لوازم جانبی کامپیوتر Corsair

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

Corsair Gaming Inc (Corsair)، یکی از شرکت‌های تابعه  EagleTree Capital، LP، لوازم جانبی، قطعات و سیستم‌های بازی و استریم را طراحی، بازاریابی و توزیع می‌کند. لوازم جانبی گیمر و سازندگان، از جمله صفحه کلید بازی، موس پد، ماوس، هدست، صندلی بازی، میکروفون و کنترلرها و همچنین کارت های ضبط، لوازم جانبی استودیو و غیره را ارائه می دهد. لوازم جانبی کامپیوتر Corsair را در اینجا بررسی می کنیم.

فعالیت های Corsair

این برند معتبر اجزا و سیستم‌های بازی از جمله واحدهای منبع تغذیه، راه‌حل‌های خنک‌کننده، رایانه‌های شخصی بازی ساخته‌شده در کیس‌های کامپیوتر، و کنترل‌کننده‌ها را ارائه می‌دهد. پلتفرم‌های نرم‌افزاری این شرکت شامل iCUE برای گیمرها و مجموعه استریم Elgato برای سازندگان محتوا است. تحت برندهای Elgato، SCUF Gaming و ORIGIN PC کار می کند. دفتر مرکزی لوازم جانبی کامپیوتر Corsair در فرمونت، کالیفرنیا، ایالات متحده است.

Corsair یک شرکت آمریکایی تولید کننده تجهیزات جانبی بازی رایانه شخصی و سخت افزار رایانه است. آنها به خاطر صفحه کلید، راه حل های خنک کننده، منابع تغذیه، کیس و سایر محصولات خود شناخته شده اند. Corsair یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در عرصه بازی با درآمد بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ است. زیرمجموعه‌های آنها شامل شرکت پخش جریان Elgato، شرکت رایانه‌های شخصی Origin و سازنده کنترلر SCUF است.

لوازم جانبی کامپیوتر Corsair

بررسی Corsair Virtuoso RGB Wireless XT

Corsair یک برند معروف است که بیشتر برای کیبورد شناخته شده است، اما آنها ماوس ها و هدفون های خوبی نیز تولید کرده اند. در این بررسی، Corsair Virtuoso  را بررسی می کنیم:

بررسی Corsair K100 Air Wireless

کیبوردهای K100 Corsair همیشه از نظر ویژگی ها و همچنین قیمت در بالاترین سطح محصولات این برند بوده اند. چند روز پیش، K100 Air Wireless عرضه شد: یک صفحه کلید بازی فوق العاده با کیفیت و فوق العاده نازک … ادامه مطلب

بررسی Corsair K70 Pro Mini Wireless

در میان لوازم جانبی کامپیوتر Corsair کیبوردهای مکانیکی این برند معتبر سالهاست که روی میز بسیاری از گیمرها (چه حرفه ای و چه معمولی) نشسته اند و این برند مسلماً برای مدتی طولانی شناخته شده ترین سازنده صفحه کلید در صحنه بازی بوده است. … ادامه مطلب

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کیف پول KeepKey

بررسی Corsair K70 RGB Pro

وقتی صحبت از کیبوردهای بزرگ و مجلل به سبک Battlestation به میان می‌آید، Corsair همیشه از رهبران گروه بوده‌اند. سری کیبوردهای K70 آنها در طول سال ها توسط هزاران حرفه ای استفاده شده است و برجسته شده است.

بررسی Corsair HS65

اگر حتی کمی یک گیمر رقابتی باشید، صدا جنبه مهمی از تنظیمات بازی شما است. هنگام خرید لوازم جانبی کامپیوتر Corsair این بسیار مهم است که بتوانید بشنوید که دشمنانتان از کجا می آیند تا گرفتار نشوید.

لوازم جانبی کامپیوتر Corsair

بررسی Corsair HS80 RGB USB

در بسیاری از بازی های رقابتی، صدا به معنای همه چیز است. گرفتن هدستی که به طور دقیق اتفاقات بازی و مکان وقوع آن را به تصویر می‌کشد، می‌تواند نبردهای زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، بنابراین هرگز ایده خوبی نیس که از هدست خود صرف نظر کنید.

بررسی Corsair K70 RGB TKL

Corsair’s Champion Series  مجموعه ای از محصولات است که با در نظر گرفتن گیمرهای رقابتی ساخته شده است. همراه با Saber Pro، اولین ماوس نرخ نظرسنجی ۸۰۰۰ هرتز Corsair، این شرکت همچنین K70 RGB TKL را منتشر کرد: صفحه کلید بدون کلید با هدف جمعیت  رقابتی

پیشنهاد مطالعه :هشت نکته برای ساده کردن خانه هوشمند خود با الکسا

بررسی Corsair Saber Pro

Corsair برندی است که به چیزهای زیادی معروف است، اما موس‌های آن‌ها تاکنون بخشی از گفتگوهای زیادی در محافل علاقه‌مندان نبوده‌اند. با این حال، Corsair Saber Pro ممکن است آن را تغییر دهد. این ماوس است که در میان لوازم جانبی کامپیوتر Corsair به بازی هیجان می دهد.

نقد و بررسی Corsair K65 RGB Mini

جامعه صفحه کلید سفارشی در چند سال گذشته در حال رشد بوده است و با آن تمایل به اندازه های صفحه کلید “غیر معمول” بیشتر شده است. چندین برند رایج که به دلیل صفحه کلیدهای بزرگ و گسترده خود شناخته شده اند، اکنون صفحاتی بسیار کوچکتر نیز ارائه می دهند.

لوازم جانبی کامپیوتر Corsair

بررسی Corsair K60 RGB Pro

Corsair شرکتی است که شاید بیشتر به‌خاطر پیشرفته‌ترین صفحه‌کلیدهای سایز کامل، با نورپردازی فوق‌العاده RGB و تعداد زیادی صفحه کلید، سوئیچ و ویژگی‌های اضافی شناخته شده است. این نوع کیبوردها قیمتی دارند که در مقایسه با دیگر مدل ها کمی بالاتر است. برای خرید این  لوازم جانبی کامپیوتر Corsair می توانید به سایت زاکولا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین فروشگاه عطر در دبی کدام است؟

Corsair iCUE چیست؟

تقریباً تمام لوازم جانبی متمرکز بر بازی که امروزه می‌توانید بخرید دارای نرم‌افزار (اختیاری) هستند که به شما امکان می‌دهد رفتار، نور و غیره آنها را پیکربندی کنید نرم افزار iCUE Corsair نیز در بهبود عملکرد این تجهیزات به شما کمک خواهد کرد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]