بهترین مارک های ساعت مچی کرونوگراف

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در صورتی که به دنبال مارک های ساعت مچی کرونوگراف جدید هستید، می توانید در اینجا آن ها را جستجو نمایید. در سال گذشته، برندهای بزرگ ساعت سازی، طرح های متنوعی را به بازار راهی کرده اند که هر یک دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد است. برای خرید این ساعت های فوق العاده، می توانید از کارشناسان زاکولا کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند کفش Ecco

AIRAIN TYPE 20 RE-EDICION

ساعت‌های Type XX یا Type 20 مدت ‌ها منبع الهام برندهایی بوده ‌اند که زمانی در ساخت قطعات ساخته شده برای خلبانان فرانسوی نیروهای نظامی نقش داشتند. اگرچه در سال‌های اخیر، مدل‌های زیادی را دیده‌ایم که از این مدل‌ها الهام گرفته‌اند، اما هیچ‌کدام استایل واقعاً وفادار را نشان نمی‌دهند.

یکی از مارک های ساعت مچی کرونوگراف که اخیرا احیا شده بود با Airain Type 20 Re-Edition فوق‌العاده وفادار دوباره ظاهر شد. این برند با به‌ روزرسانی‌های بسیار کم در مقایسه با مدل اصلی، مزیت مطلق یک ساعت را ارائه می‌کند.

اگر به کرنوگراف‌ های خلبان نظامی و به‌ویژه ساعت‌های نوع ۲۰ علاقه‌مند هستید، سخت است که عاشق این مدل نشوید. این ساعت در داخل یک حرکت خوب وجود دارد. چرخش با دست پیچ خورده توسط La Joux-Perret و اجرای کلی بسیار تمیز است.

این ساعت از مارک های ساعت مچی کرونوگراف دارای بدنه فولادی ۳۹.۵ میلی متر، کریستال هسالیت گنبدی، قاب دو طرفه با مقیاس شمارش معکوس ۱۲ ساعت، ۵۰ متر مقاوم در برابر آب، صفحه مات به رنگ قهوه ای یا مشکی، کرونوگراف چرخش چرخ دستی توسط La Joux-Perret، ۴ هرتز، ذخیره توان ۶۰ ساعت و بند جیر چرمی است.

مارک های ساعت مچی کرونوگراف

CZAPEK ANTARCTIQUE RATTRAPANTE

همانطور که گفته شد، ما در اینجا پیچیدگی کرنوگراف را پوشش می دهیم و این به معنای تعداد زیادی ساعت مختلف است. اکنون به سراغ ساعت های بزرگ می رویم، با ساعتی از یک ساعت ساز مستقل، با حرکتی خیره کننده، پیچیده و فوق العاده که Czapek Antarctique Rattrapante نام دارد.

این نسخه جدید مارک های ساعت مچی کرونوگراف که بر اساس ساعت ورزشی لوکس این برند با دستبند یکپارچه ساخته شده است، دارای دو ویژگی اضافی است. یک حرکت چند ثانیه ای که اغلب به عنوان اوج فناوری کرنوگراف در نظر گرفته می شود و دیگری حرکتی که به صورت وارونه توسعه یافته است. قطعات کرنوگراف، چرخ دنده ها، اهرم ها، چرخ های ستون، گیره های rattrapante کاملاً از طریق صفحه باز شده قابل مشاهده هستند.

این ساعت با بدنه فولادی ۴۲.۵ میلی‌متری، جعبه شیشه‌ای کریستال یاقوت کبود، مقاوم در برابر آب تا عمق ۱۲۰ متری، صفحه روباز با عقربه‌های ساعت و دقیقه شمشیر آبی رنگ، کالیبر اختصاصی SXH6 ساخته شده با مشارکت Chronode، کرنوگراف خودکار تقسیم‌ ثانیه، ۴ هرتز، ۶۰ ساعت ذخیره انرژی و دستبند فولادی ضد زنگ یکپارچه همراه است

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند آرایشی Rare Beauty

کرونوگراف IWC PILOT “Tribute TO 3705”

با این مدل ساعت از مارک های ساعت مچی کرونوگراف ، ظاهری بسیار جذاب را بدست خواهید آورد. IWC Fliegerchronograph Keramik در سال ۱۹۹۴ به عنوان کرونوگراف خلبانی ۳۷۰۵ شناخته می شود. کرونوگراف فلایگر جدید در رنگ سیاه و سفید عرضه شده است.

