معرفی برند کفش Converse

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

در عصری که طراحی کفش هر سال تغییر می‌کند، با جدیدترین مدها و مدل ‌های منظم، برند Converse یک نام نسبتا ثابت مانده است. این یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در کفش های زیبا و ورزشی است که در سرتاسر جهان طرفداران خاص خود را دارد. کفش های برند کانورس را می توانید از طریق زاکولا دریافت کنید.

برند Converse

برند Converse

باید گفت که در واقع، Converse Chuck Taylor All Star که از سال ۱۹۱۷ تولید می شود، از سال ۱۹۴۹ تقریباً بدون تغییر باقی مانده است. این احتمالاً نمادین ترین مربی در جهان است، از نظر فرهنگی آنقدر تأثیرگذار است که یک جفت به اسمیتسونیان اهدا شده است.

با این اوصاف، در سال ۲۰۱۵ برند کانورس فاز بعدی در تاریخ ۱۰۷ ساله خود را با رونمایی از All Star II آغاز کرد که نشان دهنده اولین طراحی مجدد پس از مدتی بود. چاک II که به طور خاص بر روی بهبود راحتی تمرکز داشت، تغییرات جزئی در طراحی مشاهده کرد و نظرات بسیار مثبتی دریافت کرد.

برند Converse البته به چاک محدود نمی شود. آنها همچنین جک پرسل و همچنین یک خط کلی اسکیت بورد، از جمله فروشگاه سفارشی سازی معروف خود را تولید می کنند. این برند در زمینه پوشاک نیز تخصص دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی

محصولات کانورس

در هر دسته بندی مربوطه، برند کانورس ، توسط مصرف کنندگان، به طور مطلوب مورد بررسی قرار می گیرد. کیفیت، دوام، راحتی و مهارت همه به عنوان معیارهای اصلی بررسی ذکر شده است. برند Converse محبوب، راحت، شیک و از نظر فرهنگی نمادین است، چه برسد به چاک تیلور، بدون شک برندی با کیفیت از نظر مصرف کنندگان است.

همچنین می توان گفت که Chuck Taylor All Star II یک کفش عالی است که راحتی و استایل فوق العاده ای را ارائه می دهد. این در حالی است که در converse.com، کفش های ورزشی مردانه و زنانه آنها از ۲۵ تا ۷۵ دلار متغیر است. خط تولید بچه ها به طور قابل درک ارزان تر است.

برند Converse

مالکیت نایک و جایگاه اخلاقی

خوشبختانه یا متأسفانه، ما نمی‌توانیم از Converse بدون صحبت از نایک صحبت کنیم. در سال ۲۰۰۳، نایک برند Converse را به قیمت ۳۰۵ میلیون دلار خریداری کرد. با آن، جایگاه اخلاقی برند Converse ضربه خورد. نایک پس از تصاحب شرکت در سال ۲۰۰۳ به قیمت ۳۰۵ میلیون دلار، مالک Converse شد، پس از تصاحب شرکت در سال ۲۰۰۳ به قیمت ۳۰۵ میلیون دلار، نایک مالک Converse شد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های ورزشی

زمانی که نایک Converse را خرید، دومی فروش سالانه کمی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار داشت. از آن زمان تاکنون، فروش تقریباً ۱۰ برابر شده و به حدود ۱.۷ میلیارد دلار درآمد رسیده است. همانطور که در آخرین رتبه بندی شاخص های اخلاقی برای مارک های کفش در جهان منعکس شده است، برند کانورس برای اخلاق کلی به انتهای دسته بندی سقوط کرده است.

در حالی که شرکت مادر نایک، دستاوردهای اخلاقی به دست آورده است، نگرانی ‌های عمده در زمینه‌های حقوق بشر، رفاه حیوانات و محیط‌زیست وجود دارد. اما اکنون چه کسی مالک Converse است؟ این شرکت که یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به نایک است، محصولات خود را با نام ‌های تجاری Cons، Chuck Taylor All-Star، John Varvatos و Jack Purcell تولید می‌کند. شما می ‌توانید کفش ‌های برند Converse با تخفیف را در Nordstrom Rack، Amazon و Converse خریداری کنید.

برند Converse

Converse مخفف چیست؟

نام این شرکت برگرفته از موسس آن مارکیز میلز کانورس است که شرکت کفش لاستیکی برند Converse را در فوریه ۱۹۰۸ در مالدن، ماساچوست به عنوان یک شرکت تولید کفش لاستیکی متخصص در گالوش ها ایجاد کرد. این چکمه که به نام ‌های دیکرسون، لاستیک یا روکفش نیز شناخته می‌شود، نوعی چکمه لاستیکی است که برای جلوگیری از گل‌ آلودگی یا خیس شدن آن ‌ها روی کفش ‌ها قرار می گیرد.

اما چرا Marquis Mills Converse Converse را ساخت؟ زمانی که کفش های لغزنده ای پوشیده بود که باعث افتادن او از پله ها شد، ایده زیره لاستیکی را به ذهنش خطور کرد. از سویی دیگر، به کفش های برند کانورس چاک می گویند؟ زیرا در سال ۱۹۲۳، یک بسکتبالیست به نام چارلز اچ. “چاک” تیلور با شکایت از درد پا به دفتر کانورس در شیکاگو رفت.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند اوکلی  Oakley

برند Converse برای بهبود نسخه قبلی Converse All Stars استخدام شد که در سال ۱۹۲۲ به عنوان یکی از اولین کفش هایی که به طور خاص برای پوشیدن در بازی بسکتبال طراحی شده بود، در برندConverse  منتشر شد. به ‌خاطر تلاش‌ های سخت او، امضای تیلور در سال ۱۹۳۲ به پچ آل استار روی کفش‌های کتانی کلاسیک با روکش بلند اضافه شد. از آن زمان به بعد، آن‌ ها به نام چاک تیلور آل استارز شناخته شدند.

چارلز هالیس “چاک” تیلور تا زمان مرگ بر اثر حمله قلبی در پورت شارلوت فلوریدا در ۲۳ ژوئن ۱۹۶۹ به عنوان فروشنده و سفیر این برند کار می کرد. برند Converse جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود در سرتاسر دنیا دارد. شما می توانید برای خرید این محصولات، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]