خرید کیبوردهای بلوتوثی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

با پیشرفت فناوری‌های بی‌سیم در چند سال گذشته، صفحه‌کلیدهای بی ‌سیم اکنون با گزینه ‌های سیمی برای ویژگی ‌های بازی برابری می‌کنند. محصولات زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین یافتن بهترین صفحه‌کلید بی‌ سیم یا بلوتوث برای نیازهای شما بستگی به ترجیحات شخصی و قصد شما از خرید کیبوردهای بلوتوثی دارد.

خرید کیبوردهای بلوتوثی

بهترین صفحه کلید بی سیم

کیبوردهای بلوتوثی Logitech MX

اگر فقط به دنبال یک صفحه کلید بی سیم ساده برای استفاده روزانه هستید، ما کلیدهای Logitech MX را توصیه می کنیم. این مدل کلاسیک به لطف طراحی راحت، کم حاشیه و تطبیق پذیری بی سیم، سال ها مورد توجه کاربران بوده است. در داخل برد، از سوئیچ های به خصوصی استفاده شده که حس سبکی دارند و بسیار شبیه به اکثر صفحه کلیدهای لپ تاپ هستند.

از گیرنده متحد کننده لاجیتک استفاده می کند، به این معنی که شما فقط به یک گیرنده USB برای چندین دستگاه نیاز دارید، البته تا زمانی که همه آنها با آن سازگار باشند. همچنین می‌توانید آن را با حداکثر سه دستگاه با استفاده از اتصال بلوتوث متصل کنید، بنابراین اگر تنظیماتی داشته باشید که شامل رایانه شخصی و دستگاه تلفن همراه است، مانند رایانه لوحی، عالی است و گزینه ای مناسب در خرید کیبوردهای بلوتوثی می باشد.

علاوه بر تطبیق پذیری، تجربه تایپ خوبی را با کلیدهای تورفته نیز ارائه می دهد تا به کاهش اشتباهات تایپی کمک کند. کلیدهای MX با اندازه کامل را برای کارهایی مانند ورود اطلاعات توصیه می کنیم، زیرا دارای Numpad است، می توانید این صفحه کلید را در نسخه فشرده ای به نام Logitech MX Keys Mini نیز تهیه کنید.

این نسخه کوچک ‌تر و قابل حمل ‌تر است، بنابراین اگر چند روز از محل کار و چند روز در خانه کار می‌کنید یا یک ایستگاه کاری کوچک ‌تر بدون فضای زیادی برای میز دارید، خرید کیبوردهای بلوتوثی در این مدل، مناسب‌ترین انتخاب است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گوشی های سامسونگ

لاجیتک K780

از آنجایی که همواره قیمت را برای انتخاب‌های خود در نظر می‌گیریم، می‌دانیم که همه افرادی که به دنبال صفحه‌کلید بی‌سیم هستند، مایل به قیمت بالای Logitech MX Keys نیستند. بنابراین، اگر به دنبال صفحه‌کلید مشابهی هستید که ارزان‌تر باشد، Logitech K780 را پیشنهاد می‌کنیم. مانند کلیدهای MX، با هر دستگاهی از طریق بلوتوث متصل می شود و با همه سیستم عامل ها سازگار است، اگرچه این نرم افزار فقط در ویندوز و macOS موجود است.

این کاملاً برای تنظیمات چند دستگاهی مناسب است، زیرا می توانید آن را با حداکثر سه دستگاه متصل کنید و با استفاده از کلیدهای میانبر، به سرعت بین آنها جابه جا شوید. هنگام خرید کیبوردهای بلوتوثی از این نوع، درخواهید یافت که یک سینی لاستیکی چسبنده در بخش پشتی وجود دارد که با زاویه دید خوبی به سمت بالا کج می ‌شود. همچنین لازم نیست نگران سیم های اضافی در راه اندازی خود باشید، زیرا این صفحه کلید از دو باتری AAA برای برق استفاده می کند و عمر باتری آن تا ۲۴ ماه اعلام شده است.

با این حال، فاقد برخی ویژگی‌های قابل توجه است، مانند نور پس‌زمینه برای خواندن کلیدها در تاریکی می باشد. کیفیت ساخت آن نیز ارزان‌تر از کلیدهای MX است. اگر نگران این نکات نیستید، K780 یک صفحه کلید بلوتوث محکم و قابل اعتماد با برچسب قیمت مناسب است.

