خرید قاب گوشی آیفون اصل

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

انتخاب قاب خوب، یک سرمایه گذاری عاقلانه برای آیفون شماست. حتی ارزان ‌ترین آیفون گران  است و قاب مناسب از آن در برابر خط و خش، ضربه و ترک محافظت می‌کند. این به شما امکان می‌ دهد گوشی خود را شخصی ‌سازی کنید، بدون اینکه حجم زیادی را داشته یا نحوه استفاده از دستگاه خود را تغییر دهید. چه به دنبال یک قاب برای اتصال راحت در طول روز باشید و چه بیشترین محافظت ممکن را در نظر داشته باشید، خرید قاب گوشی آیفون اصل از سایت های معتبر جهانی می تواند آسودگی خاطر را برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین قاب های آیفون

Smartish Gripmunk یک انتخاب قابل اعتماد برای هر کسی است که به دنبال یک کیف ساده، بادوام و محافظ است که به طور کلی با قیمت ۱۰ تا ۱۵ دلار در دسترس است. این قاب،  برای هر مدل آیفون از زمان آیفون ۷ بوده است و اگرچه به‌ویژه جذاب نیست، اما قابل اعتماد است.

این کیس به اندازه کافی انعطاف پذیر است که امکان نصب آسان را فراهم می کند، اما به مرور زمان خراب نمی شود. همچنین شیارهای انگشتی روی لبه ‌ها را ارائه می ‌کند که به بهبود چسبندگی و جذب ضربه عالی کمک می‌کند. برای خرید قاب گوشی آیفون اصل ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید. از نظر بصری، Smartish Gripmunk هیجان ‌انگیزترین مورد موجود نیست، اما برای شخصی سازی بیشتر تصاویر یا متن خود را در وب سایت Smartish آپلود کنید.

خرید قاب گوشی آیفون اصل

قاب چرمی اپل و قاب چرمی کامل Mujjo

برای کسانی که ظاهر چرم را ترجیح می دهند قاب چرمی اپل به طور قابل توجهی بهتر از هر برند دیگری است که در طول سال ها آزمایش شده است. این نازک ترین و جذاب ترین قاب چرمی موجود است و به همان اندازه که می توانید از این سبک انتظار داشته باشید، محافظت می کند.

نسخه های آیفون ۱۲ و ۱۳ به راحتی دارای MagSafe هستند و گزینه های رنگی این قاب، در همه مدل ها جذاب است. هیچ قاب چرمی برای همیشه دوام نخواهد آورد، اما جنس اپل حس برتری دارد و چسبندگی محکمی را فراهم می کند که می تواند در خرید قاب گوشی آیفون اصل ، آن را تهیه کنید. اپل دیگر نسخه مخصوص آیفون X از قاب چرمی را نمی فروشد. مدل آیفون XS متناسب با آیفون X است اما با یک شکاف کوچک در زیر «برآمدگی» دوربین عرضه شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین تی شرت های مارک

کیف کامل چرمی Mujjo

از آنجایی که اپل یک قاب چرمی برای آیفون ۱۱ نمی سازد، قاب کامل چرمی Mujjo را توصیه می کنیم. به خوبی کیف چرمی اپل نیست، اما بهترین چیزی است که برای این مدل پیدا خواهید کرد. طراحی کیف Mujjo بسیار شبیه به بدنه اپل است، با چرم کمی خشن اما انعطاف‌پذیر در بیرون، میکروفیبر در داخل و لبه پایین باز طراحی و عرضه شده است. همچنین دارای روکش مات است که به همان اندازه حس خوبی دارد.

خرید قاب گوشی آیفون اصل

Smartish Wallet Slayer Vol. 1

این بهترین کیف کیف برای آیفون ۱۳، Smartish Wallet Slayer Vol. 1، در یک چاپ گل و قلب با الهام از یکپارچه سازی با سیستم عامل ارائه شده است که می توان در خرید قاب گوشی آیفون اصل آن را تهیه نمود.  هر کسی که به دنبال ترکیب کیف پول  با آیفون خود است باید Smartish Wallet Slayer Vol. 1 انتخاب مناسبی است.

این کیف گوشی همراه (حداکثر سه کارت) را به صورت محافظت شده و در جای خود نگه می دارد و می تواند مقداری پول نقد نیز در خود جای دهد. طراحی پلاستیکی قالب‌گیری شده کیف به خوبی در دست قرار می‌گیرد و لازم نیست نگران تغییر شکل آن در طول زمان باشید. Wallet Slayer بدون توجه به اینکه چقدر پر (یا خالی) باشد، شکل و ضخامت خود را حفظ می‌کند که گزینه ای مناسب در خرید قاب گوشی آیفون اصل است.

پیشنهاد مطالعه :خرید دستگاه اصلاح حیوانات خانگی

Spigen Liquid Crystal

نسل ‌های اخیر آیفون‌ های اپل در مجموعه ‌ای از رنگ ‌های بدنه چشمگیر مانند صورتی کم‌ رنگ، قرمز گیلاسی و آبی سرمه‌ ای عرضه می ‌شوند، اما متأسفانه هیچ یک از این رنگ ‌ها از جلو قابل مشاهده نیستند. اگر نمی‌خواهید رنگ پررنگ پشت گوشی جدیدتان را بپوشانید اما همچنان به محافظت از یک قاب خوب نیاز دارید، Nothin’ to Hide یک نوع واضح از قاب اصلی برای سری آیفون ۱۳ است. از هر نظر از نظر اندازه و طراحی یکسان است، اما از پلاستیک سخت ساخته شده است تا TPU لاستیکی مانند Gripmunk پایه را در خود دارد. برای خرید قاب گوشی آیفون اصل ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

خرید قاب گوشی آیفون اصل

Speck Presidio Grip

بهترین قاب محافظ Smartish Gripzilla با MagSafe برای آیفون ۱۳، به رنگ سفید با حاشیه های خاکستری نشان داده شده است. اگر تلفن خود را زیاد می اندازید یا اگر نمی خواهید در هنگام آسیب خطری را متحمل شوید، Smartish Gripzilla بهترین محافظی است که برای آیفون ۱۲ و ۱۳ توصیه می کنیم.

طرفین چسبندگی بهتری را برای کسانی که اغلب گوشی آنها سقوط می کند، فراهم می نماید. علیرغم ضخامت آن، فشار دادن دکمه ها آسان است و کیس با شارژرهای Qi و MagSafe کار می کند. اگرچه هیچ موردی نمی تواند سقوط بدون آسیب را تضمین کند، حباب های هوا در گوشه های برجسته و داخل لاستیکی نرم آن، جذب ضربه قوی را فراهم می کند که گزینه ای عالی در خرید قاب گوشی آیفون اصل خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین برند کفش تابستانی

Speck Presidio Grip برای آیفون ۸ پلاس، ۷ پلاس

Speck Presidio Grip بهترین قاب محافظ برای مدل های قدیمی آیفون و همچنین برای SE است. مانند Presidio Pro، دارای پلاستیک سخت در خارج و لاستیک در داخل است، اما گریپ با برجستگی هایی در پشت ساخته شده است تا از لیز خوردن آن از دست شما جلوگیری کند. اگر سقوط ناخوشایند اتفاق بیفتد، گریپ باید گوشی شما را محافظت کند تا در برابر ریزش‌های ۱۰ فوتی مقاومت نماید، اما باز هم، هیچ موردی تضمینی واقعی نیست. این قاب زیبا، در طیف وسیعی از گزینه‌های رنگی عرضه شود و همچنین دکمه‌های گوشی در تست باکلیک خوبی بوده‌اند که جذابیت این قاب ها را در خرید قاب گوشی آیفون اصل دوچندان می کند.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]