خرید لوازم جشن تولد کودک

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

آیا به ایده های مهمانی برای کودکان نیاز دارید؟ کودکان برای تفریح ​​نیازی به بهانه ندارند. اما ایده ها و لوازم جشن تولد کودک به این معنی است که شما می توانید مهمانی های آنها را خاص تر کنید. مهم نیست چند سال دارید، همه عاشق یک جشن تولد هستند. از میان تم های مختلف از حیات وحش و مهمانی های مزرعه گرفته تا مهمانی های سیرک و پری دریایی انتخاب کنید. برای این منظور، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

انتخاب تم های مختلف

در هر تم می‌توانید لوازم مهمانی بچه‌ها، مانند بادکنک و لوازم جانبی، تزیینات مهمانی بچه‌ها، لباس‌های فانتزی، برش‌های مقوایی، مجموعه‌های ظروف یکبار مصرف و کیسه‌های مهمانی را برای بچه‌ها انتخاب کنید تا مهمانی شما واقعاً از بقیه متمایز شود.

طیف گسترده‌ای از بسته‌های محبوب لوازم جشن تولد کودک از جمله بلوک‌های پیکسل، پری‌های پرنسس، داستان اسباب‌بازی و محصولات تولدهای خاص را می توانید از طریق زاکولا و از سایت های خارجی خرید کنید. ما مطمئن هستیم که می‌توانید چیزی را در اینجا پیدا کنید که فرزندانتان دوست داشته باشند.

یک بنر یا پوستر با نام و عکس را شخصی سازی کنید تا پسر یا دختر خود را در روز خاص تولدش شگفت زده کنید. محصولات شخصی، با طرح های منحصر به فرد چاپ می شوند که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

لوازم جشن تولد کودک

انتخاب ظروف و تزئینات

برای یک تجربه مهمانی کامل، تزئینات مهمانی، وسایل مهمانی بچه‌ها، تم مهمانی را در لوازم جشن تولد کودک انتخاب کنید، ظروف غذاخوری و بادکنک اضافه نمایید. برخی از تزئینات کیک و شمع را انتخاب کنید. شخصی سازی یک بنر، پوستر و چیزهای جدید، چند اسباب بازی برگزینید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی ونس Vans

جادوی تزئینات رنگارانگ در مهمانی تولد

جادو را به مهمانی خود بیاورید و هدیه ویژه خود را با این تم مهمانی هیجان انگیز باز کنید. فیلم جادویی Encanto به جدیدترین حس دیزنی تبدیل شده است که همه ما را طلسم کرده است. با جشنی الهام گرفته از این فیلم جذاب که سرشار از رنگ و زندگی است، تمام جذابیت خانواده مادریگال و کازیتای مسحور آنها را به تصویر بکشید.

هرگز زمان بهتری برای تحقق رویاهای تولد با یک مهمانی با تم فیلم های جذاب کارتونی وجود نداشته است. می توانید، تزئینات، ظروف غذاخوری و ایده‌های Encanto را برای یک جشن واقعاً مسحورکننده کشف کنید. با تنظیم صحنه برای جشن خود شروع کنید. در میان لوازم جشن تولد کودک ، تزئینات و بادکنک هایی با تم پر جنب و جوش و رنگارنگ در رنگ ها و الگوهای فوق العاده بخرید.

دنیای میرابل را در سفرش دوباره بسازید تا معجزه را زنده نگه دارید و خانه خانواده اش را نجات دهید. میرابل تنها عضوی از خانواده اش که هیچ قدرت جادویی نداشت، قلب همه ما را با دمدمی بودن، آزادگی و مهربانی خود تسخیر کرد. اگر شخصیت اصلی فیلم Encanto الهام بخش کودک شما بوده است، یا نمی توانید از خواندن «در انتظار معجزه» دست بردارید، مجموعه تزئینات رسمی مهمانی Disney Mirabel و لوازم جشن تولد کودک ، مطمئناً در جشن شما محبوب خواهد بود.

لوازم جشن تولد کودک

استفاده از بادکنک آرایی

بادکنک های فویل شکل فوق العاده راهی عالی برای تبدیل شخصیت مورد علاقه شما به بخشی کلیدی از یک روز خاص است. این بادکنک هلیومی را با ماریبل در دامن تاب دار آبی اش، با پروانه های درخشان و طرح های گل های پر جنب و جوش، باد کنید تا یک سورپرایز تولد جادویی داشته باشید.

شما همچنین می‌توانید این بادکنک ها را به‌عنوان بخشی از بسته‌بندی باد نشده پیدا کنید که حاوی ترکیبی از بادکنک‌های با مضمون مناسب به‌علاوه یک بادکنک شماره سن می باشد. در این لوازم جشن تولد کودک ، صفحه نمایش بادکنک خود را با ابر بادکنک گلی الهام گرفته از Encanto در رنگ های بنفش و یاسی، با گل های نارنجی آتشین و برگ های نخل سبز گیاه شناسی کامل نمایید، یا حتی با طاق بادکنکی گرمسیری در صورتی، زرد و آبی پر جنب و جوش برای جشن تابستانی روشن تر شوید.

استفاده از گل های زیبا

یک مکان نمایشی ایجاد کنید که پر از رنگ و زندگی باشد. گل های زیبا در هر شکل و اندازه ای را تداعی کنید، درست مانند ایزابلا! مجموعه‌ای از باندهای طرح‌دار با الهام از طرح های خاص، گلدسته‌های گلدار و منگوله‌ای چند رنگ، شکل های کاغذی، پرده‌های درخشان، تکیه‌گاه‌ها و موارد دیگر لوازم جشن تولد کودک را در سایت های خارجی خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم جانبی PS5

شخصی سازی کردن تزئینات

مهمانی خود را با تزئینات شخصی منحصر به فرد سفارشی کنید. مکان خود را با بنرها و پوسترهای شخصی سازی شده پر کنید. این تزیینات سفارشی که منحصراً برای مهمانی تولد هستند، می‌توانند با پیام، نام و عکس شخصی‌سازی شوند. افزودن پیام خود آسان است. به سادگی متن خود را در کادرهای شخصی سازی تایپ کرده و تصویر خود را آپلود کنید.

برای یک جشن سنتی با الهام از شخصیت های کارتونی، یک غذای هیجان‌انگیز از خوراکی‌های خوشمزه و میان‌وعده‌های مهمانی را روی بشقاب‌های طرح‌دار پرجنب‌وجوش میل کنید، یا فنجان‌ها، بشقاب‌ها و دستمال‌های چاپ شده با گل را با رنگ‌های رنگین کمانی در لوازم جشن تولد کودک بچینید.

در  اینجا، قطعات ظروف فلامینگو را با رنگ‌های سبز رنگارنگ و زیبا با پرندگان رنگارنگ بهشتی همچون طوطی، فلامینگو و توکان و همچنین دستمال‌های برگ‌های گرمسیری، بشقاب‌ها و فنجان‌هایی با برگ خرما پیدا خواهید کرد. الگوها و گیاهان درست مانند محیط سبز جادویی هستند.

مهمانی خود را با نی‌های بامبو در فنجان‌های نارگیل پلاستیکی با گل کامل کنید و روی هر مکان بپاشید. یک گلدسته استوایی را در طول میز ببندید تا زیبایی لوازم جشن تولد کودک را کامل کنید.

لوازم جشن تولد کودک

ظروف غذاخوری  جشن تولد

مهمانی خود را با مجموعه ای از فعالیت ها، بازی ها و سرگرمی ها زنده کنید. آنها برای جشنی با مضمون تولدی سرگرم کننده فوق العاده است. توپ های کانفتی برای یک مهمانی با تم جذاب کارتونی نیز ایده آل هستند. آن را به نوبت بردارید و به اطراف بپاشید تا بتوانید دنیای مهمانی خود را زنده کرده و با استفاده از این لوازم مهمانی فوق العاده، بهشت ​​جادویی را در خانه خود ایجاد کنید. برای خرید این لوازم جشن تولد کودک ، با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]