کاپشن های سبک وزن   Calvin Klein

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

کت های سبک وزن کالوین کلاین برای پسران و دختران در طراحی های زیبا و شیک ارائه می شود. کاپشن ‌های سبک وزن Calvin Klein برای روزهای سرد، ایده‌آل هستند. بسیاری از کاپشن های سبک وزن کالوین کلاین هم در برابر آب و هم در برابر باد مقاومت دارند و برخی هم برای گرمای اندکی بیشتر آستری دارند. برخی از ژاکت های سبک وزن کالوین کلاین با پارچه خاصی ساخته شده اند که زمانی ایده آل است که هوا سردتر شود.

کاپشن های زیبای  Calvin Klein

یک ژاکت سبک وزن Calvin Klein دارای عملکردهای زیادی است که بر روی طرحی که انتخاب می کنید تأثیر می گذارد. برخی از ژاکت ‌های سبک وزن کالوین کلاین برای صبح ‌های خنک تابستانی مناسب ‌تر هستند و سایر ژاکت ‌های کالوین کلاین را می‌توان روی لباس‌های دیگر به عنوان محافظ در برابر باران پوشید.

کاپشن های سبک وزن کالوین کلاین در طرح هایی با نقوش هوشمند یا رنگ های پایه آبی، صورتی ملایم، قرمز و سبز قابل دسترسی هستند. اگر کاپشن ‌های سبک وزن Calvin Klein آنچه شما به دنبال آن هستید را ارائه نداده است، ژاکت های سبک وزن مارک های دیگر را در آمازون خواهید یافت.

کاپشن های سبک وزن Calvin Klein

تاریخچه کالوین کلاین

Calvin Klein Limited در سال ۱۹۶۸ به عنوان یک کت‌فروشی در هتل یورک تأسیس شد و به یک برند چند میلیون دلاری تبدیل شد که لباس‌های مردانه، لباس‌های زنانه، جین، لباس‌های زیر و عطر را پوشش می‌دهد. کالوین ریچارد کلاین اولین شرکت خود را با دوست دوران کودکی خود بری شوارتز راه اندازی کرد.

زمانی که شوارتز به تجارت خواربارفروشی خانواده‌اش پیوست و ۱۰۰۰۰ دلار به کلاین داد، Calvin Klein Limited را راه‌اندازی کرد که یک مغازه کت‌فروشی در هتل یورک، نیویورک و قراردادی را با فروشگاه بزرگ Bonwit Teller  برای اولین مجموعه‌اش از کت‌ها و لباس‌های زیبای جوانانه امضا کرد.

خیلی زود برگدورف گودمن و ساکس کاپشن ‌های سبک وزن Calvin Klein را سفارش دادند و طبق گزارش ها، Calvin Klein Ltd.  در اولین سال فعالیت خود یک میلیون دلار درآمد کسب کرد. در سپتامبر ۱۹۶۹ کالوین کلاین روی جلد مجله Vogue ظاهر شد.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با ساعت برند تایمکس

لباس های ورزشی زنانه

در سال ۱۹۷۱ کلاین لباس های ورزشی زنانه را اضافه کرد و ظاهری مینیمال را با پارچه های ظریف و خیاطی خاص ایجاد نمود. کلاین استایل خود را به عنوان «لباس‌های شیک ساده و راحت و بدون اغراق توصیف می‌کند. در سال ۱۹۷۳ و بار دیگر در سال‌های ۷۴ و ۷۵، جایزه Coty American Fashion Critics را برای مجموعه لباس‌های زنانه‌اش دریافت کرد.

او که جوانترین دریافت کننده در آن زمان بود پس از کاپشن ‌های سبک وزن Calvin Klein، به تولید لباس های مردانه و جین پرداخت و در سال ۱۹۷۸، فروش دو میلیون جین شلوار جین را در هفته اول در بازار گزارش کرد. او با قراردادن لوگوی خود در جیب پشتی، یک ترند جین طراحی شده ایجاد کرد.

کاپشن های سبک وزن Calvin Klein

فروش جهانی در دهه هشتاد

رشد تا دهه هشتاد ادامه داشت. برنامه صدور مجوز که در سال ۱۹۷۴ آغاز شد، ۲۴۰۰۰ دلار درآمد داشت، یک دهه بعد درآمدی معادل ۷.۳ میلیون دلار داشت. در همان سال، خرده فروشی جهانی ۶۰ میلیون دلار برآورد شد که این برند در ایالات متحده خرده فروشی شد و در کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا، نیوزیلند و ژاپن از طریق معاملات مجوز در دسترس بود.

کالوین کلاین بیشتر به یک سری از لباس‌های زیر مردانه و بوکسور زنانه تبدیل شد که طبق گزارش‌ها در سال اول ۷۰ میلیون دلار درآمد داشت. به‌زودی، این برند خط تولید خانگی و کسب‌وکار خود را با عطرهای «Obsession»، «Eternity» و «CK One» معرفی کرد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین عینک های آفتابی پلاریزه

دهه نود در کالوین کلاین

کالوین کلاین در دهه نود تقریباً با ورشکستگی روبرو شد اما با کمک مالی دوست دیوید گفن نجات یافت. به عنوان رئیس طراحی لباس مردانه کالوین کلاین، جان وارواتوس پیشگام در تولید لباس‌های بوکس مردانه بود که با مجموعه‌ای از کمپین‌های چاپی با حضور مارک والبرگ محبوبیت زیادی پیدا کرد.

از آن زمان، کاپشن ‌های سبک وزن Calvin Klein “یکی از بزرگترین انقلاب های پوشاک قرن” نامیده می شوند. بنابراین زمانی که شرکت برای فروش قرار گرفت و LVMH، Pinault Printemps Redoute، Tommy Hilfiger Corp. و Holding di Partecipazioni ایتالیا با آنها تماس گرفتند، غافلگیرکننده بود، اما به دلیل قیمت گزاف، چیزی محقق نشد.

فروش برند در سال ۲۰۰۳

این برند در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت Phillips-Van Heusen به مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار نقد خریداری شد. ۳۰ میلیون دلار سهام و حقوق مجوز و حق امتیاز مربوط به درآمدهای بیش از ۱۵ سال. در ابتدا، کلاین به عنوان رئیس خلاق باقی ماند، سپس به عنوان یک مشاور و به تدریج از کسب و کار کنار رفت.

در آگوست ۲۰۱۶ راف سیمونز به عنوان مدیر خلاقیت انتخاب شد و بر کل برند از جمله لباس های زنانه، مردانه، شلوار جین، لباس زیر، عطر و کاپشن ‌های سبک وزن Calvin Klein نظارت داشت. این یک رابطه ماندگار نبود. به نوشته نیویورک تایمز: جدایی «سایمونز» «شش ماه قبل از تمدید قراردادش صورت می‌گیرد و بلافاصله اجرایی می‌شود».

کاپشن های سبک وزن Calvin Klein

برند آمریکایی نمادین

استیون کلب، مدیر اجرایی CFDA، به BoF گفت: “راف دیدگاه منحصر به فردی را به مد آمریکایی آورد و CFDA برای او آرزوی موفقیت در آینده دارد.” کالوین کلاین یک برند آمریکایی نمادین است که تحت هدایت خلاقانه جدید به شکوفایی خود ادامه خواهد داد.

در فوریه ۲۰۱۳، گروه Warnaco توسط PVH خریداری شد که لباس رسمی، شلوار جین، لباس ورزشی و لباس زیر Calvin Klein را یکپارچه کرد. فروش خرده فروشی برند Calvin Klein در سراسر جهان در سال ۲۰۱۹ بیش از ۹ میلیارد دلار گزارش شده است.

پیشنهاد مطالعه :جمعه سیاه تمام شد؛ اما سایبر دوشنبه اینجاست.

سال بعد، PVH  اعلام کرد که به عنوان بخشی از سیاست رفاه حیوانات، این شرکت دیگر از پوسته های عجیب و غریب استفاده نخواهد کرد و استفاده از آن در Calvin Klein را در زمان “سالانه” ممنوع خواهد کرد. آنها به فرهنگی اعتقاد دارند که کشف و تفکر شجاعانه را برمی انگیزد.

آنها در تلاش هستند تا تأثیر مثبتی بر جهان بگذارند، شور و اشتیاق را در مردم خود القا کنند و اصالت حفظ نمایند. برای خرید این محصولات و انواع کاپشن ‌های سبک وزن Calvin Kleinبه سایت آمازون مراجعه کنید. کارشناسان زاکولا شما را در این خصوص راهنمایی می کنند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]