برند پوشاک  Calvin Klein

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند پوشاک کالوین کلاین در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد، زمانی که دوستان قدیمی، کالوین کلاین و بری شوارتز یک تجارت کت زنانه را افتتاح کردند. این شرکت کوچک به زودی به یکی از موفق ترین و قدرتمندترین برندهای جهان تبدیل شد. با بیش از ۷ میلیارد دلار فروش سالانه، برند پوشاک  Calvin Klein پرفروش‌ترین برند در جهان و یکی از سه برند برتر بر اساس مطالعه اخیر برند لوکس جهانی AC Nielson است.

پیشنهاد مطالعه :ساعت های زنانه آنه کلین

راه اندازی برند کالوین کلاین

در سال ۱۹۷۸، Calvin Klein  برند First Designer Jean را راه اندازی کرد. کمپین تبلیغاتی افسانه ای Brooke Shields، با پیشنهاد مقاومت ناپذیر خود در مورد جنسیت، نام و تصویر شرکت را در آگاهی جهانیان سوزاند. استایلی تمیز، مینیمال، بدون دردسر با عنصری از ظرافت، جوهره این برند است.

در سال ۱۹۸۲، کالوین کلاین با معرفی اولین لباس زیر طراح، دیدگاه جهانیان را تغییر داد و لباس زیر مردانه را خرید. لباس زیر مردانه که زمانی محصولی سودمند بود، ناگهان تبدیل به یک هدف میل شد. امروزه لباس زیر برند پوشاک  Calvin Klein بزرگترین برند لباس زیر طراح در جهان است.

لباس زیر Calvin Klein که به خاطر کمپین های تبلیغاتی نمادین خود با حضور مدل های برتر، افراد مشهور و استعدادهای تازه کشف شده شناخته شده است، همچنان شهرت خود را به عنوان برند انتخابی برای مصرف کنندگانی که خواهان لباس زیر سکسی، شیک و راحت هستند، ارتقا می دهد.

برند پوشاک Calvin Klein

کیفیت کالوین کلاین

لباس‌های کالوین کلاین از منسوجات و موادی با دوام، راحت و قابل تنفس استفاده می‌کنند که بر اساس سبک و محصول متفاوت است. شلوار جین نمادین این برند به گونه‌ای طراحی شده است که مانند کت و شلواری خوش‌طراحی شده و با توازن موفقیت‌آمیز راحتی و استایل، این برند گزینه‌هایی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد که برای هر لباس دلخواه مناسب هستند.

شکی نیست که لباس زیر بالاترین رده برند پوشاک  Calvin Klein است. لباس های زیر ارائه شده توسط Calvin Klein به زیبایی دوخته شده، راحت، سکسی هستند و مجموعه آنها با موفقیت سبک و راحتی را متعادل می کند.

این سوتین‌ها علاوه بر تسمه‌های پشتی محکم، فنجان‌های پوشش کامل و فناوری Flexi-Wire برای افزایش دوام، دارای انواع طرح‌های پیشرفته هستند. زیرپوش های Calvin Klein وسیع ترین طیف حمایت، ساختار، پد و موارد دیگر را برای زنانی که به دنبال یک سوتین راحت با لیفت کافی هستند، ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین پنکه های جیبی

چرا کالوین کلاین اینقدر گران است؟

برند پوشاک  Calvin Klein به عنوان یک برند شناخته شده نیز یکی از گران ترین ها در دسته بندی های خاص است. مدل هزینه یابی را می توان بر اساس چند جنبه که در زیر مورد بحث قرار می گیرد، توجیه کرد. ممتاز بودن یعنی داشتن مشتری انحصاری.

کالوین کلاین با محصولات با کیفیت بهتر و نامی جذاب می تواند قیمت بالاتری نسبت به سایر برندهای انبوه داشته باشد. این توضیح می دهد که چرا محصولات به سمت مصرف کنندگان با درآمدهای طبقه متوسط بالاتر هدف قرار می گیرند.

برند پوشاک Calvin Klein

حس راحتی و دوام

به منظور درک نیازها و خواسته های واقعی مشتری، این شرکت زمان و پول را برای جمع آوری داده های کافی سرمایه گذاری می کند. این شرکت علاوه بر ترکیب حس با راحتی و دوام، محصولاتی را به صورت استراتژیک طراحی می کند تا در بازار مستقیم آنها جذاب باشد و طرح های بی نظیر و محصولات نمادین را در اختیار صنعت قرار می دهد.

ضمن آنکه برند پوشاک  Calvin Klein هفت جایزه از شورای طراحان مد آمریکا به خاطر کار طراحی برجسته خود دریافت کرده است.

مشتریان وفادار کالوین کلاین

بر اساس مطالعه ای که توسط موسسه لوکس انجام شده است، مردان ثروتمند به احتمال زیاد محصولات Calvin Klein را خریداری می کنند. با برآوردن مداوم و فراتر رفتن از نیازهای قبیله کالوین کلین، این برند در اکثر کمدهای جهان در حداقل مقدار وجود دارد. در نتیجه، اکثر مشتریان شرکت بدون در نظر گرفتن هزینه، وفادار می مانند.

پیشنهاد مطالعه :صندل های برند کروکس

مقایسه کالوین کلاین با تامی هیلفیگر

طی سال‌ها، تامی هیلفیگر به‌عنوان پیشگام سبک سرد کلاسیک آمریکایی، به‌ویژه در ایالات متحده، در سطح جهانی شهرت داشته است. همه چیز با توماس جیکوب هیلفیگر آغاز شد که در سال ۱۹۵۱ در شهر نیویورک به عنوان یکی از ۹ خواهر و برادر خانواده ای ایرلندی متولد شد. علی‌رغم ریشه‌های اروپایی تامی، تجربیات او در شهر نیویورک تأثیر زیادی بر انتخاب‌های طراحی او در طول زندگی‌اش گذاشت.

همانند برند پوشاک  Calvin Klein،  طراح و برند تامی هیلفیگر با الهام از فرهنگ پاپ نمادین و میراث آمریکاییانا، تلاش می کنند تا فردیت را جشن بگیرند و هنجارهای مرسوم را بشکنند. حرفه هیلفیگر در زمینه مد در زادگاهش المیرا در نیویورک آغاز شد، جایی که او اولین بوتیک خود را به نام People’s Place افتتاح کرد.

او پس از کسب تجربه کار به عنوان طراح مد، تصمیم جسورانه ای گرفت تا برند همنام خود را در سال ۱۹۸۵ راه اندازی کند و تنها لباس مردانه تولید کند. از زمان پیدایش، این برند رشد کرده و به بیش از ۶.۹ میلیارد دلار در فروش خرده‌فروشی جهانی در سال ۲۰۲۰ دست یافته است و طیف گسترده‌ای از مجموعه‌ها را به عنوان یک برند سبک زندگی واقعی شامل مجموعه تامی هیلفیگر، TOMMY JEANS، لباس‌های ورزشی مردانه و زنانه، لباس‌های بچه‌گانه و دارای مجوز می‌باشد.

برند پوشاک Calvin Klein

چرا تامی هیلفیگر گران است؟

همانند برند پوشاک  Calvin Klein، تامی هیلفیگر نیز از برندهای ممتاز و با کیفیت است که محصولاتی با قیمت بالا را عرضه می کند.  تی ‌شرت‌های مردانه این برند از بهترین‌های موجود در بازار هستند. مقایسه Calvin Klein و Tommy Hilfiger نشان می دهد که گزینه مقرون به صرفه تری است. این شرکت با وجود مقرون به صرفه بودن، کیفیت را کاهش نمی دهد.

می توانید برای خرید محصولات برندهای کلوین کلاین و تامی هیلفیگر به سایت آمازون مراجعه کنید. زاکولا برای نهایی کردن خرید شما از سایت آمازون و پرداخت ارزی کالای خریداری شده، شما را یاری کرده و سفارش شما را در آدرس ایران تحویل می دهد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]