قاب ۴۱ میلی‌متری از مواد پیشرفته این برند، ترکیبی به نام سراتانیوم، بهره می‌برد. یکی دیگر از به‌روزرسانی‌هایی که به نسخه کرونوگراف IWC Pilot’s Tribute to 3705 با استعداد قدیمی خود اعطا می‌کند، شماره‌گیر است. به این ترتیب، IWC به این مدل جدید ویژگی ‌های ساعت‌های اولیه FliegerChronograph را داده است، مخصوصاً برای عقربه‌ها و شاخص‌ها این گونه است.

در زیر صفحه این ساعت از مارک های ساعت مچی کرونوگراف ، کالیبر ۶۹۳۸۰ یک کرونوگراف خودکار یکپارچه داخلی است. نتیجه، بدون شک، نمونه ای از عصر ابزاری ساعت های IWC Flieger است. این ساعت با قاب مات مشکی ۴۱ میلی‌ متری، قاب پشتی در سراتانیوم، کریستال یاقوت کبود، ۶۰ متر مقاوم در برابر آب، کرنوگراف چرخ اتوماتیک، ۴ هرتز، ذخیره برق ۴۶ ساعته و بند مشکی بند گوساله همراه است.

مارک های ساعت مچی کرونوگراف

OMEGA SPEEDMASTER MOONWATCH PROFESSIONAL

در ابتدای سال جاری، امگا نمادین ترین ساعت خود، Speedmaster Moonwatch را بازسازی کرد، مدلی که از اواخر دهه ۱۹۶۰ عملاً دست نخورده بود. چگونه چنین ساعت نمادینی را به روز می کنید، بدون اینکه پایگاه طرفداران آن را خراب کنید؟ خوب، شما همان کاری را که امگا امسال انجام داده است، با تغییر به معنای واقعی کلمه همه چیز انجام می دهید، اما با جزئیات بسیار دقیق، بنابراین ظاهر اصلی این ساعت از مارک های ساعت مچی کرونوگراف دست نخورده باقی می ماند.

اما همه چیز هوشمندانه ارتقا یافته است. ظاهر قدیمی تر است و صفحه پله ای، قاب با ارجاعات تاریخی، کیفیت کلی بهبود یافته است، یک دستبند جدید نصب شده است و مهمتر از همه، حرکت معماری اصلی را حفظ می کند اما با فناوری قرن بیست و یکم هم محور، کرنومتر، ضد مغناطیسی را حفظ کرده است.

این ساعت، قاب فولادی ۴۲ میلی‌متری، کریستال یاقوت کبود گنبدی، صفحه مشکی مات، کالیبر ۳۸۶۱، کرنوگراف دستی با کلاچ افقی ذخیره انرژی ۳ هرتز، دستبند استیل ضد زنگ با بند تاشو را در خود دارد و از مارک های ساعت مچی کرونوگراف می باشد.

مارک های ساعت مچی کرونوگراف

PARMIGIANI FLEURIER TONDA PF SPLIT

این یک ساعت رویایی معمولی است. همه چیز در اینجا بیش از حد، فوق العاده لوکس، پیچیده و همراه با جزئیات است. بر اساس مجموعه جدید ساعت های ورزشی لوکس Tonda PF با دستبندهای یکپارچه، مدل برتر این کرونوگراف Split Seconds را نشان داده است.

در این ساعت از مارک های ساعت مچی کرونوگراف ، قاب و دستبند از پلاتین ساخته شده اند و صفحه نیز با سطح سندبلاست تصفیه شده آن از پلاتین ساخته شده است. یک ساعت سنگین و نسبتا بزرگ، لزوماً شجره نامه خود را فریاد نمی زند، تا زمانی که ساعت را برگردانید و به حرکت باشکوه PF361 Chronor نگاه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین برندهای هدفون گردنی

تقریباً به طور کامل از رزگلد ساخته شده است، این یک کرونوگراف rattrapante پیشرفته با فرکانس ۵ هرتز است. دوم، دکوراسیون خیره کننده است. با این حال، حداقل می توان گفت که قیمت نسبتاً بالایی دارد. این ساعت با قاب پلاتین ۴۲ میلی‌متری، کریستال یاقوت کبود، ۱۰۰ متر مقاومت در برابر آب، صفحه پلاتین جامد سندبلاست شده، کالیبر PF361، کرونوگراف ‌پیچ شده با چرخ‌ های ستونی، ۵ هرتز، ذخیره انرژی ۶۵ ساعت و پلاتین یکپارچه همراه است. برای خرید این ساعت از مارک های ساعت مچی کرونوگراف می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]