تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,مرداد,۳۱

خرید بهترین نوت بوک از ایبی

نویسنده : تیم محتوا

چه به دنبال یک لپ ‌تاپ بازی، یک لپ ‌تاپ تبدیل‌پذیر ۲ در ۱، یک نوت بوک فوق ‌سبک یا چیزی که ارزان قیمت باشد، در اینجا چندین گزینه برای شما داریم. اینها لزوما بهترین لپ تاپ های تمام دوران نیستند، اما به نظر ما بهترین لپ تاپ یا نوت بوک هایی هستند که می توانید در حال حاضر از ایبی بخرید. برای خرید بهترین نوت بوک از ایبی، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بهترین لپ تاپ ها

چیزی که بهترین لپ‌تاپ‌ها را از محصولات دیگر متمایز می‌کند، نحوه تعادل بین قدرت، کارایی، قابلیت حمل و راحتی است. لپ‌تاپ برتر باید صفحه‌کلید فوق‌العاده‌ای داشته باشد. به هر حال، این دو دلیل بزرگ‌ترین دلیل انتخاب لپ‌تاپ به جای گوشی هوشمند یا تبلت هستند.

صفحه نمایش باید به قدرتمند باشد تا برای ویرایش فشرده ویدئو و بازی های پیشرفته کاربرد داشته باشد. اگر جدید تجهیزاتی را نیاز دارید، برای خرید بهترین نوت بوک از ایبی به سادگی وارد سایت ایبی شده و در بخش محصولات الکترونیک، گزینه دلخواه خود را بیابید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لباس های پاییزه از آمازون

Apple MacBook Air (M2)

مک بوک ایر باز طراحی شده یک دستگاه باریک و سبک وزن است که از آخرین تراشه اپل پشتیبانی می کند. مدل M2 همچنین دارای وب‌کم ۱۰۸۰p  و نمایشگر بهتر نسبت به مدل قبلی خود است، در حالی که ویژگی‌هایی مانند عمر باتری طولانی و شارژ MagSafe را حفظ می‌کند. مشخصات فنی آن شامل

  • سی پی یو:M2
  • رم: ۸گیگابایت، ۱۶ گیگابایت، ۲۴ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت
  • صفحه نمایش: ۱۳.۶ اینچی IPS
  • وزن: ۲.۷ پوند

خرید بهترین نوت بوک از ایبی

این امکان وجود دارد تا با خرید بهترین نوت بوک از ایبی، به امکانات این مک بوک های فوق العاده دست یابید. جدیدترین مک بوک ایر با پردازنده M2 اپل، بهترین لپ تاپ برای اکثر مردم است.

مدلی با فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی را به اکثر افراد توصیه می کنیم. این به شما امکان می دهد مدت بیشتری از لپ تاپ استفاده کنید.

بهترین لپ تاپ ۲۰۲۳ Apple MacBook Air

Apple MacBook Air  با پردازنده M2 داخل آن به اندازه M1 Pro یا M1 Max قدرتمند نیست، اما هنوز هم بسیار سریع و قدرتمند است. این دستگاه می‌تواند بارهای کاری شدید اداری را بدون گرما یا کاهش سرعت انجام دهد. با توجه به اینکه این دستگاه نازک و سبک است، ترکیبی از قدرت و قابلیت حمل را ارائه می دهد که پیدا کردن آن در بسیاری از ماشین های دیگر به سختی انجام می شود. برای خرید بهترین نوت بوک از ایبی از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین برس های صاف کننده مو

مک بوک پرو (۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی)

بهترین لپ تاپ ویرایش ویدیو ۲۰۲۳ است که با طراحی زیبایی ارائه شده است. این دستگاه در اندازه ۱۶ اینچی دارای نیروگاه خلاقانه ای است که مجهز به آخرین سیلیکون اپل است. صفحه نمایش ۱۶ اینچی که با M1 Pro یا M1 Max قابل تنظیم است، به لطف مجموعه گسترده ای از پورت ها، می تواند به طور همزمان به سه نمایشگر خارجی متصل شود.

  • CPU: M1 Pro
  • فضای ذخیره سازی: ۵۱۲GB, 1TB, 2TB, 4TB, 8TB /
  • وزن: ۲.۶ پوند

ممکن است دیدن هر دو مدل مک بوک پرو (۲۰۲۱ (با تراشه های M1 Pro و M1 Max و مدل های ۲۰۲۳ MacBook Pro  با تراشه های M2 Pro و M2 Max در این لیست گیج کننده باشد. مدل‌های ۲۰۲۳ دستگاه‌های قدرتمندتری هستند. اما به دلیل قیمت بالا، دستگاه‌های خاص‌تری نیز خواهند بود که می توانید با خرید بهترین نوت بوک از ایبی به آنها دسترسی داشته باشید.

خرید بهترین نوت بوک از ایبی

تست های انجام شده در MacBook Pro 16

در آزمایش هایی که کارهای خلاقانه مختلفی از جمله رمزگذاری، پخش و زمان صادرات را آزمایش می‌کنند، MacBook Pro 16  بهتر از هر لپ‌ تاپ های دیگر عمل می‌کند. عمر باتری نیز بی سابقه است. پیکربندی ۱۶ اینچی با پردازنده M1 Pro در آزمایش ۱۶ ساعت دوام آورد

در جاهای دیگر، اساساً هیچ شکایتی در مورد مک بوک پرو ۲۰۲۱ شنیده نشده است. این سیستم شامل صفحه نمایش بی نظیری است که پخش محتوای HDR می تواند به ۱۰۰۰ نیز نیت برسد. اگر به دنبال خرید بهترین نوت بوک از ایبی هستید که بتواند حجم کاری سختی را در خود جای دهد و در عین حال به عنوان یک دستگاه چندرسانه ای عالی در زمان خاموشی نیز عمل کند، احتمالاً از کاری که M1 Pro و M1 Max می توانند انجام دهند راضی خواهید بود.

پیشنهاد مطالعه : خرید از فروشگاه آنلاین نامشی امارات

مک بوک پرو ۱۴ اینچی

اگر به صورت حرفه ای از مک بوک استفاده می کنید اما نمی خواهید هزینه ۱۶ اینچی این محصول را بپردازید، می توانید مک بوک پرو ۱۴ اینچی را انتخاب کنید. این دستگاه کوچک‌تر، سبک‌تر و ارزان‌تر از همتای ۱۶ اینچی خود است، اما با همان گزینه‌های پردازنده هیولایی و همان صفحه نمایش ستاره‌ای عرضه می‌شود.

مدل ۱۴ اینچی در برخی از آزمایش‌ها در واقع بهتر از ۱۶ اینچی بود. هنگام خرید بهترین نوت بوک از ایبی، تفاوت اصلی که باید در نظر گرفت، جدا از اندازه این دستگاه ها، عمر باتری است. شاسی ۱۶ اینچی امکان باتری بسیار بزرگ‌تری را فراهم می‌کند و مدل ۱۶ اینچی M1 Pro چندین ساعت بیشتر از مدل ۱۴ اینچی M1 Pro در آزمایش ما دوام آورد.

خرید بهترین نوت بوک از ایبی

 ایسوس Zenbook Pro Duo 14

Asus Zenbook Pro Duo 14 OLED  دستگاهی فوق العاده با تجربه کاربری منحصر به فرد همراه با صفحه کلید در جلوی کاربر است.

  • حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت
  • وزن: ۳.۸۶ پوند

در نهایت، یک لپ‌تاپ با دو صفحه نمایش وجود دارد که می‌توانیم خرید آن را توصیه کنیم. در گذشته، فرم فاکتور دو صفحه نمایش دشوار به نظر می رسید و استفاده از آن دشوار بود. برای خرید بهترین نوت بوک از ایبی، از کارشناسان زاکولا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود