تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۰۳

خرید ساعت هوشمند لمسی

نویسنده : تیم محتوا

امروزه، بهترین ساعت های هوشمند، پیشرفته تر از همیشه هستند. آنها اکنون همه چیز را در یک دستگاه کوچک دارند که شامل یک ردیاب جامع سلامت و تناسب اندام، کیف پول دیجیتال و یک افزونه تلفن هوشمند می باشد. این در حالی است ممکن است حتی تلفن هوشمند شما در نزدیکی شما نباشد. شما می توانید ساعت هوشمند لمسی خود را از طریق آمازون خرید کنید. کارشناسان زاکولا می توانند خدمات لازم را در اینباره به شما ارائه کنند.

امکانات ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند امروزی می توانند ضربان قلب شما را اندازه گیری کنند، ارتفاعات را تشخیص دهند و در صورت سقوط به طور خودکار، شما را به خدمات اضطراری متصل کنند. البته، بهترین ساعت هوشمند لمسی را می‌توان سفارشی کرد، از بندشان گرفته تا صفحه، تا به بهترین شکل، با شخصیت شما مطابقت داشته باشند.

همچنین می‌توانید برای راهنمایی‌های بیشتر در مورد یافتن بهترین مدل برای خود، به راهنمای خرید ساعت هوشمند ما مراجعه کنید. و اگر ماموریتی برای صرفه جویی در هزینه های خود دارید، حتما به مدل های انواع ساعت هوشمند نگاه کنید.

ساعت هوشمند لمسی

 اپل واچ سری ۸

اپل واچ ۸ بهترین ساعت اپل است. این یک ارتقاء بزرگ نسبت به اپل واچ سری ۷ از نظر ویژگی ها نیست، اما همان طراحی عالی و صفحه نمایش بزرگتر را دارد. چیزی که بین اپل واچ سری ۸ و سری ۷ وجود دارد، حسگر دمای پوست است که می تواند چرخه و ردیابی باروری و همچنین ردیابی خواب را به شما اطلاع دهد.

سری ۸ همچنین با حالت کم مصرف که مدت ها مورد انتظار بود راه اندازی شد که می تواند عمر باتری آخرین ساعت اپل را تا ۳۶ ساعت افزایش دهد. علاوه بر این، اپل واچ ۸ دارای یک ویژگی جدید تشخیص تصادف است که از حسگرهای حرکتی بهبود یافته برای کمک فوری در زمانی که ممکن است بیشتر به آن نیاز داشته باشید، استفاده می کند.

در غیر این صورت، اپل واچ سری ۸ یک ردیاب سلامت و ابزار ارتباطی با امکانات کامل است. با watchOS 9، این ساعت هوشمند لمسی، جدیدترین و بهترین تجربه اپل واچ را در خود جای داده است. چه بخواهید یک ساعت هوشمند برای ورزش کردن، پاسخ دادن به تماس‌ها در مچ دست یا استفاده از بهترین برنامه‌های اپل واچ داشته باشید، این بهترین ساعت هوشمند برای شماست.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ایربادهای انکر

Samsung Galaxy Watch 5

این مدل از ساعت های هوشمند سامسونگ، از سنسور جدید دمای پوست بهره برده و دارای صفحه نمایش مقاوم تر در مقابل خش بوده و عمر طولانی تری برای باتری در نظر گرفته شده است. این بهترین ساعت هوشمند لمسی سامسونگ تاکنون است، زیرا در حالی که تفاوت زیادی بین گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۴ وجود ندارد، این تغییرات دستگاهی را که قبلاً یک دستگاه عالی بود، بسیار بهتر کرده است.

اگرچه خوانش دمای پوست هنگام راه اندازی کار نمی کند، چیزهای زیادی در مورد گلکسی واچ ۵ وجود دارد. باتری آن می تواند دو روز کامل دوام بیاورد و از ۰ درصد در ۳۰ دقیقه تقریباً ۵۰ درصد شارژ شود. این ساعت سامسونگ، دارای مزایای بیشتری نیز می باشد، از جمله Google Assistant و قابلیت همکاری بهتر با سایر دستگاه های سامسونگ است. برای ویژگی‌های GPS بیشتر و حتی عمر باتری طولانی‌تر، Samsung Galaxy Watch 5 Pro را بررسی کنید.

ساعت هوشمند لمسی

Google Pixel Watch

Google Pixel Watch  بهترین ساعت هوشمند لمسی برای کاربران گوشی پیکسل است. اگرچه این یک دستگاه نسل اول است، طراحی تمیز، مجموعه کاملی از برنامه‌های Google و ردیابی تناسب اندام که توسط پلتفرم Fitbit طراحی شده است، یک ساعت هوشمند قابل قبول را ایجاد می‌کند.

از بسیاری جهات، Pixel Watch  بهترین مدل است و تجربه درجه یک Wear OS را با ردیابی سلامت کامل Fitbit که با عضویت Fitbit Premium بیشتر بهبود یافته است، متصل می کند. اما جایی برای بهبود وجود دارد.

قاب‌های ضخیم و گزینه اندازه منحصر به فرد ممکن است برخی از کاربران را از نظر طراحی منصرف کند، در حالی که متوجه شدیم عمر باتری در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند Fitbit نا امیدکننده است. با این حال، پیکسل واچ به اندازه کافی از دیگر انواع ساعت‌ هوشمند لمسی اندروید متمایز است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند تامی هیلفیگر

Apple Watch SE (2022)

اپل واچ SE نوعی دستگاه هیبریدی است که طراحی قدیمی اپل واچ را با چیپست اپل واچ سری ۸ متصل می کند. این ساعت هوشمند تمام ویژگی های سری ۸ را ندارد، اما همچنان به دلیل ردیابی تناسب اندام و ویژگی های ایمنی عالی خود متمایز است. همچنین یک گزینه LTE ارائه می دهد که آن را به انتخاب خوبی برای کسانی که علاقه مند به آزمایش Family Setup هستند تبدیل می کند.

هنگام انتخاب بین Apple Watch Series 8 و Apple Watch SE (2022)، تصمیم نهایی شما این است که بخواهید مبلغ اضافی برای نمایشگر روشن تر با گزینه همیشه روشن، مانیتور ECG و دمای پوست خرج کنید. یک نمایشگر بزرگتر اگر این ابزارها برای شما مشکل ساز نیستند، SE یک گزینه بسیار توانا برای کاربران آیفون است.

حتی واچ  OS 9، به‌روزترین نرم‌افزار اپل واچ را با حالت کم مصرف، صفحه‌های ساعت جدید، رابط تمرینی ارتقا یافته، ابزار قطب‌نمای بازطراحی‌شده و برنامه جدید دریافت می‌کند. این ساعت هوشمند لمسی را می توانید از آمازون با قیمت مناسب تهیه کنید.

ساعت هوشمند لمسی

Fitbit Sense 2

در مقایسه با Fitbit Sense اصلی، Sense 2  دارای طراحی ارتقا یافته، رابط و حسگر EDA است که جامع‌ترین ساعت هوشمند لمسی فیت‌بیت را تا کنون ساخته است. به لطف تجزیه و تحلیل سلامت پیشرفته و ادغام عمیق با Fitbit Premium، Sense 2  با قیمت مناسب نیز از برتری در ردیابی تناسب اندام نسبت به بسیاری از بهترین ساعت های هوشمند در این لیست برخوردار است.

به‌روزرسانی حسگر تشخیص استرس EDA (فعالیت الکترودرمال) نقش بزرگی در موفقیت دستگاه ایفا می‌کند. این سنسور که اکنون cEDA نامیده می‌شود، سطح استرس یا پاسخ ‌های افزایش‌یافته را در طول روز کنترل کرده و کاربر را وادار به انجام آن می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی پوما

نظارت بر خلق و خو با اعلان‌های Body Response. با این حال، پشتیبانی اضافه شده برای Google Wallet و Google Maps، در حالی که ارتقاهای مفیدی دارند، برای Fitbit Sense 2 در هنگام راه اندازی در دسترس نخواهد بود. به طور عجیبی هیچ پشتیبانی از برنامه شخص ثالث نیز وجود ندارد.

با این حال، Sense 2  برای ساعت هوشمند لمسی که به شما کمک می کند با احساس خود در تماس باشید، موفق است. می توانید این ساعت های کاربردی را از آمازون خرید کنید. زاکولا برای تحویل کالای شما در ایران، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود