تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۱۷

بهترین مارک دستکش کوهنوردی

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال بهترین مارک دستکش کوهنوردی هستید تا در این فصل، بتوانید از آن بهترین استفاده را ببرید، می توانید در اینجا، برندهای معتبری را بیابید. این دستکش های زیبا که کاربردی هستند، از برندهای مطرح و شناخته شده جهانی بوده و دارای قیمت و کیفیت مناسبی هستند. ضمن آنکه می توانید آن را با تخفیف های بلک فرایدی در آمازون خرید کنید. در این خصوص، کارشناسان زاکولا، شما را یاری می کنند.

دستکش کوهنوردی petzl cordex

دستکش‌های Petzl Cordex مدل‌های محبوب، برای خط کشی و راپلینگ هستند. آنها دارای یک کف چرم تقویت شده با پشتی نایلونی قابل تنفس می باشند که بدون به خطر انداختن راحتی، محافظت را به حداکثر می رساند. ما متوجه شدیم که تقویت‌کننده‌های چرمی به‌خوبی قرار گرفته‌اند و مفید هستند، به‌ویژه در انگشت اشاره هر دست، جایی که در هیچ مدل دیگری از محافظت اضافی برخوردار نیست. این ناحیه در هنگام کار با طناب و راپل ساییده می شود، بنابراین، ما از طراحی متفکرانه آن استقبال کردیم.

پشت دستکش کوهنوردی Cordex علاوه بر داشتن پوشش چرمی بادوام، کاملاً مصنوعی است. این گزینه آن‌ها را بسیار سبک‌تر و تنفس‌پذیرتر از مدل‌های چرمی با انگشت کامل می‌کند. قابلیت تنفس به خصوص در روزهای گرم که دستکش چرمی احساس گرفتگی می کند و به طور بالقوه باعث ایجاد تاول می شود، بسیار خوب است. تعادل دوام و تنفس ارائه شده توسط Cordex قابل تحسین است. آنها نسبتاً راحت تر از Black Diamond Transition بوده و بسیار راحت تر از Metolius Belay تمام چرمی هستند.

دستکش کوهنوردی

دستکش سنگ نوردی نیم انگشتی Black Diamond

اگر به دنبال مدلی سبک وزن و راحت و قابل تنفس هستید، دستکش های نیمه انگشتی Black Diamond Crag  چیزهای زیادی برای ارائه دارند. آنها کاملاً مصنوعی هستند و برای هوای گرم و بالا رفتن از دیوارهای بزرگ کوتاه تر مناسب هستند.

این دستکش کوهنوردی دارای دو حلقه مختلف برای گیره بر روی کارابین ها بوده و کمی بالشتک روی بند انگشتان دارند که برای طناب زدن خوب است. دستکش های Crag Half-Finger به طور قابل توجهی راحت تر و قابل تنفس تر از همتایان چرمی خود هستند که محافظت بیشتری را ارائه می دهند اما در شرایط گرم احساس گرفتگی می کنند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی Kelme

نقطه ضعف اصلی Crag Half-Finger این است که برای استفاده طولانی مدت بسیار بادوام نیستند. با وجود اینکه برای چند صعود بزرگ خوب کار می کنند، اما دستکش‌های Crag Half-Finger به سرعت در اثر راپل فرسوده می‌شوند و بعد از چند ماه استفاده، باید آن‌ها را تعویض کنید.

آنها هنگام راپلینگ محافظت زیادی ندارند، زیرا کف دست ها نازک هستند و گرمای زیادی را از اصطکاک طناب منتقل می کنند. اگر به دنبال یک دستکش بدون انگشت سنگین هستید، دستکش کوهنوردی متولیوس یک گزینه تمام چرمی است، اما نسبت به Crag Half-Finger راحت تر است.

دستکش کوهنوردی

ocun crack glove glove glove top Pick Award

برای اسپلیترهای درشت، دستکش کوهنوردی ترک Ocun مدل های مورد علاقه ما بودند. آنها به طور متفکرانه ساخته شده اند و بهترین تعادل دوام و حساسیت را در بین دستکش های ترک، ارائه می دهند. پس از بالا رفتن از چند هزار پا از شکاف های سنگی و پلاستیکی، به سختی تلاش کردیم تا عیب های زیادی را در آنها پیدا کنیم.

آنها جایگزین بسیار خوبی برای دستکش های نواری هستند و حجم زیادی به دستان شما اضافه نمی کنند. دوام و باریکی Ocun بهتر از هر دستکش کوهنوردی دیگری، متعادل می کند. مدل‌های قبلی مانند دستکش شکافنده تحقیقاتی در فضای باز و دستکش Climb X Super Crack در مقایسه با Ocun Crack Glove به ترتیب بیش از حد شل یا بیش از حد حجیم بودند.

تنها ویژگی دشوار Ocun بسته شدن مچ آنها بود که بستن آن می تواند چالش برانگیز باشد. تسمه های نوار چسب در زیر پشتی لاستیکی قرار می گیرند و در حین بالا رفتن از مسیر خارج می شوند. برای سایزبندی، Ocun نسبتاً کوچک است و توصیه می‌کنیم یک دستکش کوهنوردی سایز بزرگ‌تر از آنچه معمولا می‌پوشید سفارش دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ

علیرغم اینکه Ocun گران‌ترین دستکش کوهنوردی است، عملکرد بی‌نظیری ارائه می‌دهد و ثابت کرده است که برای صدها و صدها زمین بادوام است. هنگامی که صحبت از کرک نوردی به میان می آید، Ocun هم از نظر راحتی و هم از نظر محافظت از دست بی نظیر است.

Black Diamond Transitions

دستکش کوهنوردی Black Diamond Transition با طراحی محکم و چرم دوخته شده و ساختار مصنوعی، از بادوام‌ترین و راحت‌ترین دستکش‌هایی هستند که ما آزمایش کردیم. آنها از نظر راحتی و دوام با Petzl Cordex رقابت کردند اما فقط کمی متفاوت هستند. پشتی مصنوعی کشسان و محافظ بند چرمی عالی است که قابل تنفس بوده اما شل نمی شود.

دستکش‌های Transition برای مدل‌های تمام انگشتی ماهرانه هستند، اما به اندازه Cordex، که سبک‌تر هستند و از انگشتان و کف دست‌ها محافظت بیشتری می‌کنند، ماهرانه نیستند. دستکش‌های Transition کوچک هستند.

دستکش کوهنوردی

Great Durability and Comfort for Aid Climbing

این دستکش کوهنوردی سیاه، مدل چرمی نیم‌انگشتی هستند که برای بالا رفتن از دیوارهای بزرگ مناسب می باشند. با وجود ساختار چرمی، نسبتاً نازک هستند و به سرعت در هم می‌شکنند. این باعث می شود که آنها بسیار راحت تر از دستکش کوهنوردی متولیوس باشند، اما دوام کمتری نیز دارند.

مانند سایر مدل‌های چرمی، وقتی دست‌های شما عرق می‌کند و بعد از استفاده طولانی مدت شکننده می‌شوند، به خوبی نفس نمی‌کشند. آنها رقابت مناسبی در دوام و راحتی بین مدل های سبک وزن بلک دیاموند کرگ نیمه انگشتی و مدل های متولیوس کوهنوردی ضد بمب ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین خمیردندان های سفید کننده

در صورتی که قصد خرید انواع دستکش کوهنوردی را دارید، می توانید آن ها را در مارک های مختلفی در آمازون جستجو کرده و متناسب با بودجه و سلیقه خود، گزینه دلخواه خود را با تخفیف های هیجان انگیز این سایت خرید کنید. در این خصوص، کارشناسان زاکولا شما را یاری کرده و ضمن نهایی کردن سفارش شما در آمازون، محصول را نهایتا در آدرس ایران به شما تحویل خواهند داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود