تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۲۴

خرید لوازم جانبی موتورسیکلت از آمازون

آمازون نویسنده : تیم محتوا

برای بهبود موتورسیکلت می توانید برای خرید لوازم جانبی موتورسیکلت را از آمازون اقدام کنید. چه برای راحتی یا ایمنی بیشتر باشد. تهیه این لوازم می تواند لذت موتور سواری را در هوای سرد یا گرم برای شما دو چندان کند.

دستگیره های گرم شونده شات استاتیک آکسفورد

هیچ چیز لذت یک سواری را بدتر از پوشیدن لباس نامناسب نمی کند، چه در هوای خیلی گرم، چه خیس یا خیلی سرد. همانطور که هر سوارکار باتجربه ای به شما خواهد گفت، اگر هوا در حین سواری شما گرم شد، همیشه راحت است که پوشش ها را جدا کنید، اما اگر بعد از آن، هوا سرد شود، آن ها را دوباره برگردانید. علاوه بر این، اگر دست و پای شما سرد شود، باعث سرد شدن بقیه بدن شما می شود.

سردی دست ها راه خوبی برای جلوگیری از کنترل صحیح موتور سیکلت است که بدیهی است ایده خوبی نیست. یکی از راه‌های جلوگیری از سرمازدگی در دستانتان، روشن کردن دستگیره‌های گرم‌شده است که امیدواریم موتورسیکلت شما به‌صورت استاندارد با آن‌ها عرضه شود، اما در غیر این صورت، چند دستگیره عالی پس از فروش وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را از آمازون بخرید که به راحتی استفاده می‌شوند. با خرید لوازم جانبی موتورسیکلت می توانید لذت سواری را دوچندان کنید.

خرید لوازم جانبی موتورسیکلت

مهر و موم لاستیک موتور سیکلت

سوراخ شدن چرخ های موتورسیکلت یک درد واقعی است. با لاستیک مدرن بدون تیوب، وصل کردن، باد کردن و حمل کردن آن نسبتاً آسان است. اگر کیت با خود حمل می‌کنید که همه ما همیشه این کار را نمی‌کنیم، مخصوصاً در سواری‌های کوتاه. اما شما نمی توانید یک لاستیک پنجر شده را وصل کنید و برداشتن چرخ و لاستیک، وصله کردن و کنار هم قرار دادن همه چیز کار سختی است.

یک راه خوب برای جلوگیری از خراب شدن آن – چه لاستیک های تیوب دار یا بدون تیوب – این است که از درزگیر لاستیک استفاده کنید که در داخل لاستیک مایع بماند و فوراً سوراخ ها را به محض ایجاد آنها ببندد. برخی از درزگیرها نیاز به پر کردن منظم دارند، برخی از آنها عمر لاستیک را دوام می‌آورند: همه شما را به خانه یا نزدیک‌ترین لاستیک‌فروشی می‌رسانند، اگر در میان راه هستید. خرید لوازم جانبی موتورسیکلت از آمازون بسیار آسان است.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با برند مشهور VTech

پد صندلی آکسفورد

راحتی یکی از مهمترین جنبه های ایمنی سواری است. هنگامی که قسمت خاصی از بدن شما شروع به درد می کند، تمرکز شما روی آن درد شما را از سوارکاری منحرف می کند. طراحی مدرن موتور سیکلت تمایل به صندلی های نازک و سخت دارد که برخی از سواران آن را بی نهایت راحت می بینند، اما برخی دیگر واقعاً با آن مشکل دارند.

صندلی های پس از فروش وجود دارد که می توانید بخرید، اما این صندلی ها می توانند بسیار گران باشند. یک جایگزین خوب یک پد صندلی است که می تواند در بالای صندلی OEM نصب شود. برخی از پدها قابل باد کردن هستند که باعث می شود به خوبی قابل تنظیم باشند، در حالی که برخی دیگر از فوم ساخته شده اند اما از نظر ارگونومی می توانند به صندلی اتصال داده شوند. برای خرید لوازم جانبی موتورسیکلت از آمازون با کارشناسان زاکولا در تماس باشید.

قفل و زنجیر

اگر تولیدکنندگان موتورسیکلت در فناوری ضد سرقت بهتر عمل کنند، دزدها بیش از پیش هوشمندتر و جسورتر می شوند و حتی با به صدا درآمدن زنگ هشدار به هیچ وجه به برداشتن موتورسیکلت و جابجایی آن در ون فکر نمی کنند. پنهان کردن سیستم‌های ردیاب روی موتور سخت است و می‌توانید مطمئن باشید که سارقان یک یا دو ترفند در مورد غیرفعال کردن آنها می‌دانند.

گاهی اوقات راه حل های قدیمی بهترین کار هستند و قفل و زنجیری که موتورسیکلت را به تیر چراغ یا چیز غیرقابل حرکت دیگری محکم می کند، اغلب بهترین عامل بازدارنده برای دزد است. این یک روش ساده نیست، اما هر چیزی که باعث شود دزد تمرکزش را از روی وسیله شما بردارد باید یک امتیاز باشد. خرید لوازم جانبی موتورسیکلت را در آمازون تجربه کنید.

خرید لوازم جانبی موتورسیکلت

پورت USB آمازون

وسایل الکترونیکی زندگی همه را تغییر داده است و موتورسواری نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما همه این وسایل الکترونیکی برای زنده ماندن از یک سفر دو یا سه روزه به وسط ناکجاآباد به انرژی نیاز دارند. این روزها بسیاری از موتورسیکلت ها دارای پورت USB هستند، اما بسیاری از آنها چنین نیستند.

خوشبختانه، راه‌حل‌های زیادی برای این مشکل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تلفن‌ها یا حتی لباس‌های گرم‌کن برقی را شارژ کنید. به دنبال سیستم‌هایی باشید که به راحتی در دستگاه سیم‌کشی موتور سوار شوند. اگر دو یا چند پورت داشته باشد، آیا آنها می توانند تنظیمات شارژ مختلف را انجام دهند و آیا پورت ها برای استفاده آسان در شب نور پس زمینه دارند؟ همچنین در نظر داشته باشید که آیا نیاز به ضد آب بودن آن در زمان عدم استفاده دارید یا خیر. خرید لوازم جانبی موتورسیکلت کار ساده ای است.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با برند مشهور VTech

دوربین کلاه ایمنی

شما در میان برخی از باورنکردنی ترین مناظر یا حتی در خیابان های شهر مورد علاقه خود سوار می شوید: چرا نمی خواهید آن را در دوربین برای آیندگان یا پلتفرم خود ثبت کنید؟ عکس ‌های استاتیک عالی هستند، اما اغلب اهمیت چیزی را که هنگام سوار شدن می‌بینید، نشان نمی‌دهند.

یکی دیگر از دلایل خوب برای فیلمبرداری از هر سواری، صرف نظر از اینکه چقدر کوتاه یا پیش پا افتاده باشد، محافظت از خود در صورت تصادف ناشی از اشتباه یا بی توجهی کاربر جاده است. اثبات این که موتورسیکلت خراب شما مقصر است، تا حد زیادی به حق بیمه شما کمک خواهد کرد.

خرید لوازم جانبی موتورسیکلت

جمع بندی

اگر قصد خرید لوازم جانبی موتورسیکلت از آمازون را دارید، می توانید هم اکنون به سراغ سایت آمازون رفته و سفارش خود را مطابق با مدلی که نیاز دارید ثبت کنید. برای پرداخت ارزی صورت حساب و تحویل آن در آدرس ایران، از خدمات زاکولا استفاده کنید. آنها پس از نهایی کردن فاکتور و پرداخت آن، کالا را در مدت زمان مشخصی در آدرس ایران به شما تحویل خواهند داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود