تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اردیبهشت,۲۵

خرید بهترین قهوه سازهای تک نفره

نویسنده : تیم محتوا

اگر تنها زندگی می ‌کنید یا تنها فردی در خانواده خود هستید که قهوه می ‌نوشید، خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره ممکن است برای سبک زندگی شما مناسب ‌تر از قهوه‌ ساز سنتی باشد. با قهوه سازهای استاندارد، معمولاً باید حداقل چهار فنجان را در یک زمان دم کنید که اگر تمام آن را ننوشید، می تواند منجر به ضایعات روزانه زیادی شود. برترین انتخاب در کل قهوه‌ساز مخزنی تک ‌سرویه Cuisinart است، یک گزینه عالی که با تمام مارک ‌های قهوه سازگار است و با یک فنجان فیلتر قابل استفاده مجدد برای قهوه آسیاب ‌شده عرضه می ‌شود.

انتخاب قهوه ‌ساز تک ‌نفره

وقتی نوبت به انتخاب قهوه‌ ساز تک ‌نفره می‌ رسد، چند سبک مختلف وجود دارد. اکثر مردم با قهوه سازهای Keurig یا pod آشنا هستند که از غلاف های از پیش بسته بندی شده برای دم کردن تک فنجان قهوه استفاده می کنند.

با این حال، می‌توانید قهوه‌سازهایی به سبک قطره‌ای نیز پیدا کنید که می‌توانند هر بار یک فنجان دم کنند،  همچنین قهوه‌سازهایی که بدون برق کار می‌کنند. همچنین دستگاه‌های «سوپر اسپرسو» با فناوری پیشرفته افزایش یافته است که می‌توانند یک وعده قهوه، اسپرسو و حتی نوشیدنی‌های مبتنی بر شیر درست کنند.

پس از خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره، چه بخواهید آن را اصولی و مقرون به صرفه نگه دارید و چه بخواهید از دستگاه قهوه ساز جدید خود به طور کامل استفاده کنید، اینها بهترین قهوه سازهای تک وعده ای هستند که ارزش بررسی را دارند.

خرید بهترین قهوه سازهای تک نفره

قهوه ساز مخزنی تک سرو کویزینارت

نوع: قطره ای/غلاف

ابعاد: ۱۱ ۹.۳۳ x 12.13 x اینچ

مخزن آب: ۷۲ اونس

اگر می ‌خواهید گزینه‌ای را بین K-Fans، سایر غلاف‌های از پیش بسته‌بندی شده و قهوه آسیاب شده مورد علاقه‌تان جایگزین کنید، دستگاه تک‌سروی Cuisinart Premium انتخاب مناسبی هنگام خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره است. با تمام مارک های غلاف قهوه سازگار است و همچنین دارای یک فنجان فیلتر قابل استفاده مجدد است.

این دستگاه قادر است نوشیدنی های ۴، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ اونس را با فشار یک دکمه درست کند و سینی چکه آن قابل جدا شدن است و به شما امکان می دهد مستقیماً در لیوان مسافرتی مورد علاقه خود دم کنید. برای اینکه کنترل بیشتری بر روی فنجان قهوه صبحگاهی خود داشته باشید، این دستگاه یک بار مصرف دمای دم کردن قابل تنظیم و همچنین قابلیت برنامه ریزی ۲۴ ساعته را ارائه می دهد. ا

ین دستگاه مجهز به فیلتر آب داخلی برای طعم بهتر قهوه است و حتی یک تنظیم خودکار آبکشی برای تمیز کردن آسان وجود دارد. خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره را در آمازون تجربه کنید.

مزایا:

  • غلاف یا قهوه آسیاب شده
  • ۵ سایز نوشیدنی
  • دمای قابل تنظیم

پیشنهاد مطالعه : خرید ماشین اصلاح وال اصل

قهوه ساز تک سرو Keurig K-Elite

نوع: غلاف

ابعاد: ۹.۹ ۱۲.۷ x 13.1 x اینچ

مخزن آب: ۷۵ اونس

امروزه تعداد کمی از مدل‌های Keurig موجود است، اما برای اکثر افراد، قهوه‌ساز Keurig K-Elite تعادل مناسبی از ویژگی‌ها و ارزش ارائه می‌دهد. این قهوه‌ساز به سبک غلاف با فنجان‌های K این برند کار می‌کند و شما می‌توانید بین اندازه‌های فنجان ۴، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ اونس انتخاب کنید.

با خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره، علاوه بر قهوه داغ، دستگاه همچنین می‌تواند قهوه یخی درست کند و حتی اگر به کافئین بیشتری نیاز دارید، دکمه «دم کردن قوی» وجود دارد. این Keurig دارای یک مخزن بزرگ آب ۷۵ اونسی است که به شما امکان می دهد تا ۸ فنجان را قبل از پر کردن مجدد دم کنید.

سینی چکه برای قرار دادن لیوان های مسافرتی قابل جابجایی است. حتی چندین تنظیمات قابل برنامه ریزی مانند کنترل دمای قابل تنظیم و حالت ارتفاع بالا را ارائه می دهد. در حالی که بسیاری از مردم Keurigs را برای راحتی فنجان های K انتخاب می کنند، این برند دارای فیلتر قهوه قابل استفاده مجدد My K-Cup است که به شما امکان می دهد از قهوه آسیاب شده خود در دستگاه استفاده کنید.

مزایا:

  • ۵ سایز نوشیدنی
  • مخزن آب بزرگ
  • کنترل دما قابل تنظیم

خرید بهترین قهوه سازهای تک نفره

دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک فیلیپس سری ۳۲۰۰

نوع: دستگاه اسپرسوساز سوپر

ابعاد: ۱۷.۰۵ ۹.۶۹ x 14.61 x اینچ

مخزن آب: ۶۰ اونس

اکثر متخصصان قهوه، هنگام خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره،  به شما می گویند که دانه های تازه آسیاب شده کلید یک دم نوش با طعم بهتر است. برای اطمینان از داشتن زمینه تازه برای هر نوشیدنی، دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک سری ۳۲۰۰ فیلیپس دارای قیف و آسیاب حبوبات داخلی با ۱۲ تنظیمات مختلف است.

مزایا:

  • قهوه خرد کن توکار
  • پنج نوشیدنی درست می کند
  • کف کننده شیر اتوماتیک

پیشنهاد مطالعه : خرید مینی پروژکتور برای آیفون

قهوه ساز تک سرو هوشمند Keurig K-Café

نوع: غلاف

ابعاد: ۱۲.۱ ۱۱ x 17.2 x اینچ

مخزن آب: ۶۰ اونس

قهوه‌ساز هوشمند Keurig K-Café یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های این برند است که دارای اتصال Wi-Fi و کف‌کننده شیر داخلی است. این قهوه ساز به سبک غلاف قادر است به طور خودکار قهوه تازه، لاته و کاپوچینو درست کند که همگی بر اساس غلافی که داخل دستگاه قرار می دهید، کف کننده آن دارای سه سرعت مختلف و همچنین امکان تهیه فوم گرم یا سرد است.

 

می توانید برای خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره،  به سراغ سایت آمازون بروید. این Keurig همچنین گزینه های سفارشی سازی بیشتری را نسبت به مدل های استاندارد ارائه می دهد. پنج تنظیم قدرت دم کردن و شش تنظیم دما وجود دارد، و اگر آن را به برنامه Keurig متصل کنید، به دستورالعمل‌های گام به گام برای تهیه انواع نوشیدنی‌های خاص دسترسی خواهید داشت.

مزایا:

  • قهوه و نوشیدنی اسپرسو درست می کند
  • کف ساز داخلی
  • تنظیمات سفارشی سازی بیشتر

خرید بهترین قهوه سازهای تک نفره

قهوه ساز و اسپرسوساز اصل Aeropress

نوع: پرس قهوه

ابعاد: ۴.۶ ۳.۶ x 3.6 x اینچ

مخزن آب: N/A

ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما بسیاری از کارشناسان قهوه ، از قهوه ساز و اسپرسوساز اصلی Aeropress به خوبی یاد می کنند. استفاده از این قهوه‌ساز جمع‌وجور و قابل حمل تک‌نفره ساده است. فقط کافی است قهوه آسیاب شده مورد علاقه خود را به پرس اضافه کنید، سپس در آب داغ بریزید و هم بزنید.

با خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره در کمتر از یک دقیقه، می‌توانید پیستون را فشار دهید و یک فنجان قهوه ۸ اونسی کاملاً صاف و شگفت‌آور ایجاد کنید. پرس دارای میکروفیلترهای منحصربفردی است که از شن و ماسه نوشیدنی شما جلوگیری می کند و حتی می توانید از دستگاه برای تهیه دمنوش سرد استفاده کنید.

به لطف اندازه جمع و جور و فرم سبک وزن، Aeropress برای استفاده در دفتر کار، هنگام مسافرت یا حتی زمانی که خارج از شبکه کمپینگ می کنید ایده آل است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین کفش فوتبال داخل سالن

مزایا:

  • جمع و جور و سبک وزن
  • سریع و آسان برای استفاده
  • نتایج صاف و غیر تلخ

برای خرید بهترین قهوه‌ سازهای تک ‌نفره از طریق زاکولا اقدام کرده و این تجهیزات را از آمازون خریداری کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود