خرید تجهیزات ژیمناستیک

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

باز کردن سالن ژیمناستیک خود یک ماجراجویی عالی و راهی فوق العاده برای خدمت به ورزشکاران و خانواده های آنها است. در اینجا یک راهنمای مناسب برای تجهیزات ژیمناستیک است که برای شروع به آن نیاز دارید. ضمن آنکه نحوه تمیز کردن و مراقبت از تجهیزات نیز آورده شده است.

لیست لوازم ژیمناستیک

لیست لوازم ژیمناستیک شما متفاوت خواهد بود، با این حال، اینها برخی از رایج ترین انواع تجهیزات هستند که برای باشگاه خود به آنها نیاز دارید  که شامل کفپوش، تشک، تجهیزات ایمنی، تجهیزات ژیمناستیک ریتمیک، طاق و میله ها که می توانید برای تهیه آن ها از سایت های خارجی در بهترین کیفیت اقدام کنید. برای این کار نیز کارشناسان زاکولا شما را یاری خواهند کرد.

توجه داشته باشید که این تجهیزات، با سن، نیازها و سطح مهارت ژیمناستیک تنظیم خواهد شد. یک سالن ژیمناستیک پیش دبستانی شبیه به یک مرکز تمرینی متمرکز بر المپیک نخواهد بود. هنگامی که تصمیم گرفتید تمرکز خود را در چه رنج سنی قرار دهید، می توانید بر اساس آن باشگاه خود را تجهیز کنید.

تجهیزات ژیمناستیک

کفپوش در تجهیزات ژیمناستیک

کف فضای ژیمناستیک شما ممکن است مهمترین انتخابی باشد که در مورد تجهیز سالن بدنسازی خود می گیرید. مصالح رایج ترین کفپوش عبارتند از لاستیک، فوم یا چوب پنبه که البته برخی از باشگاه ها از فرش یا وینیل استفاده می کنند. این لوازم با قیمت مناسب تری عرضه می شوند اما از دوام کمتری برخوردار خواهند بود.

تشک

صرف نظر از سطح ورزشکاران، وجود تشک‌های ایمنی ژیمناستیک در سالن بدنسازی شما ضروری است. شما به انواع تشک های ژیمناستیک نیاز دارید که ممکن است در انواع مختلفی بتوانید آن را تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه :ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

تجهیزات ایمنی

ایمنی در تجهیزات ژیمناستیک ، شامل تشک های ذکر شده در بالا می شود، اما همچنین شامل صفحات فوم برای تمرین پیاده شدن و ترامپولین برای انجام ترفندهای جدید است. ژیمناستیک ها تجهیزات ایمنی شخصی خود را مانند مچ بند و کفش های تخصصی به همراه خواهند داشت، اما داشتن کمربند نیز ایده خوبی است.

تجهیزات ریتمیک

ورزشکاران در رشته ژیمناستیک ریتمیک با تجهیزات تخصصی ژیمناستیک به رقابت می پردازند. می توانید ابزارهایی مانند توپ ها، حلقه ها و طناب ها را در نظر داشته باشید.  حلقه های ثابت یکی دیگر از لوازم ژیمناستیک مردان است. اینها معمولاً روی میله‌هایی با فاصله کمتر از ۱۹ فوت از زمین نصب می‌شوند.

 

این دستگاه به فضای مناسبی نیاز دارد، بنابراین اگر سالن بدنسازی شما کوچک یا جدید است، ممکن است در ابتدا اولویت نداشته باشد. ژیمناست های زن و مرد از وسیله خرک بهره می برند. زیرا هم به عنوان تخته پرش از آن استفاده می شود هم نیاز به فضای زیادی برای فرود و دویدن داشته و تشک فرود برای آن الزام است.

اگرچه هر طاق فقط سه فوت عرض و کمی کمتر از چهار پا طول دارد، شما به دو ارتفاع نیاز دارید، یکی برای مردان که کمتر از چهار و نیم فوت است و دیگری برای زنان  که کمی بیش از چهار فوت می شود.

تجهیزات ژیمناستیک

میله ها در تجهیزات ژیمناستیک

وقتی صحبت از لوازم ژیمناستیک می شود، میله ها یکی از مهم ترین موارد در لیست تجهیزات شما هستند. در برنامه روتین معمولا از سه دستگاه مختلف استفاده می کنند. هر کدام از اینها هم برای ایمنی و هم به دلیل اندازه شان به فضای کمی نیاز دارند. آنها عبارتند از :

میله های موازی : این میله ها که دارای ۱۱ فوت طول است، در ژیمناستیک مربوط به مردان مورد استفاده قرار می گیرد.

میله‌ های ناهموار : این نوع از میله ها که در ارتفاع بالای ۸شت فوت و یا کمتر از شش فوت در نظر گرفته می شوند، برای کار بر روی مهارت ها جدید ژیمناست ها استفاده می شود.

میله های افقی :  این میله فولادی در لیست تجهیزات ژیمناستیک که توسط یک سری میله و کابل از سطح زمین نگه داشته می شود، در مسابقات ژیمناستیک مردان استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مجموعه لگو برای کودکان

بهترین لوازم ژیمناستیک

جستجوی شما برای بهترین لوازم ژیمناستیک مقرون به صرفه که همچنین ایمن و مطابق با مقررات باشد، می‌تواند از یک خرده ‌فروش محلی لوازم ورزشی شروع شود و یا از سایت های فروشگاهی آنلاین جهانی مانند آمازون و ایبی باشد. تعدادی از برندهای باکیفیت وجود دارند که لوازم ژیمناستیک را طراحی می‌کنند، بنابراین برای یافتن ویژگی‌ها و قیمت‌های مورد نظر خود، می توانید این سایت های خرده فروشی آنلاین را بررسی کنید.

برخی از خرده فروشان لوازم ژیمناستیک تجهیزات نمایشی را با قیمت کاهش یافته با ضمانت تولید کننده محدود ارائه می دهند. به دنبال فروشندگان معتبر ژیمناستیک باشید. فروشندگان معتبر پشت تجهیزات استفاده شده خود می ایستند و ایمنی آن را تأیید می کنند. این فروشندگان همچنین ممکن است زمانی که شما آماده ارتقاء تجهیزات استفاده شده هستید، مبادلاتی را برای تجهیزات مورد استفاده شما ارائه دهند.

تجهیزات ژیمناستیک

مراقبت از تجهیزات ژیمناستیک

هنگامی که تجهیزات خود را در اختیار دارید، نگهداری آن برای افزایش طول عمر مفید است. سازنده دستورالعمل های خاصی را برای مراقبت و بهداشت هر قطعه از تجهیزات ارائه می دهد، اما به طور کلی، قوانینی برای ایمن و تمیز نگه داشتن لوازم ژیمناستیک وجود دارد.

 

چه محصولات جدید بخرید یا ابزارهای مقرون به صرفه تر استفاده کنید، ایمنی باید دغدغه شماره یک شما باشد. تمام لایه ها باید سالم و بدون پارگی یا لکه های نازک باشند. پیچ ها و کابل ها باید محکم باشند و هیچ نشانه ای از سایش نداشته باشند. تشک ها و کفپوش ها باید جهش داشته باشند. قبل از هر بار استفاده، بدون در نظر گرفتن سن، تمام تجهیزات را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید تجهیزات ساخت پادکست

انواع تشک ها باید به طور منظم تمیز و ضد عفونی شوند. به دنبال پاک کننده هایی باشید که استانداردهای ایمنی EPA و استانداردهای CDC را برای بهداشت تجهیزات ژیمناستیک رعایت کنند. یک بار در هفته یا بیشتر، بسته به نحوه استفاده از سالن بدنسازی، آنها را تمیز کنید.

از دستمال‌های تمیزکننده یا اسپری ضدعفونی‌کننده برای استریل دسته‌ها، میله‌ها و سایر سطوح به طور مرتب استفاده کنید. می توانید این تجهیزات را از طریق زاکولا از سایت های معتبری همچون آمازون خریداری کرده و در آدرس ایران خود آن ها را تحویل بگیرید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]