خرید کیبوردهای بلوتوثی

Logitech K380

گاهی اوقات، هنگام خرید کیبوردهای بلوتوثی ، شما فقط به یک صفحه کلید ارزان برای همراه خود نیاز دارید و Logitech K380 یک انتخاب عالی است. این یک نمایه باریک دارد که اگر در طول روز در حال جابجایی فضای کاری هستید، به راحتی قابل حمل است. از آنجایی که این صفحه کلید جمع و جور و بدون Numpad است، فضای زیادی را روی میز اشغال نمی کند و اگر تمایل به کار در کافه ها یا سایر مکان های جمع و جور دارید، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

این صفحه کلید نسبتاً صاف قرار می گیرد، بنابراین مچ دست شما از قرار گرفتن روی سطح کار پشتیبانی می شود. همراه با سوئیچ های استاندارد و تایپ کردن برای مدت طولانی سبک و راحت است و هیچ گونه خستگی را تجربه نمی کنید. در حالی که با گیرنده USB همراه نیست، می‌توانید از صفحه کلید با هر دستگاهی که از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند استفاده نماید. خرید کیبوردهای بلوتوثی از طریق زاکولا، راهی مطمئن و اقتصادی است.

بیشتر کلیدها روی همه سیستم‌عامل‌های اصلی، از جمله سیستم‌عامل‌های موبایل مانند Android، iOS و iPadOS کار می‌کنند. به طور کلی، این یک انتخاب محبوب در میان دانشجویان و متخصصان است که به دنبال یک واحد ارزان و قابل اعتماد هستند.

پیشنهاد مطالعه :خرید کفش های اسپرت چرخدار

کیبوردهای بلوتوثی Razer BlackWidow V3 Pro

با پیشرفت تکنولوژی و کاهش میل به سیستم های سیمی، گزینه‌های صفحه کلیدهای بازی بی‌سیم در آخرین فناوری رشد کرده‌اند. با این حال، Razer BlackWidow V3 Pro یک انتخاب مناسب برای بهترین صفحه کلید بازی بی سیم است. این دستگاه با اندازه کامل دارای ویژگی هایی از جمله کلیدهای رسانه ای اختصاصی، دستگیره قابل برنامه ریزی و نور پس زمینه RGB کاملاً قابل تنظیم است.

خرید کیبوردهای بلوتوثی از این نوع، می تواند بهترین گزینه باشد. این سیستم، یکی از پایین‌ترین تأخیرهای بی‌سیمی را دارد، زمانی که با گیرنده USB آن استفاده می‌شود، کمتر از یک میلی‌ثانیه تاخیر خواهد داشت، بنابراین عکس‌های شما روان و پاسخ‌گو خواهند بود. همچنین هنگام استفاده با بلوتوث، تأخیر بسیار پایینی دارد و با حداکثر سه دستگاه متصل می شود، که اگر بخواهید از یک صفحه کلید برای بازی، پخش جریانی یا چت در چندین دستگاه استفاده کنید، عالی است.

از آنجایی که این یک برد مکانیکی است، می‌توانید سوئیچ‌های انتخابی خود را دریافت کنید. سوئیچ‌های خطی بسیار ساکت هستند، بنابراین اگر تمایل دارید تا آخر شب بازی کنید یا هم اتاقی دارید، ممکن است سوئیچ‌های زرد را ترجیح دهید، اما آنها فاقد بازخورد لمسی برای دانستن زمان فشار دادن کلید هستند که در خرید کیبوردهای بلوتوثی متوجه آن خواهید شد.

خرید کیبوردهای بلوتوثی

Razer Pro Type Ultra Design

Razer Pro Type Ultra به جایگاه ویژه ای دست یافته است، این هم برای بهره‌وری و هم برای استفاده در بازی مناسب است، بنابراین ویژگی‌های زیبایی‌شناختی و اضافی آن برای جمعیتی که در دفتر کار هستند را برآورده می‌کند. با این حال، عملکرد آن با برخی از بهترین کیبوردهای بازی Razer مانند BlackWidow V3 Pro برابری می کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند آرایشی مک

مهم نیست که از چه سبک اتصال استفاده می کنید، با بلوتوث یا گیرنده، تاخیر بسیار کم را خواهید دید، بنابراین فشار دادن کلیدها خیلی سریع ثبت می شود. در داخل برد از سوئیچ های زرد خطی Razer استفاده شده است که هم برای بازی و هم برای تایپ عالی هستند. آنها تجربه تایپ بسیار سبکی را ارائه می‌دهند، بنابراین حتی اگر ساعت‌ها در روز در حال حرکت کردن باشید، خسته نخواهید شد. برای خرید کیبوردهای بلوتوثی می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]