معرفی انواع ماگ برند Contigo

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در میان بهترین ماگ های مسافرتی که قادر هستند برای حفظ حداکثر حرارت و تمیز کردن آسان در نظر گرفته شوند، ماگ برند Contigo  و  Auto-Seal Transitانتخاب  هایی عالی هستند که می توانید به سادگی از فروشگاه های آنلاین معتبر آن را تهیه کنید.

ماگ برندContigo

مقایسه بهترین ماگ ها

در بررسی های ماگ های مختلف، بطری Thermos – Sipp را به عنوان مورد علاقه خود برای این نوع استفاده انتخاب کرده ایم، زیرا تمیز کردن آن کمی برای ما آسان تر بود و در اندازه ای مناسب ساخته شده بود که به راحتی در کیف قرار می گرفتع. این لیوان را بهترین ماگ برای افراد گرمایی می نامند. زیرا ۱۵ درجه فارنهایت گرمتر از لیوان های دیگر باقی می ماند. اگر می خواهید از ریختن مایعات جلوگیری کنید، این لیوان باید برای هر جرعه باز و بسته شود، اما نوشیدنی شما را تقریباً بیش از حد گرم نگه می دارد.

این محصول، در مقایسه با ماگ برند Contigo  ، در تست نشتی، بی عیب و نقص عمل کرد و درب آن را محکم بسته و با مکانیزم پشتیبان قفل کرد. هر بار که آن را زمین می گذارید، درب آن بسته نمی شود، همانطور که انتخاب برتر ما این کار را انجام می دهد، بنابراین باید هر بار که جرعه می نوشید درب بالای آن را ببندید. اما اگر با درب باز آن را روی میز بگذارید، ممکن است که مایع داخل آن بیرون بریزد.

Thermos – Sipp شروع به ایجاد یک ترک در سقوط هشت فوتی کرد. اگرچه این لیوان تقریباً به اندازه CamelBak – Forge بادوام نیست، اما از بهترین عایق دیگر لیوان، Zojirushi – SM-SA48 بسیار محکم‌تر است.

همچنین همانند ماگ برند Contigo  ، کاملاً قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و به راحتی قابل شستشو با دست است و دارای یک حلقه دستی در پشت درب آن است که حمل آن را آسان می کند.اگر می‌خواهید نوشیدنی‌ تان یک روز کامل گرم بماند و نمی ‌خواهید قمقمه غول ‌پیکر را پر کنید، این ماگ زیبا و کاربردی، یک محصول کوچک فوق‌العاده است که می‌توانید با یک دست از آن بنوشید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ماسک مو

Contigo – Transit

ماگ برندContigo  اکنون یکی از پرکارترین برندها در بازار لیوان های مسافرتی است و Auto-Seal Transit بهترین مدل در خط تولید آنهاست. لیوان های آب بندی خودکار، برای استفاده در میز کار، در محیط شلوغ یا هنگام رانندگی عالی هستند. اساساً ریختن چیزی از این لیوان در حالی که در حال نوشیدن از آن هستید غیرممکن است و دهانه مانع از جمع شدن قطره‌ ها به شکلی که در طرح‌ های دیگر دیده می شود، وجود ندارد.

لیوان ‌های Contigo نشان‌دهنده چیزی است که واقعاً به پایه ‌ای برای عملکرد لیوان مسافرتی تبدیل شده است. برای تست کردن ماگ برند Contigo ، لیوان باید به راحتی با یک دست قابلیت نوشیدنی داشته باشد و در عین حال از ریختن آن جلوگیری کند، باید راحت ‌تر تمیز شود و برای مدت طولانی‌ تری گرم بماند.

Camelbak – Forge که اکنون متوقف شده است تنها مدلی بود که در کل کاربرد بهتری داشته و در حفظ گرما بهترین عملکرد را داشت، این در حالی است که که Thermos – Sipp حفظ گرما بسیار بهتری دارد اما نشت را متوقف نمی کند.

ماگ برند Contigo تنها با یک شکاف سطحی در پوشش دهانه که به راحتی جدا می شود، از آزمایش سقوط ده فوتی ما جان سالم به در برد. آن پوشش، یک امتیاز جالب است. یک چرخش سریع دهانه آبخوری را می پوشاند تا آلودگی وارد محفظه نشود که این یک امتیاز خوب است.

مکانیزم Auto-Seal در جلوگیری از ریزش بی‌نظیر است، اما Transit در تست غلتشی ۳۰ دقیقه‌ای قدری از مایعات را از دست داد. این یک نتیجه خوب است، اما نه به خوبی مهر و موم Thermos – Sipp. اگر می‌خواهید یک لیوان را در کیفتان بگذارید، این انتخاب بدی نیست، اما ما آن را در یک سفر تمام روز با یک بار کامل قهوه داخل کوله پشتی نمی‌بریم.

ماگ برندContigo

تست دمای ماگ ها

در آزمایش دمای ما در مقایسه با ماگ برند Contigo ، Transit تنها ۳۴ درجه فارنهایت گرما را در ساعت اول از دست داد، در حالی که مدل پایه Contigo – West Loop 40 گرما را بیشتر حفظ نمود، بنابراین تفاوت حداقل قیمت در این ماگ ها، کاملا منطقی است.

این هنوز یک تفاوت عمده با لیوان های Thermos و Zojirushi است که کمتر از نیمی از گرمای خود را در یک زمان از دست دادند. نتیجه Transit مطابق با دیگر لیوان هایی با دهانه گشاد، خوب است. یکی از اشکالات طراحی ماگ برند Contigo مکانیسم مهر و موم است.

پیشنهاد مطالعه :خرید پنکه های کوچک شارژی

تمیز کردن آن دردسر دارد. اگر ماشین ظرفشویی دارید یا فقط چای شفاف می نوشید، احتمالاً هرگز با این مشکل نخواهید داشت، اما همچنان همواره بررسی کنید که چیزی در فنرها و اهرم های داخل این درب گیر نکند. درب این ماگ، تنها بخشی است که باید در ماشین ظرفشویی قرار دهید، اما شست و شوی بدنه با دست دشوار نیست.

در کل، این یک لیوان عالی با میراث طولانی طراحی خوب است و اگر زمانی نیاز به نوشیدن قهوه خود در مکانی دارید که ریختن آن فاجعه است، این یک انتخاب عالی است. Contigo – Auto-Seal Transit برای نوشیدن یک دست آسان است بدون اینکه شما را در برابر ریختن آسیب‌پذیر کند.

ماگ برندContigo

خرید انواع ماگ

اگر به دنبال یک لیوان مقرون به صرفه هستید که به سرعت نشکند، Transit از هر دو جنبه بسیار خوب است. تمیز کردن تنها نقطه ضعف در این طراحی است. فنرهایی که دهانه ماگ برند  Contigo را می‌بندند در نوشیدنی شما غوطه‌ ور می‌شوند و برای شستشو نمی‌توان آنها را جدا کرد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند های معتبر ساعت زنانه

برای حمل ایمن در کیف، Transit از همه بهتر بود، اما پس از نیم ساعت در چرخه، مقداری نوشیدنی به بیرون نشت کرد. برای خرید این محصولات از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]