خرید ساعت های مارک در پرایم دی آمازون

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

ساعت ‌های مکانیکی این روزها گران قیمت شده اند، این در حالی است که تعداد کمی از آنها بیش از یک ساعت هستند. ده ساعت موجود در این لیست نه تنها دارای تاریخچه جالبی می باشند، بلکه دارای طراحی های جاودانه ای هستند که هرگز از مد نمی افتند. بنابراین، در اینجا ده ساعت نمادین تمام دوران آورده شده است. آیا مدل مورد علاقه شما در بین آنها است؟ می توانید با قیمتی مناسب، برای خرید ساعت های مارک در پرایم دی اقدام کنید.

TAG Heuer Monaco

خطوط زاویه ای و استعداد دهه ۱۹۷۰ TAG Heuer Monaco ممکن است به اندازه برخی از ورودی های بعدی در این لیست بی انتها نباشد، اما بدون شک نمادی در صنعت است. این کرنوگراف تاریخ مسابقه را بر روی مچ رانندگان مشهوری مانند جو سیفرت و یوخن رینت ثبت کرد. زمانی که در فیلم کلاسیک Le Mans بر روی مچ استیو مک کوئین بازی کرد، به وضعیت کالت مطلق رسید. حتی نسخه های مدرن موناکو نیز غیرقابل انکار هستند.

خرید ساعت های مارک در پرایم دی

Jaeger-LeCoultre Reverso

برای خرید ساعت های مارک در پرایم دی، به سایت آمازون مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که Jaeger-LeCoultre Reverso  الهام گرفته شده از هنر دکو مسلماً مشهورترین مدل این برند است. قاب برگشت پذیر منحصر به فرد ساعت که در اصل برای بازیکنان چوگان طراحی شده بود، نقطه فروش منحصر به فردی است که در جای دیگری نخواهید یافت.

امروزه، قاب پشتی فقط به عنوان یک پوشش محافظ عمل نمی کند، بلکه حتی می تواند یک صفحه کلید دوم را نیز شامل شود. این همان چیزی است که آیکون ها از آن ساخته شده اند.

 کارتیه سانتوس

اگر می خواهید برای خرید ساعت های مارک در پرایم دی تاریخچه Cartier Santos به سال ۱۹۰۴ برمی‌گردد. همانطور که در داستان پیش می‌رود، آلبرتو سانتوس دومونت، هوانورد پیشگام، خواندن ساعت جیبی خود در حین پرواز دشوار بود. او به دوست و ساعت ساز لوئی-فرانسوا کارتیه روی آورد تا ساعت مچی مناسبی برای زندگی در کابین بسازد.

طبق گزارش‌ها، دومونت در تمام پروازهای بعدی خود ساعت مچی حاصل را به دست می‌آورد و بدین ترتیب، Cartier Santos به اولین ساعت خلبانی جهان تبدیل شد. طراحی نمادین این مدل از زمان معرفی رسمی آن در سال ۱۹۱۱ به سختی تغییر کرده است.

کارتیه سانتوس به لطف پیچ های روی قاب و دستبند خود ظاهری منحصر به فرد دارد. برای خرید ساعت های مارک در پرایم دی، در دسته بندی های آمازون وارد شده و گزینه مناسب خود را انتخاب کرده و از تخفیف های شگفت انگیز آن بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای تی شرت در دنیا

Breitling Navitimer

Breitling Navitimer یکی دیگر از کلاسیک های هوانوردی است. این ساعت واقعاً نیازی به معرفی ندارد. زمانی که ساعت‌ها واقعاً همراهان کاربردی بودند، کرونوگراف Navitimer بسیار بیشتر از نشان دادن زمان انجام می‌داد.

به لطف قاب قاعده اسلاید چرخشی، خلبانان می توانند تعدادی محاسبات پیچیده مربوط به پرواز را انجام دهند. امروزه، Breitling این نماد هوانوردی را در طیف وسیعی از اندازه‌ها و رنگ‌های شماره‌گیری ارائه می‌کند، اما طراحی اصلی آن مانند همیشه به نسخه اصلی وفادار است.

در صورتی که تصمیم دارید برای خرید ساعت های مارک در پرایم دی اقدام کنید، در نظر داشته باشید که Breitling Navitimer هم کرنوگراف و هم دستگاه ناوبری است.

رولکس دیتونا

Rolex Daytona  قطعاً سزاوار جایگاهی در لیست ساعت‌های معروف است. امروزه این آیکون ورزشی یکی از محبوب ترین مدل های رولکس است. جای تعجب نیست که این امر باعث شده است که قیمت های بازار بسیار بیشتر از قیمت فهرست رسمی ساعت باشد.

به اندازه کافی عجیب، همیشه اینطور نبود. زمانی که برای اولین بار در سال ۱۹۶۳ معرفی شد، کرنوگراف افسانه‌ای کنونی به عنوان یک کرنوگراف آهسته در نظر گرفته شد. رولکس دیتونا به یکی از محبوب ترین ساعت های تمام دوران تبدیل شده است. خرید ساعت های مارک در پرایم دی از آمازون با قیمت های مناسب امکان پذیر است.

Patek Philippe Nautilus

Patek Philippe Nautilus واقعاً صنعت ساعت مدرن را شکل داده است. هنگامی که برای اولین بار در سال ۱۹۷۶ عرضه شد، این ساعت زیبا با طراحی جنتا یکی از اولین ساعت های لوکسی بود که از فولاد ضد زنگ ساخته شد. در دهه‌های پس از آن، Patek Philippe واقعاً مفهوم محبوب ساعت‌های لوکس فولاد ضد زنگ را کامل کرده است.

خرید ساعت های مارک در پرایم دی

Rolex Datejust

Rolex Datejust یک نماد سبک واقعی است. آخرین جزئیات این ساعت نشان خود را در تاریخچه طراحی ساعت گذاشته است. قاب فلوت دار، لنز Cyclops و دستبند Jubilee، که دومی به طور خاص برای این مدل طراحی شده است. برای خرید ساعت های مارک در پرایم دی، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

Datejust از سال ۱۹۴۵ بخشی جدایی ناپذیر از خط تولید رولکس بوده است. فلز گرانبها Day-Date که بر اساس این مدل ساخته شده است، با نمایشگر روز اضافی و دستبند ریاست جمهوری خود کمتر نمادین است. می‌توانید Rolex Datejust را در فیلم‌های بی‌شماری ببینید و این ساعت یکی از مشهورترین ساعت‌های تمام دوران است.

Rolex Datejust یکی از محبوب ترین مدل های ساعتی است که تاکنون ساخته شده است و اکنون در اندازه ها و طرح های مختلف موجود است.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

Audemars Piguet Royal Oak

در آغاز دهه ۱۹۷۰، ساعت‌های لوکس قطعات ظریف جواهراتی بودند که منحصراً از فلزات گرانبها ساخته می‌شدند، ساعت‌های ورزشی فولادی ابزاری کاملاً کاربردی بودند و بحران کوارتز در حال گسترش بود. Audemars Piguet در میان همه اینها به چیزی به ظاهر غیرممکن دست یافت.

این برند به طراح جرالد جنتا دستور داد تا یک ساعت لوکس از جنس استنلس استیل اساساً یک شبه بسازد. او شاهکاری را ارائه کرد و خود را به یک اسطوره در صنعت تبدیل کرد. عرضه Audemars Piguet Royal Oak در سال ۱۹۷۲ اولین ساعت لوکس ساخته شده از فولاد ضد زنگ را نشان داد.

عرضه Audemars Piguet Royal Oak در سال ۱۹۷۲ اولین ساعت لوکس ساخته شده از فولاد ضد زنگ را نشان داد. طراحی این مدل یکی از نمادین ترین تا به امروز باقی مانده است. با خرید ساعت های مارک در پرایم دی با قیمت مناسب می توانید یکی از بهترین ساعت های لوکس را در اختیار داشته باشید.

خرید ساعت های مارک در پرایم دی

 رولکس ساب مارینر

رولکس ساب مارینر کپی شده ترین و تکراری ترین ساعت در جهان است. حتی اگر چندان اهل ساعت نباشید، به احتمال زیاد این نماد را در جایی دیده اید. در حالی که از زمان معرفی آن در سال ۱۹۵۳ به طور مداوم تکمیل و بهبود یافته است، اما همچنان به عنوان ساعتی بی‌گمان باقی می‌ماند که اولین بار توسط جیمز باند معروف شد.

نماد غواصی تا به امروز همچنان به عنوان یک نماد وضعیت در نظر گرفته می شود و امسال هفتادمین سالگرد خود را جشن می گیرد. رولکس زیردریایی امسال هفتادمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید کفش های مردانه  MERRELL

 امگا اسپید مستر حرفه ای

خرید ساعت های مارک در پرایم دی از آمازون یکی از انتخاب های عالی است. رویال اوک، ناوتیلوس یا دیتونا هیچ کاری نمی توانند در مورد آن انجام دهند: واقعیت این است که Omega Speedmaster Professional بدون شک نمادین ترین ساعت تمام دوران است.

چندین فرود روی ماه، یک ماموریت نجات در فضا، و بخشی از کیت رسمی ناسا، به اصطلاح Moonwatch یک افسانه مطلق است. طراحی جاودانه این مدل از روزهای پیشگام سفرهای فضایی تقریباً بدون تغییر باقی مانده است.

وقتی این ساعت را روی مچ دست خود می‌زنید، می‌توانید پیوندی ملموس به ماجراجویی‌های معروف این مدل را احساس کنید. هیچ ساعت دیگری به اندازه Omega Speedmaster Professional نمی تواند سابقه طولانی و هیجان انگیزی داشته باشد. برای خرید این محصولات از آمازون، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]