تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,دی,۱۲

خرید لوازم بازی سگ

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال خرید لوازم بازی سگ خود هستید، مهم است که او را هنگام آزمایش اسباب ‌بازی ‌های جدید زیر نظر داشته باشید. تعیین امن‌ترین گزینه‌ها برای دوست پشمالوی شما می‌تواند تفاوت بین یک جلسه بازی و سفر به دامپزشک باشد.

برای کمک به شما در یافتن بهترین اسباب‌بازی‌ها برای سگتان، با مربیان حرفه‌ای سگ در مورد ملاحظات ایمنی مختلفی که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید، مشورت شده و بر اساس توصیه‌ها و راهنمایی‌های آن‌ها بهترین اسباب‌بازی‌هایی را که ارزش در نظر گرفتن دارند، معرفی شده است.

هنگام خرید اسباب بازی سگ چه نکاتی را باید در نظر گرفت.

اسباب ‌بازی ‌های زیادی برای انواع سگ‌ها وجود دارد، خواه توله سگ‌های جوان باشند یا سگ‌های بزرگ و پرخاشگر. سگ ها معمولاً ترجیحات خود را در مورد آنچه که دوست دارند با آن بازی کنند، دارند. از همین رو هنگام خرید لوازم بازی سگ ، باید نکاتی را در نظر داشت.

بهترین کار این است که توله سگ خود را به یک فروشگاه محلی ببرید و اجازه دهید اسباب بازی خود را انتخاب کند. بسیار سرگرم کننده است که ببینید سگ شما چه چیزی را ترجیح می دهد. انتخاب اسباب بازی مناسب برای سگ، می تواند به چند عامل از جمله اندازه سگ و سطح فعالیت آن بستگی داشته باشد. کارشناسان مواردی را که هنگام خرید اسباب بازی سگ باید در نظر گرفت را تجزیه و تحلیل کردند.

خرید لوازم بازی سگ

اندازه مناسب

خرید اسباب‌ب ازی‌های مناسب برای اندازه سگ‌تان بسیار مهم است. برای مثال، سگ‌های بزرگ باید از اسباب‌ بازی‌های کوچکی که می‌توانند آن را ببلعند یا به طور بالقوه در آن خفه شوند، اجتناب کنند. اگر هنگام خرید لوازم بازی سگ ، اسباب‌بازی دریافت می‌کنید که آن‌ها می‌خواهند آن را بجوند، بایستی مطمئن شوید که این اسباب‌بازی نیست که آن‌ها واقعاً بتوانند در دهان خود جای بگیرند و احتمالاً آن را ببلعند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کاپشن کودکانه

مواد اسباب بازی سگ

موادی که یک اسباب بازی سگ از آن ساخته شده است می تواند چالش های جدیدی را ایجاد کند. همیشه باید برچسب‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید اسباب‌بازی‌ها حاوی مواد پرکننده خطرناک مانند مهره‌های پلی استایرن نیستند. حتی رایج‌ترین موادی که برای پر کردن اسباب‌بازی‌های سگ استفاده می‌شود، از جمله الیاف پلی استر  کاملاً قابل هضم نیستند.

هنگام خرید لوازم بازی سگ ، از هرگونه اسباب‌بازی که از موادی شبیه اقلام موجود در خانه شما ساخته می‌شود، خودداری کنید. به عنوان مثال، اگر فرش دارید، نباید اسباب‌بازی‌های نخی داشته باشید، زیرا این باعث می‌شود سگ شما فکر کند، من می‌توانم نخ اسباب‌بازی‌ام را بجوم، اما می‌توانم نخ را روی فرش را نیز بجوم.

به طور کلی، باید مراقب قطعات کوچک یا هر پارچه آویزان نیز باشید. در واقع باید گفت که اسباب‌بازی‌هایی که زیادی در دسترس هستند و ارزان‌تر ساخته می‌شوند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انسان‌ها را به خرید آن‌ها وادار کنند. آنها لزوماً طوری طراحی نشده‌اند که سگ شما بتواند با آنها بازی کند.

خرید لوازم بازی سگ

تعامل با وسایل بازی

هنگام خرید لوازم بازی سگ ، در نظر داشته باشید که اسباب‌بازی‌های تعاملی سگ می‌توانند برای «ایجاد یک بازی سرگرم‌کننده از بو کردن و دریافت پاداش» عالی باشند. وقتی سگی برای بدست آوردن خوراکی خوشمزه ای شکار می‌کند، ذهن سگ درگیر می‌شود، بنابراین ورزش ذهنی بیشتری برای سگ ایجاد می‌کند.

بهترین اسباب بازی برای انواع مختلف سگ

با در نظر گرفتن توصیه های ایمنی کارشناسان، اسباب بازی های سگ زیر در طراحی شده اند:

پیشنهاد مطالعه :خرید کیف و قاب گوشی نوکیا

Kong Wubba

کارشناسان، به طور گسترده اسباب‌بازی‌های کنگ را برای همه انواع سگ‌ها توصیه می‌کنند، زیرا آنها بادوام هستند و در سبک‌های مختلف متناسب با ترجیحات بازی حیوان خانگی شما هستند. در خرید لوازم بازی سگ ، Kong Wubba در اندازه های کوچک، بزرگ و فوق العاده بزرگ ارائه می شود و می تواند گزینه خوبی برای بازی های انفرادی و تعاملی باشد.

این اسباب‌بازی دارای منگوله‌هایی است که سگ‌ها می‌توانند آن‌ها را بگیرند و همچنین جیرجیرهایی برای درگیر کردن توله سگ شما دارد. و اگر مایل به تکان دادن یا کشیدن اسباب‌بازی‌ها هستند، Wubba از یک نایلون تقویت‌شده بادوام ساخته شده است که می‌تواند از پاره شدن آسان جلوگیری کند. می توانید آن را از آمازون با قیمت ۷.۹۹ دلار تهیه کنید.

Kong Wild Knots

اسباب‌بازی Kong Wild Knots مشابه Wubba دارای یک اسکلت طناب گره‌دار داخلی است که به سگ‌های کوچک چیزی برای گرفتن می‌دهد. این اسباب بازی در اندازه های بسیار کوچک، کوچک و متوسط موجود است که به گفته این برند می تواند برای توله های کوچکتر به خوبی کار کند. در خرید لوازم بازی سگ ، این در رنگ ها و اشکال حیوانات مختلف از جمله خرس، عقاب یا فلامینگو موجود است. کنگ همچنین یک گزینه Floppy Knots ایجاد می‌کند که طراحی مشابه گره‌های وحشی دارد، اما شامل اندام‌های فلاپی‌تر و پرتاب‌کننده‌تر است. این محصول را می توانید با قیمت ۶.۰۴ دلار تهیه نمایید.

خرید لوازم بازی سگ

مجموعه توپی Breathe Right Fetch 2

به گفته این برند، طراحی توخالی و مشبک توپ Chucit!’s Breathe Right می‌تواند جریان هوا را به ریه‌های سگ شما در حین دویدن و آوردن تسهیل کند، که می‌تواند به ویژه برای سگ‌های نژاد کوچک با مشکلات تنفسی مفید باشد. این توپ از لاستیک طبیعی سبک وزن ساخته شده است، در آب شناور است و حتی می‌توان آن را به لطف طراحی باز آن، پر کرد. این اسباب بازی که می توانید هنگام خرید لوازم بازی سگ  از آمازون آن را تهیه کنید، با قیمت ۱۱.۹۹ دلار به فروش می رسد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیبوردهای مکانیکی از آمازون

کیسه بانجی Biggies

بسیاری از سگ ها طرفدار اسباب‌بازی‌های یدک‌کشی هستند. زیرا به صاحبشان فرصتی می‌دهند تا به سرگرمی‌ها بپیوندد.  در نظر گرفتن کیف کوچک برای توله سگ‌های بازیگوش، سرگرم کننده است. زیرا برای سگ نرم است که آن را گاز بگیرد. شما نیز می توانید به سادگی، خوراکی‌ها را در کیسه پنهان کنید تا سگ خود را تشویق نمایید  تا آن را گاز بگیرد. کیسه “بانجی” از نایلون با لمس نرم ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که به عنوان ضربه گیر بین شما و سگ شما در حین بازی عمل کند.

برای خرید این لوازم بازی و بسیاری از نمونه های دیگر خرید لوازم بازی سگ ، می توانید به فروشگاه خرده فروشی آمازون سر زده و محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در نهایت زاکولا سفارش شما را پرداخت کرده و در آدرس ایران، آن را تحویل خواهد داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود