تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,خرداد,۳۱

خرید چراغ و فانوس کمپینگ

نویسنده : تیم محتوا

هنگامی که برای خرید چراغ و فانوس کمپینگ اقدام می کنید، لازم است که نقاط قوت و امکانات آن ها را مورد بررسی قرار دهید. در این جا چندین ویژگی هر روشنایی ، از جمله روشنایی، عمر باتری و دوام هر محصول، برای ارزیابی همه جنبه های عملکرد آن بررسی شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

بهترین چراغ و فانوس کمپینگ  

Black Diamond Apollo

از بین تمام چراغ هایی که آزمایش شده است ، Black Diamond Apollo یکی از روشن ترین آنها در همه زمینه است. همه کاره ، بادوام و آسان برای استفاده در طیف وسیعی از فعالیت ها می باشد. درخشندگی آن در ۲۵۰ لومن است و نور کافی را برای برپایی اردو در تاریکی فراهم می کند.

از ویژگی های آن می توان به یک پورت شارژ USB اشاره کرد که می تواند به عنوان پاوربانک برای دستگاه های کوچک مانند تلفن هوشمند در صورت عدم نزدیک بودن به پریز برق عمل کند. این مدل نسبت به آنچه ارائه می دهد نسبتاً سبک و جمع و جور است و در سطوح ناهموار به خوبی عمل می کند. می توان آن را به راحتی در بالای شاخه درخت آویزان کرد. همچنین این چراغ و فانوس کمپینگ  برای سفرهای طولانی تر از آخر هفته، یک مدل عالی است، به خصوص اگر قصد دارید از آن برای شارژ دستگاه دیگر استفاده کنید.

چراغ و فانوس کمپینگ

Ultimate Survival Technologies

Ultimate Survival Technology 30-Day Duro Glow یک چراغ واقعی است. درخشش تبلیغاتی ۳۰ روزه آن در آزمایش ها ۳۳ روز به طول انجامید. دارای پایه محکم ، سنگین ، لاستیکی ، مقاوم در برابر ضربه است. پوشش پلاستیکی مات نور را نرم می کند و نگاه را آسان تر می نماید و در صورت نیاز به درخشندگی حتی روشن تر ، قاب قابل جدا شدن است.

ممکن است، دسترسی به محفظه باتری می تواند چالش برانگیز باشد. همچنین ویژگی تابش نور در تاریکی می تواند قوی تر باشد. دسته پلاستیکی نیز از بالاترین کیفیت برخوردار است. برای کمپینگ طولانی مدت خودرو یا اگر در جایی زندگی می کنید که در معرض قطعی طولانی مدت برق قرار دارد، چراغ و فانوس کمپینگ مناسبی  است.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع اسکیت کفشی

Goal Zero Crush Light

Goal Zero Crush Light یکی از محصولات کاربردی در کمپ است. این چراغ سبک ، با انرژی خورشیدی و بدون حاشیه است که برای استفاده های فردی یا دو نفر بسیار خوب عمل می کند. این دستگاه از طریق پنل خورشیدی یا مینی USB شارژ می شود، بنابراین هم برای تعطیلات آخر هفته و هم برای خواب بچه ها در حیاط خلوت کار می کند.

همچنین پس از آنکه یک شب در زیر باران رها شد، بدون عیب و نقص به کار خود ادامه خواهد داد. قابلیت کوچک شدن آن بسته بندی را عملی کرده و به راحتی در کوله پشتی قرار می گیرد. همچنین نسبت به رقبای خورشیدی خود کمتر مستعد خراب شدن است.

مانند بسیاری از مدلهای مشابه با انرژی خورشیدی ، تقریباً همان لومن را با باتری های معمولی ندارد. همچنین دارای پورت شارژ نیست، بنابراین تنوع آن تا حدی محدود است. با این حال، این چراغ و فانوس کمپینگ مقرون به صرفه ، سرگرم کننده و آسان برای استفاده است.

چراغ و فانوس کمپینگ

Streamlight The Siege

The Streamlight The Siege یک چراغ کوچک محکم است. مناطق وسیع را روشن می کند و پوشش پلاستیکی مات قابل جدا شدن است که جریان روشن تر و متمرکزتری از نور را فراهم می کند. اگرچه عملکرد آن به عنوان یک نور ساده به اندازه کافی مفید است، اما ویژگی های حمایتی است که باعث درخشش این مدل می شود.

تا عمق یک متر ضد آب است و شناور است. هر دو ویژگی آن را برای فعالیتهای نزدیک یا روی آب عالی می کند. همچنین این چراغ و فانوس کمپینگ ، دارای پایه مغناطیسی است که برای چسباندن به قسمت کاپوت خودرو عالی است. به راحتی در جیب کت جا می شود و با بدنه لاستیکی خود ، در برابر ضربه نیز مقاوم است. در نهایت ، می تواند از دو طرف آویزان شود.

اشکال اصلی این است که بیشترین نور را نمی دهد. همچنین مدت زمان اجرای آن نسبت به برخی از مدلهای دیگر در این بررسی محدود است. با این حال، این برای کسانی مناسب است که به دنبال استفاده بالا و عمر طولانی از وسایل خود هستند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های مدار بسته

Micro Charge Goal Zero Lighthouse

Micro Charge Goal Zero Lighthouse یک مینی چراغ شگفت انگیز است. دارای چراغ قوه دو حالته و عملکرد فانوس برای ماجراجوی انفرادی است و از طریق USB شارژ می شود، بنابراین نیازی به حمل باتری های یکبار مصرف نیست. همچنین می تواند سایر دستگاه های کوچک را در یک نوبت شارژ کند. برای کمپینگ با اتومبیل ، سفرهای آخر هفته و اندازه ای عالی برای استفاده کودکان است.

حلقه آویز فلزی در بالا واقعاً نیاز به یک کارابین اضافی دارد که به آن متصل شده است تا واقعاً کاربردی باشد. دکمه پاور نیز در موقعیتی عجیب قرار دارد و به دلیل اندازه کوچک آن همیشه نمی توان آن را به راحتی فشار داد. این مدل از چراغ و فانوس کمپینگ ، هنگامی که به یک چراغ جمع و جور با وزن کم نیاز دارید، گزینه ای عالی است.

چراغ و فانوس کمپینگ

MPowerd Luci Solar String Lights

چراغ های خورشیدی MPOWERD Luci یک گزینه عالی برای هر مناسبت جشن در خارج از منزل است. اگر تنظیم محیط مورد نظر شماست، این محصول باید در آشپزی یا حیاط پشتی شما برای آشپزی مناسب باشد. اگر نیاز دارید که آنرا با عجله شارژ کنید، دارای یک پریز USB است که می تواند کار را انجام دهد.

کیف حمل متصل باعث می شود چراغ ها در مواقعی که از آنها استفاده نمی شود به راحتی مدیریت شوند. این چراغ و فانوس کمپینگ ، دارای یک پورت USB است که می تواند سایر دستگاه ها را نیز شارژ کند. مهمتر از همه ، رشته ده گره ای  LED است که نور زیادی را به محیط می آورد. برای خرید این چراغ های زیبا و کاربردی، می توانید از سایت های خارجی اقدام کرده و کالاهایی با اصالت را خریداری کنید. برای این کار می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید تا کالای خریداری شده را در ایران به شما تحویل نمایند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود