تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۱۹

اسباب بازی های آموزشی کودک

نویسنده : تیم محتوا

اسباب بازی های آموزشی کودک، فرزند شما را برای مدت طولانی تری درگیر خود می کند، زیرا مغز او را تشنه تحریک عصبی کرده و تغذیه می کند. کودک شما یک یادگیرنده طبیعی است و بهترین اسباب بازی ها آنهایی هستند که می تواند از آنها بیاموزد، در حالی که از آنها لذت می برد و با آنها سرگرم می شود.

اسباب بازی فکری

مهمتر از آن، تاثیر اسباب بازی های آموزشی مادام العمر است. این اسباب‌بازی‌ها می‌توانند به او در خواندن، ریاضیات و علوم کمک کنند. آنها عشق او را به یادگیری پرورش می دهند، مهم ترین نگرشی که باعث می شود فرزند شما باهوش رشد کند. یک اسباب بازی آموزشی عالی حتی ممکن است الهام بخش کودک شما باشد و شور و شوق مادام العمر او را تحریک کند.

در زیر پیشنهاداتی برای جدیدترین و بهترین اسباب ‌بازی ‌های آموزشی کودک سرگرم‌کننده و هدایای موجود آنلاین برای نوزادان تا بچه‌های سن مدرسه ارائه شده است. توضیحات مربوط به هر اسباب بازی به شما اشاره می کند که فرزند شما به طور بالقوه چه مهارت ها یا دانشی را می تواند از اسباب بازی بیاموزد.

اسباب‌بازی‌هایی که مناسب کودک شما هستند، بیشتر به او چیزی یاد می‌دهند. البته هر کودکی متفاوت است، بنابراین کل لیست را مرور کنید تا ببینید کدامیک به بهترین وجه برای هوش کودک شما مفید است.

اسباب بازی های آموزشی کودک

می توانید بر اساس سن فرزندتان به توصیه ها دقت کنید:

  • نوزادان (۰ تا ۱ سال)
  • کودکان نوپا (۱ تا ۳ سال)
  • پیش دبستانی (۳ تا ۵ سال)
  • کودکان در سن مدرسه (۵ تا ۱۲ سال)

اسباب بازی های آموزشی برای نوزادان (۰ تا ۱ سال):

مینی تودو بلوک های ساختمانی نرم

این اسباب بازی های آموزشی کودک، فوق العاده هستند. نوزادان بلوک ها را دوست دارند زیرا از دست زدن به آنها، کنار هم قرار دادن آنها، پرتاب کردن یا چیدن آنها روی هم لذت می برند. وقتی با بلوک ها بازی می کنند، علت و معلول اصلی را یاد می گیرند، همچنین مهارت های حرکتی درشت و ظریف خود را با دستکاری اشیا به کار می برند.

بلوک های Mini Tudou از این نظر منحصر به فرد هستند که از سیلیکون ساخته شده اند و نه چوب و به دلیل نرم و غیر سمی بودن، ایمن تر هستند. نوزادان حتی می توانند با خیال راحت آنها را گاز بگیرند. کاری که دوست دارند هنگام دندان درآوردن انجام دهند.

جدا از اینکه کودک شما به اندازه کافی سبک است تا بتواند به راحتی بلوک ها را کاوش کرده و دستکاری کند، او همچنین می تواند آنها را فشار دهد و با صدای جیر جیر به کودک شما پاداش دهد. در این مجموعه اسباب بازی های آموزشی کودک، بلوک ۱۲ قطعه وجود دارد که هر کدام با رنگ های پاستلی و با اعداد، شکل ها، حیوانات، نقش های هندسی و غیره برجسته شده اند. با بازی با کودک، آنها می توانند ابزاری برای معرفی آنها به این چهره ها باشند.\

پیشنهاد مطالعه :بهترین ادکلن های زنانه

اسباب‌بازی‌های فنجانی سال اول روی هم چیده می‌شوند

اسباب بازی هایی که کودک شما می تواند از آنها لذت ببرد می تواند ساده و ارزان باشد. فنجان های روی هم، اسباب بازی های کلاسیک کودک هستند که او را درگیر و سرگرم نگه می دارند. کودک شما از قرار دادن آنها در کنار هم، چیدن آنها، برگرداندن یا پنهان کردن آنها در زیر یکدیگر لذت خواهد برد.

در این فرآیند او بازی های رشدی زیادی را تجربه می کند. از جمله توسعه هماهنگی دست و چشم و مهارت های حل مسئله، کنترل حرکتی، و اگر با کودک خود بازی کنید، حتی زبان او را توسعه دهید. این اسباب بازی های آموزشی کودک بی نظیر هستند.

فلش کارت کودک با کنتراست بالا

بینایی کودک شما در چند ماه اول هنوز به خوبی رشد نکرده است، به همین دلیل او ترجیح می دهد در سه ماه اول زندگی اشیای سیاه و سفید با کنتراست بالا را ببیند. پس از ۳ ماهگی، کودک شما شروع به دیدن رنگ می کند و در ۶ ماهگی به بعد از دیدن همه رنگ ها لذت می برد.

این اسباب بازی تحریک بصری کودک شما را متناسب با سن او ارائه می دهد. آنها از ۸۰ کارت دو طرفه با کنتراست بالا تشکیل شده اند که کودک شما دوست دارد به آنها نگاه کند. بازی با کودک از طریق تحریک بینایی به رشد چشم و مغز کودک کمک می کند.

اسباب بازی های آموزشی کودک

اسباب بازی Manhattan Winkel Rattle and Sensory Teether Toy

این اسباب بازی های آموزشی کودک علاوه بر تسکین لثه‌ها و دندان‌های دردناک کودک شما، با رنگ‌های بسیارش بینایی کودک را خوشحال و تحریک می‌کند. این اسباب بازی از حلقه های پلاستیکی ممتد بدون BPA ساخته شده است که باعث تقویت کلاچ و بازی با دو دست نیز می شود. همچنین یک مکعب مرکزی وجود دارد که یک جغجغه دلپذیر است که به کودک شما در مورد علت و معلول صدا می آموزد.

Fisher-Price Rattle ‘n Rock Maracas

این اسباب بازی های آموزشی کودک برای تکان دادن ساخته شده است تا کودک شما بتواند با صداهای جغجغه پاداش دریافت کند. چنگ زدن و ضربات زدن به مهارت های حرکتی درشت کودک شما کمک می کند. علاوه بر این، طراحی رنگارنگ اسباب‌بازی با رنگ‌ها، بافت‌ها و صداهای سرگرم‌کننده جغجغه، حواس رشد کودک شما را تحریک می‌کند.

مهره های موزیکال VTech Baby Lil’ Critters

این گاو اسباب‌بازی نوازشگر «موزیک» با تحریک بصری، صوتی و لمسی به فعال کردن نورون‌های مغز کودک شما کمک می‌کند. دارای انواع بافت پارچه است که حس لامسه کودک شما را تحریک می کند. بیش از ۳۰ آهنگ، ملودی، صدا و عبارات را پخش می کند. همچنین دارای یک حلقه مهره با دکمه های روشن و یک مربع چرخان است تا رشد مهارت های حرکتی ظریف کودک شما را تحریک کند.

پیشنهاد مطالعه :عطرهای مردانه KENZO

Fisher-Price Laugh & Learn Smart Stages Puppy

کودک شما عاشق در آغوش گرفتن این توله سگ قهوه ای بامزه خواهد بود. این اسباب بازی های آموزشی کودک علاوه بر اینکه یک دوست نوازشگر است، با آموزش بیش از ۱۰۰ کلمه اولیه، از جمله قسمت های بدن، رنگ ها، اعداد و موارد دیگر، مغز کودک شما را نیز تحریک می کند.

فشار دادن دست‌ها، پاها، گوش‌ها و قلب روشن توله‌سگ باعث می‌شود که یک آهنگ جذاب مربوط به قسمت بدن توله‌سگ بخواند. به عنوان مثال، فشار دادن گوش باعث می شود که توله سگ از عبارات سرگرم کننده و آهنگ هایی در مورد گوش دادن و شمارش صدا کند.

این اسباب بازی همچنین مقدمه اولیه ای با ABC، ۱۲۳، اشکال و موارد دیگر را فراهم می کند. این اسباب بازی دارای ۳ سطح بازی است که می توانید تا ۳۶ ماهگی آن را با سن کودک خود تنظیم کنید.

توپ ناهموار

بهترین اسباب بازی های آموزشی کودک شما اسباب‌بازی‌ای است که در آن بیشترین تحریک حسی و ذهنی متناسب با سنش را داشته باشد و مهارت‌های حرکتی او را توسعه دهد. این اسباب بازی ارزان قیمت دارای رنگ های روشن و الگوهای جسورانه برای ایجاد تحریک بصری است.

همچنین دارای مهره‌های رنگی متعدد در داخل یک انتهای پلاستیکی شفاف است که هنگام تکان دادن صدای جغجغه ایجاد می‌کند و برجستگی‌هایی که کودک شما را به نگه داشتن و پرتاب کردن یا چرخاندن آن به آسانی تشویق می‌کند.

اسباب بازی های آموزشی کودک

Fisher-Price Baby’s First Blocks و Rock Stack Bundle

بلوک های رنگ روشن اسباب بازی های آموزشی کودک بی نظیری هستند که گزینه بسیار خوبی برای نوزادان محسوب می شوند. زیرا تجربه رنگ ها، شکل ها و اندازه ها را به کودک شما می دهند. نوزادان عاشق قرار دادن بلوک ها در سطل یا انداختن آنها در اطراف هستند. مرتب ساز شکل آنها را با مهارت های اولیه حل مسئله به روشی سرگرم کننده آشنا می کند.

اسباب بازی انباشته به نوزادان مفهوم سری سازی را می آموزد، یک مفهوم ریاضی که شامل سازماندهی یا نظم دادن به چیزها به روشی منطقی است. حتی یک مطالعه نشان داد که یک بازی بلوک نیمه ساختاریافته در میان کودکان پیش دبستانی دارای پتانسیل بهبود دو مهارت ریاضیات و عملکرد اجرایی، برای آمادگی در مهدکودک است.

برای بهترین اثر اسباب بازی های آموزشی کودک، با کودک خود بازی کنید و راه های خلاقانه بسیاری را برای بازی با این اسباب بازی کلاسیک به او نشان دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون توزو کدامند؟ T6 در مقابل T9

انباشته شدن دایره ها

این حلقه های چیدمان شیک نه تنها همانطور که باید در اندازه های مختلف وجود دارد، بلکه بافت ها و رنگ های متفاوتی نیز دارند. حتی یکی از حلقه ها دارای مهره هایی در داخل است و می توان از آن به عنوان جغجغه استفاده کرد.

این اسباب‌بازی علاوه بر آموزش مفهوم سری‌بندی، مرتب‌سازی، تشخیص وزن و اندازه‌ها، و ساخت خلاقانه، به کودک‌تان تحریک حسی می‌افزاید و این باعث می‌شود که بازی سرگرم‌کننده‌تر شود. این اسباب بازی های جذاب را می توانید از آمازون تهیه کنید. کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند تا بتوانید خرید اسباب بازی های آموزشی کودک از آمازون را نهایی کرده و آن را در آدرس ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود