خرید ماشین اصلاح وال اصل

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

لئو وال یک صنعت را متحول نکرد، بلکه این صنعت را ایجاد نمود. مدل های موی زیادی وارد بازار می شود. از برش‌های خدمه گرفته تا پومپادور، آفروها تا طرح‌های سفارشی امروزی، سبک‌ها در طول سال‌ها تغییر کرده‌اند. اما صرف نظر از آنچه در مد است، وال در مرکز ده دهه برش های مختلف باقی مانده است. در ۱۰۰ سال گذشته، شرکت Wahl کلیپر پیشگام بوده و ماشین های اصلاح برقی را که کوتاه کردن مدل موی قرن گذشته را ممکن می‌سازد، اصلاح کرده است می توانید برای خرید ماشین اصلاح وال اصل از آمازون، راهنمایی های لازم را از کارشناسان زاکولا دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید مینی پروژکتور برای آیفون

برند Wahl

شرکت Wahl Clipper یک تولید کننده پیشرو در ماشین اصلاح مو، ریش ریش تراش برقی است. این شرکت با راه اندازی تاسیسات تولیدی خود در خارج از کشور و رشد بازارهای بین المللی خود، با موفقیت به رقابت واکنش نشان داد.

در همان زمان، جذابیت فروش خود را با توسعه محصولات جدید با روند برای مصرف کنندگان و همچنین آرایشگران حرفه ای که تمرکز سنتی آن بوده اند، گسترش داد. این شرکت همچنین دستگاه های نظافت حیوانات را تولید می کند.

وال مستقر در استرلینگ، ایلینوی، در ایالات متحده و ده کشور خارجی فعالیت دارد. محصولات آن در ۱۵۰ کشور توزیع می شود. پیش از خرید ماشین اصلاح وال اصل، می توانید با تاریخچه این برند آشنا شوید.

خرید ماشین اصلاح وال اصل

تاریخچه وال

تاریخچه این شرکت را می توان در سال ۱۹۱۱ دنبال کرد، زمانی که لئو جی وال، هنوز دانش آموز دبیرستانی در استرلینگ، ایلینوی، یک ماساژور دستی با یک موتور الکترومغناطیسی اختراع کرد. عموی وال که یک پزشک بود، شرکتی را برای بازاریابی ماساژورها راه اندازی کرد و به زودی مشتریانی پذیرا در مطب پزشکان و همچنین آرایشگاه ها پیدا کردند.

وال در حالی که به تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه ایلینویز ادامه داد، به آزمایش مفهوم موتور الکترومغناطیسی ادامه داد. فروش مستقیم او به آرایشگران او را متوجه نیاز آن صنعت به یک قیچی موی کاربردی تر کرده بود و در سال ۱۹۱۹ اولین قیچی موی مغناطیسی را تولید کرد.

این نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل کلیپر استاندارد است که موتور آن باید از راه دور از طریق کابل کار می کرد. وال زمانی که عمویش در جریان انقلاب مکزیک به خدمت سربازی فراخوانده شده بود، کارخانه تولید وهل را تصاحب کرده بود. این شرکت شروع به تولید قیچی مو کرد. خرید ماشین اصلاح وال اصل از مراکز معتبر ممکن شد.

پیشنهاد مطالعه : عینک آفتابی بلوتوثی

تامین کننده های وال

پس از ثبت اختراع ماشین اصلاح جدید خود در سال ۱۹۲۱ و گرفتن حق امتیاز از رقبای که طرح او را کپی کرده بودند. مخصوصاً Andis که تامین کننده تیغه های گیر وال برای وال بود، کارخانه را خریداری کرد و در ۲۹ ژانویه ۱۹۲۴ شرکت را با نام Wahl Clipper Corporation ادغام کرد. او این بار هزاران دستگاه را به آرایشگاه های سراسر کشور فروخته بود.

بر اساس تاریخچه جک وال از شرکت وال کلیپر، این تجارت ۴۰ کارمند داشت و به سرعت در حال گسترش بود. محبوبیت اختراع وال در دهه ۱۹۳۰ باعث تقلید بیشتر و شکایت های بیشتر برای نقض قوانین شد. این شرکت موارد دیگری مانند سشوار را اضافه کرد. خرید ماشین اصلاح وال اصل امروزه برای بسیاری از طرفداران این برند اهمیت دارد.

خرید ماشین اصلاح وال اصل

عرضه محصولات وال به بازار مصرف کننده

Wahl فروش کلیپر خود را در بازار مصرف در دهه ۱۹۴۰ گسترش داد. با این حال، حرفه ای ها تاکید اصلی آن برای ۵۰ سال دیگر باقی ماند. خط تولید این شرکت به سشوار گسترش یافت. انواع ابزار و لوازم آرایش مو پس از جنگ جهانی دوم اضافه شد.

وال دهه ۱۹۵۰ را با حدود ۶۰ کارمند در کارخانه استرلینگ خود آغاز کرد. کارخانه دیگری به زودی در انتاریو کانادا تأسیس شد. لئو وال در سال ۱۹۵۴ عنوان رئیس هیئت مدیره را به عهده گرفت، زیرا سه پسرش مسئولیت مدیریت عملیاتی را بر عهده گرفتند. لئو وال سه سال بعد در سن ۶۳ سالگی درگذشت. در همان سال، شرکت دفتر مرکزی خود را از مرکز شهر استرلینگ به یک مرکز جدید و بزرگتر در شمال شهر منتقل کرد.

وال در نهایت به دلیل رقابت قیمت از سوی خاور دور، تجارت سشوار را کنار گذاشت. با این حال، جریانی از محصولات جدید کوتاه کردن مو وجود داشت که برخی از آنها پیشرفت های فنی پایداری را به صنعت معرفی کردند.

تیغه های ریش تراش برقی یکبار مصرف در سال ۱۹۶۵ ظاهر شد. Clipper Vac که در سال ۱۹۶۵ نیز معرفی شد، یک گیره را با یک ضمیمه خلاء ترکیب می کرد تا یک مدل موی بسیار مرتب داشته باشد. سال بعد، وال یک ماشین اصلاح شارژی را برای متخصصان سالن معرفی کرد، که پیش درآمد یک کالای مصرفی پرفروش است که به نام داماد شناخته می شود. خرید ماشین اصلاح وال اصل امروزه از سایت های معتبری همچون آمازون مقدور است.

پیشنهاد مطالعه : کیف دستی چرمی برند  Michael Kors

گسترش فعالیت های وال

درآمد در سال ۱۹۶۰ به ۳ میلیون دلار رسید. با این حال، سال پرتلاطمی بود، با ۱۱ هفته ترک کار. در سال ۱۹۷۲، پس از یک اعتصاب بسیار طولانی‌تر که نیم‌سال به طول انجامید، اکثر ۸۸ کارگر کارخانه به بی‌اعتبار کردن اتحادیه رای دادند و برای اولین بار در ۱۵ سال، وال را به یک مغازه باز تبدیل کردند.

مد همچنین توطئه کرد تا دهه ۱۹۷۰ را به یک دهه دشوار تبدیل کند. جان اف (جک) وال در گزارش گذشته خود درباره این شرکت به یاد می آورد که مدل موهای بلندتر و پشمالوتر آن روز مردان، نویدبخش خوبی نبود. تا حدی به لطف اعتصاب، تا سال ۱۹۷۱ فروش سالانه ۳.۳ میلیون دلار پس از رسیدن به ۴.۵ میلیون دلار چند سال قبل از آن رکود داشت.

در پاسخ، این شرکت تلاش های خود را در بازار نظافت حیوانات خانگی افزایش داد. در سال ۱۹۷۱، بخش الکترونیک این شرکت با قدرت یک آهن لحیم کاری قابل شارژ جدید راه اندازی شد. Wahl همچنین طیف محصولات خود را متنوع کرد و در اواسط دهه ۱۹۷۰ ماساژورهای گرم کننده پا و پشت را اضافه کرد.

در این زمان، مد موهای بلند تا حد زیادی به پایان رسیده بود و فروش آن به ۵.۲ میلیون دلار در سال ۱۹۷۶ رسید. تنوع محصولات هنگام خرید ماشین اصلاح وال اصل می تواند تقاضای بازار را پاسخگو باشد.

خرید ماشین اصلاح وال اصل

نسل جدیدی از رهبری WAHL

وارن پی وال، پسر بزرگ بنیانگذار شرکت، پس از دو دهه ریاست در سال ۱۹۷۷ به عنوان رئیس و رئیس بازنشسته شد. (برادرش رابرت ال. وال نیز در دهه ۱۹۵۰ به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می کرد.) وارن وال توسط جک وال جانشین شد، که سه سال پیش از آن پس از ۲۰ سال مدیریت فعالیت های مهندسی شرکت، مدیرعامل شد.

وارن و جک وال همچنین Mallard Plastics, Inc. را راه‌اندازی کردند که یکی از تامین‌کنندگان پیشرو سیستم‌های پالت شد. تا سال ۱۹۸۱ فرد خارجی را به هیئت مدیره اضافه نمی کرد. فروش در اواخر دهه ۱۹۷۰ به حدود ۱۰ میلیون دلار در سال رسید.

این شرکت طی چند دهه آینده ۲۰ برابر بزرگتر خواهد شد که با محصولات جدید و افزایش توجه جامعه به مو افزایش می یابد. همه نوآوری های شرکت بلافاصله موفق نبودند. سیستم کوتاه کردن موی خانگی Twix هرگز مورد استفاده قرار نگرفت. با این حال، موفقیت دور از دسترس نبود این اتفاقات در مسیر خرید ماشین اصلاح وال اصل از طریق فروشگاه های معتبر، تغییری ایجاد نکرد.

یک تغییر بازار محور

اصلاح کننده ریش و سبیل Groomsman با باتری در سال ۱۹۸۴ به بازار مصرف عرضه شد. موفقیت چشمگیری را نشان داد و به سرعت به پرفروش ترین کالای مصرفی Wahl تبدیل شد. دیگر محصولات جدید اواسط دهه ۱۹۸۰ عبارتند از E-Z Trimmer، برای موهای بینی و گوش. ماشین اصلاح برقی Euroflex; لیدی وال; و What a Shaver که برای نیازهای اصلاح مردان سیاه پوست طراحی شده است. می توانید برای خرید این محصولات، از کارشناسان زاکولا کمک بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]