بهترین دوربین های مدار بسته

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر تا به حال بسته ای را از منزل و یا محل کار شما به سرقت برده یا در حین پارک کردن خودرو، به ماشین شما آسیبی وارد شده باشد، این احتمال وجود دارد که مدت ها قبل از این که از آن آگاهی یابید، خاطی از آن جا رفته باشد. حتی احتمال بیشتری وجود دارد که هرگز ندانید چه کسی مرتکب این عمل شده است. اگر این امر برای شما آشنا به نظر می رسد، ممکن است زمان خرید دوربین مدار بسته در فضای باز فرا رسیده باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع اسکیت کفشی

دوربین های هوشمند مدار بسته

این دستگاه های خانگی هوشمند مقاوم که برای مقاومت در برابر باران، برف و درجه حرارت شدید طراحی شده اند، معمولاً به شبکه Wi-Fi خانگی شما متصل می شوند و به شما امکان می دهند فیلم های زنده ای از فعالیت های خارج از خانه خود را مشاهده کنید.

آنها همچنین هنگامی که کسی یا چیزی در آنجا است هشدار را به تلفن شما ارسال می کنند، فیلم رویداد را ضبط می کنند و بسته به ویژگی ها ، به شما اجازه می دهند با هر کسی که در ملک شما است صحبت کنید ، بدون اینکه مجبور باشید در خانه خود را باز کنید.

خرید دوربین مدار بسته

برترین دوربین های امنیتی

در این جا به بررسی و معرفی دوربین های امنیتی پرداخته ایم تا دریابید که هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته امنیتی در فضای باز، باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید و گزینه های برتر را بررسی کنید. توجه داشته باشید که تعدادی از دوربین های موجود، برای استفاده در داخل و خارج مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیبورد گیمینگ

دوربین های امنیتی در فضای باز چگونه کار می کنند؟

بسیاری از این دوربین ها هنگامی که در فضای باز نصب می شوند، از وایفای برای اتصال استفاده می نمایند که بدین ترتیب می توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه خود، آن ها را کنترل نمایید. اما مدل هایی نیز وجود دارند که می توانند از اترنت سیمی ، بلوتوث ، Z-Wave یا فناوری بی سیم اختصاصی برای اتصال به یک برنامه تلفن همراه یا یک هاب اختصاصی استفاده کنند.

نصب دوربین های وای فای نسبت به دوربین های سیمی ساده تر است زیرا نیازی نیست در نزدیکی درگاه اترنت قرار گرفته و نیازی به سیم کشی نداشته باشند. نصب و راه اندازی دوربین های وای فای با باتری ساده ترین راه است زیرا می توانید آنها را تقریباً در هر مکانی قرار دهید، به شرطی که بتوانند به روتر شما متصل شوند. این در حالی است که بدون این که مجبور باشید کابل برق را به خانه وصل کنید تا به پریز برق متصل شود.

خرید دوربین مدار بسته می تواند امنیت شما را افزایش دهد. توجه داشته باشید که این نوع دوربین ها معمولاً از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند که می توان آنها را به راحتی بیرون آورده و برای شارژ با کابل USB به داخل خانه برد ، اما در هوای سردتر به سرعت تخلیه می شوند. دوربین های بلوتوث نیز به راحتی نصب می شوند، اما برای اتصال به آنها با تلفن خود باید در حدود ۱۰ متر فاصله داشته باشید.

 

به دنبال یک دوربین Wi-Fi در فضای باز باشید که بتواند به باند رادیویی ۲.۴GHz یا ۵GHz متصل شود تا ازدحام شبکه کاهش یابد. اگر در دریافت سیگنال خوب در خارج با مشکل روبرو هستید، سعی کنید آن را با یک افزایش دهنده دامنه بی سیم شارژ کنید.

خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته فضای باز

هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر داشته باشید که هر دوربینی در فضای باز  باید بتواند در برابر قرار گرفتن در معرض عناصر مقاومت کند و باید دارای درجه IP باشد. رتبه بندی IP شامل دو رقم است که به شما می گوید دوربین در بیشتر شرایط آب و هوایی چقدر خوب دوام می آورد.

اکثر دوربین های امنیتی در فضای باز دارای استاندارد IP66 هستند ، این بدان معناست که آنها محافظت کامل در برابر نفوذ گرد و غبار را ارائه می دهند و می توانند جت های آب را از هر جهت کنترل کنند ، اما نباید در آب غوطه ور شوند. آنها معمولاً از باران ، برف ، گرما و سرما در امان هستند.

پیشنهاد مطالعه :خرید کنسول های Xbox 360

وضوح تصویر در دوربین مدار بسته

اگر نتوانید تشخیص دهید که دوربین به چه کسی یا چه چیزی نگاه می کند، داشتن و خرید دوربین مدار بسته در فضای باز فایده ای ندارد. معمولاً دوربینی که ویدئو را با وضوح ۷۲۰p ضبط می کند، تصویری نسبتاً واضح ارائه می دهد، اما ویدیوی ۱۰۸۰p جزئیات بیشتری را ارائه می دهد و محبوب ترین رزولوشن برای این دستگاه ها است. به فضای ذخیره سازی زیادی احتیاج ندارد و تقریباً در همه گوشی ها ، تبلت و رایانه های شخصی قابل مشاهده است.

دوربین هایی که فیلم ۴K (اولترا اچ دی) ضبط می کنند نیز در دسترس هستند، اما برای پخش جریانی بدون نیاز به تردید یا تاخیر به یک اتصال شبکه بسیار قوی نیاز خواهید داشت و برای ذخیره ویدئوهای ضبط شده به فضای زیادی احتیاج دارید که ممکن است گران تمام شود.

خرید دوربین مدار بسته

آیا به تشخیص حرکت و صدا احتیاج دارید؟

تقریباً همه دوربین های امنیتی در فضای باز مجهز به سنسور حرکت هستند که با تشخیص حرکت، دوربین را قادر به ضبط فیلم می کند. این سنسور همچنین می تواند هشدار فشار به تلفن شما را هنگام فعالیت انجام دهد و برخی نیز هشدار ایمیل ایجاد می کنند. برای امنیت بیشتر، به دنبال یک دوربین با قابلیت تشخیص صدا باشید که بتواند به شما اطلاع دهد که آیا کسی در آنجا است، حتی اگر از محدوده لنز دوربین و سنسور حرکت خارج باشد.

همچنین در زمان خرید دوربین مدار بسته بررسی کنید که اگر دوربین دارای میکروفون برای تشخیص صدا است، احتمال دارد بلندگو نیز داشته باشد و ارتباط صوتی دو طرفه را ارائه دهد که به شما امکان می دهد با هر کسی که بیرون است صحبت کنید و به آن گوش دهید. این امر هنگام برخورد با افراد مزاحم مفید است و می تواند برای ترساندن دزدان مورد استفاده قرار گیرد. می توانید این محصولات را از طریق زاکولا از سایت های معتبر خارجی خرید کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]