خرید کفش های اسپرت چرخدار

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

یکی از سرگرمی های کودکان، استفاده از انواع اسکیت است که می تواند اوقات خوشی را در فضای باز برای ایشان فراهم کند. این در حالی است که کفش های اسپرت چرخدار ، با دوام و کاربری مناسب، جایگزین مناسبی برای اسکیت ها هستند. در اینجا برخی از بهترین مارک ها معرفی شده اند که می توانید برای خرید آنها از طریق زاکولا اقدام کنید.

کفش های اسپرت چرخدار

برند HHSTS کفش های بچه گانه چرخ دار

این کفش های اسپرت رنگ روشن، دارای LED بوده و به عنوان کفش اسکیت ساده کودکانه در مدل های پسرانه دخترانه طراحی شده است که می تواند بهترین هدیه برای جشن تولد فرزندان شما باشد. از جمله مزیت های این کفش های اسپرت چرخدار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

عملکرد عالی: استفاده از آنها آسان بوده و به سادگی می توان آنها را انبار نمود. می‌ توانید انتخاب کنید که چرخ‌ ها را در صورت نیاز به سر خوردن رها کنید و در صورت عدم نیاز بلافاصله آنها را جمع کنید. سوئیچ آزادسازی و جمع شدن در پاشنه کفش قرار دارد.

مزایای استفاده: کفش‌ های براق و زیبا می ‌توانند روحیه شادی را برای کودک به ارمغان بیاورند، یادگیری سر خوردن می‌تواند توانایی کودک برای تسلط بر تعادل را تمرین دهد و باعث رشد جسمی و روانی کودک شود.

بهترین هدیه: ۷ رنگ چراغ، ۱۶ حالت نور و چشمک زن سریع در این کفش های اسپرت چرخدار وجود دارد. ظاهر آن از مواد آینه مروارید ضد آب ساخته شده است، زیره آن از مواد شفاف tpr است. این کفش های زیبا از طراحی شیک و با دوامی بهره می برد.

سوئیچ شارژ و چراغ usb: درگاه شارژ بالای قسمت داخلی مچ کفش و کلید چراغ در کنار درگاه شارژ قرار دارد. شارژ برای ۲-۳ ساعت می تواند به مدت ۴ ساعت چشمک بزند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند آرایشی مک

اسکیت های غلتکی دخترانه CHSSIH

کفش های چرخ دار دخترانه، کفش های غلتکی Kick Rollers قابل جمع شدن است. این اسکیت غلتکی CHSSIH با طرح دخترانه و برای پسران طراحی شده است. همچنین، کفش های غلتکی چهارگانه پارکور بزرگسالان نیز در این برند وجود دارد. از نکات برجسته این کفش های اسپرت چرخدار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

فضای داخلی راحت: نوع مواد داخلی یک توری قابل تنفس است که برای دستیابی به درجه بالایی از تهویه و بسیار راحت طراحی شده است. روی پا قرار نمی گیرد و بهتر می تواند از پاهای شما محافظت کند.

انتخاب اندازه: اندازه این کفش ها یک اندازه استاندارد است، شما می توانید اندازه مناسب را با توجه به نمودار انتخاب کنید، توصیه می شود با توجه به وضعیت فعلی خود انتخاب کنید. اگر پاهای شما کمی پهن تر است، توصیه می شود سایز بزرگتر را انتخاب نمایید. اگر ترجیح می دهید کفش های گشاد بپوشید، توصیه می شود سایز بزرگتر را نیز انتخاب کنید.

بسیار خلاقانه: کفش های اسکیت بورد کفش های کتانی ۲ در ۱ هستند. کف پای آن ها یک جفت چرخ مخفی دارد. هنگامی که می خواهید لیز بخورید، فقط سوئیچ پاشنه را بچرخانید و چرخ را باز کنید، می توانید این کفش های منحصر به فرد را به برنامه سرگرمی و تفریح خود اضافه کنید.

مواد با کیفیت بالا: لایه بیرونی این کفش های اسپرت چرخدار از مواد بسیار ضد لغزش و مقاوم در برابر هیدرولیز ساخته شده است. سر ضد برخورد برای محافظت از پاهای شما طراحی شده است و در عین حال ضد آب است و برای راحتی پاهای شما قابل تنفس است. مواد داخلی پارچه hsinchu و یک کفی پنبه ای قابل تنفس است. او همیشه بسیار خشک است.

کفش های اسپرت چرخدار

کفش چرخدار TAILORIA

این کفش، با دو ردیف غلتکی طراحی شده است که به عنوان رول اسکیت کفش اسکیت بورد کودکان طراحی و ساخته شده است. از جمله مزیت های آن می توان موارد ذیل را نام برد:

جنس کفش: رویه آن از مواد ضخیم فوق العاده فیبر ساخته شده است تا چقرمگی بالاتری داشته باشد و محافظت همه جانبه از پاها را فراهم کند. این کفش های اسپرت چرخدار ، در عین حال دارای مواد ضد آب است که باعث می شود کفش ها ضد آب و تنفس شوند تا استفاده از آن راحت تر باشد.

منبع خلاقیت: برخورد کفش و اسکیت غلتکی آن را یکی می کند. چه بخواهید راه بروید و چه بخواهید سر بخورید، فقط سوئیچ پاشنه پا را روشن کنید، که بسیار راحت و منحصر به فرد است. برای ایمنی خود در هنگام استفاده از محصول، لطفاً دستورالعمل های ارائه شده توسط ما را قبل از استفاده به دقت بخوانید و بررسی کنید که آیا کلید چرخ به درستی قفل می شود یا خیر.

چراغ‌ها: برخی از سبک ‌های این کفش، دارای چراغ‌های محیطی LED هستند که می‌توان آن‌ ها را خاموش و به دلخواه تنظیم کرد. ۷ رنگ و فلاش وجود دارد. این باعث می شود کفش ها در شب واضح تر به نظر برسند.

پیشنهاد مطالعه :خرید عینک های دید در شب

کفش MLyzhe

کفش اسکیت مردانه و زنانه پیاده روی بزرگسال و کودکان است. MLyzhe Deformation Roller Shoes مردانه و زنانه کفش اسکیت بزرگسالان، کفش پیاده روی کودکان و یکی از محصولات بی نظیر در میان کفش های اسپرت چرخدار است. در این مدل از کفش، همه سبک ها مجهز به چرخ های قابل جابجایی هستند که آنها را به گزینه ای همه کاره به عنوان کفش تبدیل می کند.

کفش های اسپرت چرخدار

کفش چرخدار LDTXH

این کفش نیز از دیگر مدل های پرطرفدار در میان انواع کفش های اسپرتی است که به صورت چرخدار طراحی شده است که با مزیت های ذیل همراه می باشد:

مناسب دویدن: خود کفش ها ترمزهای مخصوص به خود را دارند که می توانند در خیابان ها و پارکینگ ها به خوبی کار کنند، همچنین از ترمز t/8 شکل استفاده کنید. طراحی چیدمان جدید زیره های لاستیکی، در مقایسه با مدل های رایج، چرخ ها آزادانه و بدون گیر کردن منبسط و منقبض می شوند، واقعاً مناسب پاها، ایمن و سریع هستند.

انتخاب اندازه: با توجه به عملکرد کفش و نمودار اندازه، می توانید یک سایز بزرگتر را از میان کفش های اسپرت چرخدار انتخاب کنید. اگر دوست دارید کفش های گشاد بپوشید، همچنین توصیه می شود سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید ساعت هوشمند اپل واچ

تغییر شکل ۲ در ۱: زیره خلاق دارای یک جفت چرخ مخفی است. اگر می خواهید سر بخورید، فقط سوئیچ پاشنه را بچرخانید و فرمان را روشن کنید تا به راحتی از کفش های پارکور به اسکیت های متحول تبدیل شوید.

فضای داخلی راحت: لایه بیرونی کفش های اسپرت چرخدار ، از مواد بسیار ضد زنگ و مقاوم در برابر هیدرولیز ساخته شده است. مواد داخلی پارچه hsinchu و یک کفی پنبه ای قابل تنفس است. برای خرید این کفش های فوق العاده، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]