خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

انواع ماسک ورقه ای صورت، به شکل ورقه ای عرضه شده و مواد تشکیل دهنده آنها از الیاف، پالپ، پنبه یا ژل می باشد و برای بخش های صورت همچون چشم، لب و بینی منافذی دارند. ماسک ‌های ورقه‌ای در سرم‌ها آغشته شده و با مواد طبیعی مختلفی غنی شده‌اند که به انواع نگرانی‌های پوستی پاسخ می‌دهد. بنابراین، در چنین شرایطی ممکن است ماسک های ورقه ای غلظت بالایی از مواد فعال و سرم  داشته باشند.

این ماسک ها، جهت استفاده در سفر راحت هستند و در بسته بندی های جداگانه ای ارائه می شوند. متناسب با نوع ماسک ورقه ای صورت، مواد تشکیل دهنده می تواند دارای تفاوت هایی باشد. به طور معمول، ماده مرسومی که در تمامی ماسک ‌های ورقه ‌ای به کار می رود، آب است.

خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

 چگونه از ماسک ورقه ای استفاده می کنید؟

با وجود آنکه استفاده از ماسک ورقه ای تقریبا ساده است، اما باید مراحل صحیح را برای استفاده از آن به کار بگیرید تا بیشترین استفاده را از ماسک ورقه ای ببرید. قبل از استفاده از ماسک ورقه ای، بسیار مهم است که مطمئن شوید صورت تمیزی دارید که هیچ اثری از آرایش، روغن، کثیفی یا هر گونه آلودگی نداشته باشد.

پاکسازی صورت می تواند کمک کند تا سرم ورقه ماسک، به صورت کامل جذب پوست شود. برای این کار لازم است که ضمن قرار دادن ماسک روی صورت، بخش های برش داده شده را در نقاط مناسب چشم و دهان قرار دهید.

ماسک را بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی پوست بگذارید. زمان بندی ممکن است بسته به مارک و نوع ماسک ورقه ای متفاوت باشد. ماسک ورقه ای را برداشته و سرم اضافه را به آرامی بر روی پوست صورت، ماساژ دهید تا به درستی جذب پوست شود.

بهترین بخش در مورد ماسک های ورقه ای این است که می توانید هر چند وقت یکبار که دوست دارید از آنها استفاده کنید، حتی اگر می خواهید هر روز. حداقل دو تا سه بار در هفته از یک ماسک ورقه ای صورت استفاده کنید تا واقعاً اجازه دهید پوست شما از تمام مواد فعال و طبیعی و سرم آبرسان در ماسک ورقه ای بهره کافی را ببرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین شارژرهای آیفون

انواع مختلف ماسک های ورقه ای چیست؟

با تنوع بسیار زیاد ماسک‌های ورقه‌ای موجود در بازار امروز، به راحتی می‌توانید سردرگم شوید و ندانید که کدام یک به پوست شما می‌آید. می توانید به سادگی نوع مناسب ماسک ورقه ای را انتخاب کنید و در صورتی که مشکلات پوستی دارید، از محاسن آنها بهره مند شوید. در اینجا برخی از ماسک های موثر برای پوست معرفی شده اند.

خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

 ماسک ورقه ای مرطوب کننده برای پوست های خشک

یکی از مهم ترین محاسن ماسک های ورقه ای، تقویت شدید آبرسانی به پوست صورت است. اگر ماسک ورقه ای صورت جهت پوست خشک می خواهید، توصیه می شود تا ماسک ورقه ای آبرسان را خریداری کنید. ماسک ورقه ای سرم انار هیدرا گارنیر مناسب پوست های خشک است.

سرم انار Hydra Bomb به عنوان ماسک ورقه ای است که با عصاره انار غنی شده و رطوبت پوست را حفظ می کند. تنها در ۱۵ دقیقه، پوست شما با رطوبت تزریق می شود که به آن احساس نرمی و لطافت می دهد. می توانید این محصول را از آمازون تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین قهوه سازهای تک نفره

ماسک ورق کنترل روغن برای پوست های چرب

افراد دارای پوست چرب به غیر از مقابله با چربی اضافی یا تولید سبوم، مستعد ابتلا به آکنه نیز هستند. پوست های چرب منافذ باز بزرگی دارند که به راحتی کثیفی، ناخالصی ها، عرق و غیره را که باعث ایجاد جوش می شوند، به دام می اندازند. از ماسک ورقه ای سرم چای سبز گارنیر می توانید در برنامه روتین هفتگی مراقبت از پوست خود استفاده کنید تا ضمن تسکین پوست صورت، چربی آن را نیز کنترل نمایید.

خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

 ماسک ورقه ای روشن کننده  برای پوست های کدر

استرس، عادات سبک زندگی نامناسب و قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدت طولانی از معدود راه هایی هستند که در آن پوست شما می تواند لکه ها ایجاد کند یا به مرور زمان کدر و خسته به نظر برسد. پوست درخشندگی لازم را نداشته و دچار آسیب دیدگی است. ماسک ورقه ای صورت روشن کننده ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

فرقی نمی کند پوست خشک، چرب یا مختلط داشته باشید، هر فردی ممکن است رنگی کدر داشته باشد که گاهی نیاز به اصلاح فوری دارد. ماسک سرم کامل گارنیر برایت پوست های کدر و لکه های تیره را هدف قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید ماشین اصلاح وال اصل

ماسک ورقه‌ای سرم  Bright  با بهره مندی از لیمو و ویتامین C، آثار لک‌ها را از بین برده و باعث می شود تا پوست روشن تر شده و به خوبی آبرسانی شود که تنها در عرض ۱۵ دقیقه ممکن است. ماسکی را انتخاب کنید که ناخالصی ها را از بین برده و منافذ پوست شما را باز نماید. ماسک های ورقه ای می توانند تمامی منافذ پوست را ببندند و باعث روشن شدن پوست کدر شوند.

ماسک ورقه ای صورت سرم زغال خالص Garnier را امتحان کنید تا پوست خود را سم زدایی کرده و منافذ مسدود شده را پاک کنید. زغال چوب ناخالصی ها و سموم را از منافذ شما خارج می کند و به سفت شدن صورت شما کمک می کند. این ماسک همچنین با عصاره جلبک سیاه غنی شده است که به شدت پوست شما را آبرسانی و تمیز می کند. برای خرید این محصولات از آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]