تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اردیبهشت,۰۷

خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی

ای‌بِی نویسنده : تیم محتوا

انتخاب یک عینک آفتابی چیزی فراتر از محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید است. این همچنین فرصتی برای نشان دادن استایل خود است. می توانید برای خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی با قیمت هایی مقرون به صرفه اقدام کنید که مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش بوده و در سبک های مختلف برای مد و ایمنی طراحی شده است.

خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی

انواع عینک آفتابی

J+S Classic Aviator

عینک آفتابی J+S Classic Aviator به راحتی برای مدت طولانی استفاده می شود و به لطف ساختار فلزی محکمی که دارد به خوبی روی اکثر صورت ها قرار می گیرد. از بین انواع عینک های آفتابی، آنها کاملاً راحت بوده و در برابر UV محافظت مناسبی دارند.

می توانید برای خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی از طریق زاکولا اقدام کنید. این عینک ‌های آفتابی سبک وزن هستند، پوشش زیادی را ارائه می‌دهند. آ«ها مانند بسیاری از مدل های هوانوردی، پدهای بینی قابل تنظیم دارند، بنابراین عینک می‌ تواند بهتر در چهره شما بنشیند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند اوکلی  Oakley

عینک آفتابی J+S بدنه فلزی محکمی دارد و لولاهای فنری آن هنگام باز و بسته کردن بازوها صدایی رضایت بخش ایجاد می کند. این عینک‌های آفتابی به‌خوبی ساخته شده‌اند و هرگز نگران از هم پاشیدن آن ‌ها نخواهید بود که این نشانه خوبی است که به خصوص با این قیمت مقرون به صرفه عرضه شده است.

شما می‌توانید خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی ، از بین رنگ‌های متنوعی برای جفت J+S Classic Aviator، از کلاسیک تا پر زرق و برق، رنگ‌های مختلفی را انتخاب کنید که همگی مکمل شکل سنتی هستند. آنها با یک قاب و یک پارچه برای تمیز کردن لنزها ارائه می شوند که برای چنین عینک های ارزان قیمتی بسیار خوب است.

این سبک با لنزهای ۵۸ میلی‌متری (متوسط) یا ۶۲ میلی‌متری (بزرگ) در دسترس است که نسخه دوم دارای عرض فریم کلی ۱۵۲ میلی‌متر است و  یکی از بزرگ ‌ترین عینک های آفتابی است. برای یافتن بهترین تناسب، سعی کنید آن اندازه را با یک عینک آفتابی دیگر که مناسب شماست، مقایسه کنید.

خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی

عینک آفتابی Kent Wang Aviator

این عینک های کنت وانگ قیمت بیشتری نسبت به جفت خلبان J+S دارند، اما به خصوص راحت و جمع و جور هستند و برای خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی بهترین گزینه می باشند. عینک آفتابی J+S Classic Aviator، از دیگر مدل های ارائه شده، به لطف قاب های فولادی کوچکتر و مستطیلی آنها متمایز است.

این عینک ها، نسبت به سایر عینک های خلبانی ، ظاهر مشخص تری دارند و همچنین فریم کوچکی  را به خود اختصاص داده اند. عرض کلی عینک آفتابی فقط ۱۳۰ میلی متر است. حتی با این اندازه کوچکتر، آنها در اطراف شقیقه یا گوش ها محکم قرار می گیرند.

قاب فولادی عینک کنت وانگ در مقایسه با «آلیاژ فلزی» J+S Classic Aviator به‌طور قابل توجهی محکم به نظر می‌رسد. با خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی در خواهید یافت که عینک آفتابی کنت وانگ در طول دو سال هنگام استفاده از آن‌ها، قوی و انعطاف‌پذیر بوده است. کنت وانگ سه رنگ فریم را برای انتخاب ارائه می دهد که شامل طلایی، فلزی و نقره ای است و لنزهای روی هر کدام همان سایه تیره هستند.

رنگ‌ ها کلاسیک بوده اما به اندازه تنوع رنگ ‌های عجیب ‌تر موجود در عینک J+S ، هیجان‌انگیز نیستند.در سال ۲۰۲۱ کنت وانگ سیاست دوره بازگشت خود را به ۶۰ روز (از ۳۰ روز) افزایش داد و دو سال گارانتی اضافه کرد. این بهبودها عینک را از یک خرید خوب به یک خرید فوق العاده تبدیل می کند که خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی را جذاب تر کرده است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورساچه

عینک آفتابی گرد Sungait Vintage

عینک Sungait راحت ترین و محکم ترین عینک آفتابی گرد مقرون به صرفه ای است که می توانید از ایبی خرید کنید. به علاوه، آنها با ضمانت مادام العمر و ضمانت بازگشت وجه ارائه می شوند. در تعداد بالایی از تنوع عینک های آفتابی ارزان، عینک آفتابی Sungait Vintage Round راحت ترین و محکم ترین عینک آفتابی گردی است که می توانید بیابید.

آنها در چهره های مختلف خوب به نظر می رسند و برای کسری از هزینه، ری بن اریکا محبوب را تداعی می کنند. آنها همچنین با ضمانت مادام العمر ارائه می شوند که حتی در صورت شکستن آنها شما را پوشش می دهد که نسبت به قیمت ارائه شده، بسیار عالی است و خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی را برای شما راحت می نماید.

با گذشت دو سال از استفاده و تست عینک آفتابی Sungait ، این عینک آفتابی برای افراد بیشتری بهتر از جایگزین ‌هایی با قیمت مشابه، مناسب است. Sungaits تا حدودی به لطف پل بینی، بر خلاف عینک‌های دیگری که وجود دارد که بیش از حد سفت یا ناخوشایند احساس می شوند، راحت می نشیند.

بازوهای فلزی مستحکم قاب پلاستیکی جفت Sungait را تقویت می‌کند که به خریداران در مورد دوام عینک اطمینان می دهد. در واقع، بسیاری از خریداران متوجه خواهند شد که بازوهای فلزی بر خلاف بازوهای ظریف روی عینک آفتابی Thomas James LA Fame ، قوی و انعطاف‌پذیر هستند. Sungait یک پیچ گوشتی کوچک نیز ارائه می دهد، در صورتی که نیاز به تنظیم لولا دارید، از آن استفاده نمایید. برای خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی از طریق زاکولا اقدام کنید.

خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی

Kent Wang Keyhole

عینک آفتابی گران‌تر  Kent Wang Keyhole ، از استات سلولز ساخته شده است که کمی بادوام‌تر از پلاستیک جفت Sungait است. این عینک‌های آفتابی به اندازه عینک‌های لوکس دو برابر قیمتشان خوب به نظر می‌رسند. اگرچه عینک آفتابی Kent Wang Keyhole بیش از سه برابر قیمت عینک Sungait است، اما راحت‌ترین عینک آفتابی گردی است که با ساختاری سبک، اما محکم و همچنین لنزهای قابل تعویض ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های ورزشی

اگر می‌خواهید برای خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی  اقدام کنید اما نمی‌توانید هزینه ای بالا را تقبل نمایید، این برند فریم‌های باکیفیت را با کسری از قیمت بیشتر عینک‌های آفتابی طراح ارائه می‌کند. عینک Keyhole ظاهری متمایز، شیک و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش مشابه عینک Sungait را ارائه می دهد.

سایت خرده فروشی و آنلاین ایبی، یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبری است که محصولاتی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه را ارائه می کند. می توانید سفارشات خود را در ایبی پیدا کرده و برای خرید آنها و تحویل در ایران، از طریق زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود