خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

سرمایه‌گذاری روی دوربین‌های بدون آینه یا DSLR برای فیلم‌سازان آماتوری که می‌خواهند بدون صرف هزینه‌های گزاف برای تجهیزات ویدئویی حرفه‌ای، فیلم‌های باکیفیت تولید کنند، گزینه مناسبی است. بسیاری از عکس‌ها و دوربین‌های هیبریدی موجود در بازار دارای قابلیت ضبط ویدیوی داخلی چشمگیر هستند و از انواع فرمت‌های ضبط، کدک‌ها و پروفایل‌های تصویر پشتیبانی می‌کنند. خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم می تواند ابزاری مناسب را برای شما فراهم کند.

دوربین فیلمسازی

به طور کلی، زمانی که به دنبال دوربین فیلمسازی می گردید، باید رزولوشن ویدئو و گزینه های نرخ فریم دوربین را در نظر بگیرید، خواه تثبیت کننده تصویر درون بدنه (IBIS) داشته باشد یا نه، و ویژگی های طراحی مانند اسلات کارت حافظه دوگانه و درگاه هایی برای اتصال وسایل جانبی مانند میکروفون یا ضبط کننده خارجی البته، ترجیحات بودجه و ارگونومیک نیز در تعیین اینکه کدام دوربین برای شما بهترین است، نقش مهمی دارد.

این مقاله بر روی  دوربین‌های ترکیبی با ویژگی‌های ویدیویی پیشرفته برای کسانی که به دنبال شروع فیلمبرداری هستند تمرکز دارد. همچنین توجه داشته باشید که لنز انتخابی شما به طور قابل توجهی بر عملکرد دوربین از جمله عملکرد تثبیت کننده و فوکوس خودکار تأثیر می گذارد.

خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

بهترین دوربین برای فیلمسازی

فوجی فیلم X-H2S

فوجی فیلم X-H2S یکی از توانمندترین دوربین های عکاسی فوجی فیلم در رنج قیمتی مناسب برای علاقه مندان به فیلم سازی است. سنسور ۲۶ مگاپیکسلی آن دارای طراحی انباشته‌ای است که جلوه شاتر غلتکی را در فیلم‌ها کاهش می‌دهد و به مطمئن‌ترین فوکوس خودکار فوجی‌فیلم امکان می‌دهد.

این دوربین می تواند ۶.۲k فیلم را از تمام ارتفاع و عرض سنسور ضبط کند و یکی از معدود دوربین های مصرف کننده ای است که می تواند ویدیو را از یک بازخوانی ۱۴ بیتی ضبط کند، به این معنی که دامنه دینامیکی و تونال وسیع تری دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، تا ۶۰ فریم در ثانیه در ۴k بدون برش ضبط می‌کند و حتی دارای یک گزینه ضبط اسلوموشن است که ۴k  با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه ضبط می‌کند. جدا از قابلیت ضبط داخلی فوق العاده، این دوربین مانند یک مخزن ساخته شده است.

این دوربین های عکاسی فوجی فیلم، تمام پورت های مورد نیاز برای لوازم جانبی ویدئو را دارد، از جمله یک پورت HDMI با اندازه کامل برای اتصال یک ضبط کننده خارجی سازگار. حتی بدون ضبط‌کننده خارجی، پشتیبانی از کدک داخلی دوربین فوق‌العاده است، با پشتیبانی از فرمت‌های Apple ProRes برای ضبط ویدیویی با کیفیت بالاتر با فشرده‌سازی کمتر و این تنها چیزی است که X-H2S برای فیلم‌سازان ارائه می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه :صندل های برند کروکس

Fujifilm X-H2

اگر Fujifilm X-H2 خارج از محدوده قیمت شما است، Fujifilm X-T4 یک ابزار همه کاره فوق العاده برای علاقه مندان است که برای عکاسی و فیلمبرداری به طور یکسان عملکرد خوبی دارد. در حالی که آنها آن را با دوربین Fujifilm X-T5 با وضوح بالاتر جایگزین کرده‌اند، X-T4 هنوز یک انتخاب عالی با برچسب قیمت کمتر است.

این دوربین های عکاسی فوجی فیلم با یک سنسور ۲۶ مگاپیکسلی و چندین پروفایل شبیه سازی فیلم، می توانید نتایج شگفت انگیزی را مستقیماً از دوربین دریافت کنید. بعلاوه، عکاسی پشت سر هم با سرعت ۱۲ فریم در ثانیه (یا تاول زدن ۲۰ فریم در ثانیه هنگام استفاده از شاتر الکترونیکی) و یک سیستم فوکوس خودکار مناسب، آن را به انتخابی عالی برای سوژه های سریع تر تبدیل کرده است.

خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

دوربین عکاسی X-T4

برخلاف X-H2، دارای شماره گیری های اختصاصی نوردهی است که تنظیم تنظیمات را در حین حرکت آسان می کند و قابل حمل تر است. در بخش ویدیو هم کار ساده ای نیست. اگرچه محدود به نمونه برداری فرعی ۴:۲:۰ است، اما می تواند ویدیوهای ۴k 10 بیتی ۶۰ فریم بر ثانیه را به صورت داخلی ضبط کند و برخلاف تکرارهای قبلی، X-T4 دارای تثبیت کننده جابجایی حسگر داخلی است که به کاهش لرزش دوربین کمک می کند.

در نهایت، طراحی نسبتا قابل حمل X-T4، صفحه های نوردهی اختصاصی و عمر باتری عالی، آن را به یک دوربین هیبریدی جذاب برای علاقه مندان تبدیل کرده است.

Fujifilm X-S10

Fujifilm X-S10  یکی از بهترین دوربین های عکاسی فوجی فیلم سطح ابتدایی است. این دوربین از همان سنسور ۲۶ مگاپیکسلی موجود در X-T4 استفاده می‌کند، اما بدنه ساده‌تر و قابلیت‌های ویدیویی کمتری دارد (در اینجا ویدیوی ۱۰ بیتی داخلی وجود ندارد).

کاربران قدیمی فوجی‌فیلم ممکن است از تعویض صفحه‌های نوردهی اختصاصی با شماره‌گیر حالت معمول‌تر ناامید شوند. با این حال، دوربین را برای کاربران جدید در دسترس‌تر می‌کند و دسته بزرگ‌تر یک افزودنی خوش‌آمد است.

در اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، از جمله تثبیت کننده تصویر درون بدنه و صفحه نمایش با زاویه متغیر که برای وبلاگ نویسی عالی است. کیفیت تصویر خارج از دوربین نیز طبق معمول فوجی فیلم عالی است.

این دوربین های عکاسی فوجی فیلم نسبت به X-T4 گران‌تر عمر باتری بدتری دارد و سرعت انفجار مکانیکی آن در ۷ فریم بر ثانیه محدود شده است، اما با توجه به قیمت پایین‌تر آن، دوربین هنوز هم ارزش زیادی دارد. طرح کنترل ساده آن، آن را به یکی از بهترین دوربین های فوجی فیلم برای مبتدیان تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین پنکه های جیبی

مقایسه اجمالی دوربین ها

اگر به دنبال چیزی قابل حمل هستید، اما همچنان می خواهید لنزهای قابل تعویض انعطاف پذیر باشد، Fujifilm X-T30 II بهترین گزینه شما است. این دوربین از همان سنسوری استفاده می‌کند که در Fujifilm X-S10 در بالا یافت می‌شود، بنابراین کیفیت تصویر عالی را مستقیماً از دوربین دریافت خواهید کرد.

تفاوت بزرگ در اینجا در طراحی است. X-T30 II با بدنه ای بسیار جمع و جور و سبک وزن، به راحتی در حال حرکت است، مخصوصاً وقتی با یک لنز پرایم کوچک متصل شود. برخلاف X-S10، در اینجا شماره‌گیری‌های نوردهی را نیز دریافت می‌کنید، بنابراین تجربه عکاسی قدیمی فوجی را به دست می‌آورید که تنظیمات را آسان می‌کند.

صفحه نمایش کج این دوربین های عکاسی فوجی فیلم نیز برای عکاسی در سطح کمر عالی است. همچنین ارزان‌تر از X-S10 است، اما سیستم فوکوس خودکار آن نسبت به برادران رده بالاتر خود سازگاری کمتری دارد. با این حال، اگر به چیزی قابل حمل تر برای عکاسی در سفر یا خیابان نیاز دارید، این یک انتخاب عالی است.

خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

ابزاری مفید برای عکاس

دوربین عکاسی می تواند یک ابزار عالی برای عکاس باشد، به خصوص برای عکاسی در سفر یا خیابان. سری X100 فوجی‌فیلم مدت‌هاست که در میان عکاسان حرفه‌ای و خیابانی مورد علاقه بوده است و Fujifilm X100V بهترین این دسته است.

با طراحی شیک به سبک مسافت یاب، این دوربین های عکاسی فوجی فیلم نسبتا جمع و جور و خوش ساخت است، با یک لنز عالی که برای شرایط کم نور مناسب است. اگرچه تقاضای اخیر باعث کمبود سهام و افزایش قیمت شده است، X100V ارزش تبلیغات را دارد. اگر بتوانید آن را به دست آورید.

پیشنهاد مطالعه :ساعت های زنانه آنه کلین

X100V با استفاده از همان سنسور ۲۶ مگاپیکسلی مانند سایر دوربین‌های فهرست شده در اینجا، دارای لنز پرایم داخلی واضح و منظره یاب هیبریدی منحصربه‌فرد است. یک سوئیچ را بچرخانید و از یک فاصله یاب نوری به یک منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا تبدیل می شود و به شما امکان می دهد با محیط اطراف خود درگیر شوید یا آنچه را که دوربین شما در زمان واقعی مشاهده می کنید، ببینید.

البته عمر باتری با دوربین های کامپکتی مانند این زیاد نیست، اما اگر به دنبال یک دوربین همه کاره قابل حمل برای در حرکت هستید، بهتر از این نمی شود.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]