خرید محصولات بی نظیر از Etsy

معرفی سایت
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

این روزها، فقط افراد شیفته صنایع دستی نیستند که از سایت تجارت الکترونیکی ایتسی بازدید می کنند. امروزه این سایت، محبوبیت بالایی را در میان کاربران مختلف کسب نموده است. مقدار بسیار زیادی محصول در Etsy طراحی شده است. به راحتی می توانید برای خرید محصولات بی نظیر از Etsy اقدام کنید و خریدی آسان و سریع از این سایت را تجربه نمایید.

خرید محصولات بی نظیر از Etsy

خرید از ایتسی

ابتدا لازم است که برای یک حساب کاربری، ثبت نام کنید و هر زمان که سایت را مرور می کنید وارد سیستم شوید. خرید محصولات صنایع دستی در Etsy بدون انجام این کار امکان پذیر است. اما، بدون حساب کاربری، نمی‌توانید از ویژگی مورد علاقه استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد کالا یا خریدی را که دوست دارید به ‌سرعت به فهرست موارد دلخواه اضافه کنید که می‌توانید بعداً مشاهده نمایید.

همچنین می توانید به راحتی برای خرید محصولات بی نظیر از Etsy ، در داشبورد خود مشاهده کنید که یکی از فروشگاه های مورد علاقه شما موارد جدیدی را اضافه کرده است. استفاده از این ویژگی صرفه جویی زیادی در زمان دارد و به شما این امکان را می دهد که برخی از محصولات منحصر به فرد Etsy را کشف کنید.

این دقیقاً بصری ترین ویژگی سایت نیست، اما درست مانند اینستاگرام ، می توانید فید را در Etsy شخصی سازی کنید. یک راه آسان برای شروع سفارشی کردن فید Etsy با محصولاتی که دوست دارید، دنبال کردن کاربرانی است که همان فروشگاه ها و اقلام مورد علاقه شما را دوست دارند. همانطور که شروع به ایجاد فید خود می کنید، Etsy به سایر کاربران توصیه می کند که بر اساس ترجیحات شما مشترک شوند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین برندهای پوشاک ترکیه

خریدی مطمئن در Etsy

صاحبان فروشگاه‌های مورد علاقه‌تان و ذائقه‌سازان Etsy را دنبال کنید تا با یافته‌های شگفت‌انگیز روبرو شوید و مطمئن شوید که صفحه اقلام پرطرفدار را برای افزودن‌های جذاب به موارد دلخواه خود بررسی می‌کنید. به جای اینکه همیشه از نوار جستجوی معمولی استفاده کنید و آیتم‌ها را یک به یک مشاهده نمایید، فهرست‌های محصولات آماده‌ای را که سلیقه ‌ها و سبک ‌های بی ‌شماری را برآورده می‌کند، برای خرید محصولات بی نظیر از Etsy در آرشیو جستجو کنید. بدین ترتیب، کدهای تخفیف را از فروشگاه های موجود در لیست خود دریافت خواهید کرد.

خرید محصولات بی نظیر از Etsy

خرید از طریق عبارات جستجو

نیازی به جستجوهای عمیق در Etsy نیست. اگر از عبارات و دسته بندی های جستجوی توصیفی استفاده کنید، می توانید بدون زحمت نتایج را محدود کنید. به‌جای استفاده از عبارات جستجوی گسترده مانند «لباس قدیمی» یا «کیف چرمی»، تا حد امکان دقیق باشید و جزئیات مورد نظر خود را فیلتر کنید.

اگر هنوز دقیقاً مطمئن نیستید که چه می خواهید، سعی کنید سبک‌ها یا دوره‌هایی خاص را جستجو کنید. با ترکیب های مختلف بازی کنید و کلمات کلیدی رایج را برای مواردی که دوست دارید انتخاب کنید و مطمئن باشید که کیفیت انتخاب های شما هنگام خرید محصولات بی نظیر از Etsy همچنان بهبود می یابد.

دسته بندی علاقه مندی ها

مانند Pinterest به Etsy بروید و یافته ها و موارد دلخواه خود را در نسخه تابلوهای Etsy سازماندهی کنید. با تبدیل شدن به یک حرفه ای در مسیریابی در Etsy و کشف بهترین محصولات در سایت، مجموعه محصولات مورد نظر شما شروع به رشد خواهد کرد. مرتب کردن مواردی که دوست دارید، بازگشت به عقب و یافتن یک فهرست، فروشگاه یا کاربر خاص را آسان‌تر می‌کند و شانس پیدا کردن چیزهای شگفت‌انگیزتر را افزایش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع چراغ قوه از سایت های خارجی

آیا Etsy برای کارت های اعتباری، کارت های نقدی و پی پال ایمن است؟

خریداران راه های مختلفی برای پرداخت اقلام در Etsy هنگام خرید محصولات بی نظیر از Etsy دارند، اما فروشندگان انتخاب می کنند که کدام روش پرداخت را بپذیرند. محبوب ترین روش های پرداخت برای اقلام در Etsy استفاده از کارت های اعتباری، کارت های نقدی، PayPal و کارت های هدیه Etsy است. همه این گزینه‌های پرداخت از سیستم پرداخت امن Etsy استفاده می‌کنند که معمولا «Etsy Payments» نامیده می‌شود.

خرید محصولات بی نظیر از Etsy

آیا پرداخت های ETSY امن است؟

Etsy Payments (سیستم پرداخت Etsy) کاملا امن و ایمن است. به طور خلاصه، Etsy سوابق مربوط به تراکنش ها را در Etsy Payments نگه می دارد و هیچ داده ایمن را به فروشندگان نمی دهد. این بدان معناست که شماره کارت اعتباری یا کارت نقدی شما یا هر اطلاعات مالی دیگری، ایمن و دور از فروشندگان نگهداری می شود.

فروشندگان Etsy فقط اطلاعات حمل و نقل و چند اطلاعات ضروری دیگر حساب خریدار را که برای تکمیل سفارش نیاز دارند، دریافت می کنند. شما می توانید در زمان خرید محصولات بی نظیر از Etsy ، برای چندین کالا از فروشگاه های مختلف Etsy به طور همزمان پرداخت کنید. اطمینان حاصل کنید که هرگز شماره کارت یا رمز عبور خود را از طریق تلفن، ایمیل یا هر سیستم پیام رسانی ندهید.

Etsy نمی‌تواند پرداخت‌هایی را که خارج از سیستم پرداخت آنلاین خود یا PayPal انجام می‌شود تأیید یا کمک کند. به همین دلیل است که بهتر است به جای ارسال مستقیم پرداخت هایی مانند چک یا حواله پول به فروشنده، از طریق وب سایت Etsy پرداخت کنید. اگر هزینه غیرمجاز از Etsy در صورت‌حساب کارت اعتباری خود مشاهده کردید، فوراً با خدمات مشتریان Etsy تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین برندهای پوشاک ترکیه

انواع پرداخت در سایت ایتسی

هنگام خرید محصولات بی نظیر از Etsy ، استفاده از کارت های نقدی در Etsy بی خطر است. با این حال، کارت های اعتباری بهترین انتخاب برای خرید آنلاین هستند. سه دلیل برای این کار وجود دارد. اکثر کارت‌های اعتباری دارای محافظت در برابر کلاهبرداری هستند و دارای یک خط مشی مسئولیت صفر هستند. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید برای خریدی که انجام نداده اید، هزینه ای بپردازید. در مقایسه با کارت اعتباری، هنگام استفاده از کارت نقدی، در برابر کلاهبرداری محافظت نمی‌شوید و بازگرداندن آن پول به حساب بانکی شما می تواند یک روند کند باشد.

اگر شخصی از شماره کارت نقدی شما برای خریدهای جعلی استفاده کند، پول مستقیماً از حساب بانکی شما خارج می شود. این بدان معناست که ممکن است بدون اینکه بتوانید برای مدتی هزینه هایی مانند غذا یا اجاره را بپردازید، گرفتار شوید.

خرید محصولات بی نظیر از Etsy با کارت بدهی هنوز ایمن است و شما می توانید از این روش ها برای خرید انواع محصولات در این سایت، استفاده کنید. در نظر داشته باشید که زاکولا می تواند در خصوص نهایی کردن خرید شما و تحویل کالا در ایران، شما را یاری کند.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]