تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۲۲

خرید انواع دستکش و کلاه زمستانی

نویسنده : تیم محتوا

کت‌های حجیم، بافتنی‌ها و انواع دستکش و کلاه زمستانی می‌توانند هنگام پوشیدن در زمستان، جذابیت خاص خود را برای استایل های مختلف داشته باشند. فرقی نمی‌کند علاقه‌مند کلاه‌ در تمام طول سال باشید یا فقط در دماهای سرد از سبک‌های مختلف استفاده کنید، پاییز و زمستان به‌اندازه کافی مدل‌های کلاه را برای الهام بخشیدن به ظاهر شیک در هوای سرد به وجود می‌آورند.

نکته مهم در خرید کلاه

هنگام خرید کلاه زمستانی، چند نکته اصلی وجود دارد. اول، کدام مدل بیشتر به شما می آید؟ البته مدل و سبک ها نقش مهمی در خرید کلاه زمستانی دارند. برای داشتن ظاهری شیک، کلاه‌های پارچه‌های خز مصنوعی یا تزئینات بافت‌دار را می توانید انتخاب کنید که از جمله سبک‌های پیشرو در این فصل هستند. برای نهایت آرامش، یک کلاه مخمل شما را گرم نگه می‌دارد. در اینجا برخی از شیک ترین انواع دستکش و کلاه زمستانی آورده شده است که می توانید انتخاب کنید.

با کاهش دما به زیر صفر، گرم نگه داشتن ضروری است. یک کت عالی می‌تواند شما را به جایی برساند، اما انواع دستکش و کلاه زمستانی می‌توانند تفاوت را ایجاد کنند و تضمین خواهد کرد که شما حتی در بدترین آب‌وهوا گرم بمانید و عالی به نظر برسید.

مانند هر لوازم جانبی دیگری، داشتن مجموعه ای از سبک ها برای انتخاب مفید است. مطمئناً، لباس های زمستانی تمام مشکی ممکن است عملی ترین انتخاب به نظر برسد، اما توصیه می شود رنگ خود را در این فصل گسترش دهید تا همه چیز را با هم ترکیب کنید.

انواع دستکش زمستانی سبک خیابانی ثابت می‌کنند که اکسسوری‌های جسورانه و برجسته‌تر از چیزی که فکر می‌کنید پوشیدنی هستند. این اکسسوری‌های رنگی هوای سرد نیز راه خوبی برای امتحان کردن رنگ‌های آن فصل هستند. در صورتی که قصد خرید این پوشش های زمستانی را دارید را می توانید از طریق زاکولا تهیه کنید.

انواع دستکش و کلاه زمستانی

کلاه خز مصنوعی Umeepar

این کلاه، در انواع دستکش و کلاه زمستانی را می‌توان به‌صورت غیررسمی پوشید گرما و راحتی بیشتری را با این گزینه تضمین می‌کنید، به غیر از تطبیق پذیری در انتخاب گسترده رنگ‌ها و الگوها. به علاوه، زیر ۲۰ دلار است. این کلاه با جنس ۱۰۰% پلی استر و در رنگ های  بژ، مشکی، شرابی، کاراملی، خاکستری، خاکی، سفید، صورتی مشکی شطرنجی، چاپ گاوی، بژ چاپ پلنگی طراحی شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید دست بند هوشمند تناسب اندام

کلاه آمریکایی Winter Beanie

در این فصل می‌توانید گوش‌های خود را با حدود ۶ دلار گرم نگه دارید. این رنگ در چندین سایه خنثی و همچنین قرمز و زرد و صورتی ارائه می شود. این بسته سه تایی با قیمتی بیش از ۱۰ دلار عرضه می شود. این‌ها نرم و راحت هستند و در هنگام شستشو به خوبی دوام خود را حفظ می کنند. جنس ای کلاه ۱۰۰% اکریلیک است که در سایزهای مختلفی عرضه می شود.

انواع دستکش و کلاه زمستانی

کلاه کرگمونت

محصولاتی که از مواد سازگار و بازیافتی استفاده می کنند همیشه در خرده فروشی ها برنده هستند. این محصول در انواع دستکش و کلاه زمستانی یکی از The North Face از پشم گوسفند ساخته شده است که ۱۰۰ درصد بازیافت می شود. با داشتن یک لایه ضد رطوبت، هدف آن حفظ راحتی شما بدون توجه به شرایط است. این کلاهی است که شما را متمایز می کند. جنس ۱۰۰% پشم گوسفند بازیافتی است که در رنگ های سبز و سفید بوده و راحتی لازم را حفظ می کند. می توانید این کلاه را در سایزهای مختلفی تهیه کنید.

 Outdoor Voices OV Beanie

سر شما در این پوشش زیبا از Outdoor Voices بسیار راحت خواهد بود. ساخته شده از پشم و پلی استر بازیافتی، هم قابل تنفس و هم گرم است، بنابراین می توانید آن را در حال حرکت، دویدن، پیاده روی یا فقط برای پیاده روی در خیابان بپوشید. جنس آن ۵۵% پشم مرینو، ۴۵% پلی استر بازیافتی و در رنگ های سبز خزه ای و پسته ای ارائه می شود که در یک سایز طراحی و ارائه شده و برای شستشوی آن، باید از آب سرد استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی POC

کلاه هوانوردی  Overland B-3 Sheepskin

هنگامی که دما واقعاً کاهش می یابد، انواع دستکش و کلاه زمستانی  می تواند چاره ساز باشد. این کلاهی است که می توانید به لیست خرید اضافه کنید. پوشش گوش ‌های مخملی آن در روزهای سرد، گوش‌های شما را گرم نگه می‌دارد و بند‌های جیر این اطمینان را می‌دهند که در صورت بالا آمدن باد از روی سرتان حرکت نمی‌کند. این به نظر می رسد که با یک ژاکت بافتنی کلفت و شلوار چرمی ست شود. این پوشش دارای چرم و برش های زیبایی است که در رنگ های قهوه ای تیره، کرم، مشکی و بژ طراحی شده و بایستی با آب سرد شسته شود.

انواع دستکش و کلاه زمستانی

کلاه Aussie

اگر متعصب کلاه هستید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که از این برند استفاده کنید. برند Aussie در کلاه‌های مجلل تخصص دارد که بسیار منحصر به فرد هستند و افراد زیادی را برای داشتن یک مجموعه جدی ترغیب می‌کنند. هر کلاه رنگی دارای بند های طلایی با تم های مختلف است و شخصیتی جذاب را به هر لباسی که اختصاص داده می شود، تقویت می کند.

پیشنهاد مطالعه :آیا عکس های با کیفیت در فروش بیشتر در ایبی موثر است؟

این کلاه که دارای جنس ۱۰۰% پشم استرالیایی است و به رنگ های سرمه ای، کرم، مشکی ارائه می شود. می توان به سادگی آن را در ماشین لباسشویی شستشو داد. این یکی از انواع دستکش و کلاه زمستانی که می تواند گرمای مناسبی را برای شما فراهم کند. می توانید برای خرید این محصولات از فروشگاه آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود