWS به ابتکار ترجمه COVID-19 (TICO-19) پیوست تا ترجمه در مورد ویروس را به ۳۷ زبان مختلف، از جمله زبانهای صحبت شده در مناطق کم برخوردار که دسترسی به اطلاعات مراقبت های بهداشتی در زمان واقعی ندارند، امکان پذیر کند.

تیم آمازون ترجمه به متخصصانی از اپن، دانشگاه کارنگی ملون، فیس بوک، دانشگاه جان هاپکینز و مترجمان بدون مرز و غیره پیوست تا از فناوری یادگیری ماشین برای مقیاس گذاری زبان استفاده کنند. مجموعه داده های زبان جدید که به تازگی باز شده اند، مترجمان را قادر می سازد کار خود را سریعتر و دقیق تر انجام دهند و تحقیقات ترجمه ماشینی آینده را برای کمک به آماده سازی برای بحران بعدی انجام دهند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود